snart kanske det börjar närma sig..


Fotograf: Beatrice Jakobsson

haha, vadå jag gillar sån här bilder?

vet ni vad som kom hem med posten ?
ett brev att jag ska till tandläkaren den 26 januari, för att kolla mina tänder. sen ska dom sätta igång och fixa min tandställning kan man hoppas. (jätte glad för det) jag vill ha den nu, efter som jag gillar inte mina tänder. men när jag fått tandställningen vill jag säkert ta bort den. men det skiter jag i bättre att mina tänder blir bra.

flera som har/ska få tandställning?

Kommentarer

jag har haft

jaa väldigt:)

:D

vinter bilder ÄR fina :)

hej, vad ska du göra idag ?

SVAR: tack!

nix, jag har alltid haft fina tänder:D hehe..^^ tur att jag slipper tandställning:D ~~

men dina tnder kmr se skit njas ut eftertpr:D

Jag ska få tandställning 19 mars tror jag, jag är inte helt taggad på det.

ja tänderna kommer ju vara jättefina sen när du kan ta av tandställningen =)

sv: jo de har ja allt haft =)

yes. gjort idag?

härligt:)

Joda jag mår också rätt så bra:)

Japp, vad ska du hitta på då?? :)

Japp :-)

samma :)

sv; ja det är bara fint :) själv?:)



haha, jag ska få tandställning, är ganska glad för det jag med, hatar att tänderna sitter snett och skevt xD

Jag ska få tandställning om 2år;)

yes :D

sv: jooodå :D

fin bild! :D

sv: Okej :) skulle ha filmkväll med pappa min, men nu får jag inte tag på honom :s

din blogg är jätte söt, ha en bra fredag ;)

joo tack allt är toppen med mig :) din header är så fin haha önska jag också kunde göra så :) vad har du gjort idag då?

sv: okej :)

vad händer i helgen då?

Okej, ska iväg och hyra film med en kompis nu så blir väl bara mys och sånt här :D

Fin bild!

nej.. :) men jag skulle vilja ha, bara för att få ännu rakare tänder xD

skönt att få bättre tänder :)



sv: ja

ska du kolla på let's dance sötnos?:D

tack :D

sv: hehhe ;D

Japp!:)

Fin blogg! :D

fin bild :D <33

sv: hihi tack älskii ;)

ja det ska ja :) börjar nu, så hejdå! :D<3

ska du kolla på let's dance?:)

allt är bra

Jag vill också ha tandställning, dock bara på de nedre tänderna. Men jag fick inte...

heheh <3 hemma, ute haha överallt :DD

aah okej haha

Tack för din fråga! :D

ABSOLUT! ;D

Tack!

Dsm!<3

sv: taaaaaaaaaaaaaack :D

jag har tandställning ;)

händer imorn?

Hej vännen ! Vad har du gjort idag då?

Puss & Kram

Älskar din blogg!!<3 hihi^^

ser du lets dance?

Sv; hih, vad har du gjort idag då? ;)

Tack :) men skulle inte du göra design till mig?

Japp!:)

Hej!



Just nu har jag en tävling på min blogg och du kan vinna skönhetsprodukter (värde 400kr) på ett väldigt enkelt sätt!!



Mer information hittar du på min blogg! http://anaaana.blogg.se/



Ha det bra! :)

Jodu! lite små kär i dom håliga

jopp de har jag, men har lärt mig prate så de inte syns, haha :D

härligt :) ne jag vet nt riktigt

jag ser på lets dance

haha okej ;) :_D

allt är bara bra med mej :) hur är det med dej ?

sv: kanske se på nån film elr nåt :)

vad gör du då? (:

hoppas dagen varit bra, kolla gärna in mina bilder på min blogg och lämna en kommentar ? :)

puss.<3

FIN BILD!

FIN BILD!

FIN BILD!

FIN BILD!

FIN BILD!

sitter p gården och längtar hem :P sj?

sv vad händer hos dej ikv. då ?

Sv; samma här!

SV: ok, det var bara ett fint erbjudande :) och Tack :)

Kollar du på Let´s dance?

;-)

;-)

sv: okej ;p

va kollar du på ? :)

ser du let's dance ? :D

yes :)

Japp:)

Sv; trevligt! glöm inte ställa en fråga till frågestunden! :D

okej ,de gör dom här med.. hah

vacker bild, väldigt vacker!

Vem hejar du på?:)

jag ska få tandställning -.- hahahaha

Sv; okej bra! ;D

Åh gud vilken fin blogg, diggar den verkligen!:)

sv: :P

Jag har inte tandställning och skall typ inte få :P Men jag vill ha xD

jag har tandställning :D

Cha Cha sötis!

Titta in på min blogg och släng gärna in en kommentar:)<3



Ha det bäst:D<33 /Ylva<3

jag har tandställning, och har haft det i snart 1 år. i början var det värsta skräcken, men sen är man bara glad. man ser resultat jättefort, och det är så himla roligt :)

Fin bild =)

förstår dig fullt ut! :)

grymt bra blogg :)

Jättefin bild!



Skönt att få komma till tandläkaren och fixa allt det där. Det är värt det :D























Follow my on Bloglovin







Trackback