bada och sola, sen jobba

foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

nu är jag hemma från en riktigt bra dag, eller förmiddagen var iaf bra. jag och min bror åkte till herta, och badade det var rätt varmt. men efter som man ligger och solar, blir det rätt kallt när man går ner i vattnet. iaf, så var vi där ett tag och sen åkte jag och jobbade. det var drygt idag, ingen kom förän vid sju tiden.

men annars satt jag bara och såg på film, men sen ringde Amanda ochg pratade lite om bloggträffen och imorgon gäller det. och jag är lite nervös men det ska nog gå bra. nu när man sett fram imot detta, hoppas jag på bra väder med.

ska dra en sväng med Kristina, Johannes & Moa och bada
haft en bra dag?

Kommentarer

tack för din komentar :D

Jättefin bild! :)

sv. åhh toppen :D

det är helt underbart med sol! :)

Jorå., dagen har vart helt ok!

underbart att bada o sola..

Fin bild :)

jag är faktiskt på gotland just nu



var gärna med i min tävling där du kan vinna ett valfritt plagg från Olivia&Oscar

/Shoppaholly

sv: yes det är bra med mig :)

Okej,vad ska du äta?:)

Jag ska göra mig en smothie!:)

Fin bild :)

Vilken fin bild du har tagit :) kram

fin bild :D

fin bild :D

hejsan!! allt bra med dig? stora kramar! :D

fin bild =)

fin bild:D

:D

Hittade äntligen tröjan :) och den var ju itne alls dyr men känns så ondöigt att beställa ett ändå plagg från någon utlänsk sida (; Men tack så mycket för på sidan fanns det sjukt mycket snygga kläder och tips :)

kram

Snygg design du har!

SVAR; yeah :D

skönt att ha nära till bad. har inte jag :P

Fin bild, och fin blogg:)

Riktigt bra bild!

Fin bild! :)

Vill du rösta på mina bilder? :) Det skulle vara jättesnällt:)

Han gick bort den 7/7. Och vi var på bårhuset och sa hejdå till honom. <3 Besökte honom en sista ggång, Såg honom där.

Vad händer för roligt på en bloggträff? :) /L

svar; hehe , det ska regna här imrogon :D

jag är jätte glad! :D

hihi :) vad har du för dig?<3

Wow! Fin bild! :))

tipsar om smink på min blogg just nu

frågestund på bloggen, kan du vara söt o skriva lite frågor?..

Kram

okej :) fin bild!

mm.. 37grader idag:S fyfan:S

jag har varit på bio och så, du då ? :)

okej:/ jadå, allt är bra med mig :) det är ju sommar:)



vad jobbar du med då? :D

Hejsan!! kommentera, läs och följ :D http://jennyedins.blogg.se



P.S Fin blogg du har ;)

härligthärligt! jo det är kaaanon! ♥ sova nuu, natti!

vad fina bilder du knäpper :D

kalasdag:D

sv: Varför vill du ha mulet? :O

sv: Dom finns o köpa för 1175:- på synsam :) Tack!

hehe :D

Hhehe joo:D

sv så lite så! :)

Vilken fin bild :)

Vacker bild!



SV: Ja :)

du är sjukt duktig på att fota måste jag säga! =)

fin bild :)

Shit vilken fin bild, helt underbar :)

vad snygg bild om jag får erkänna ;)

Fina bilder och fin blogg

skit fin bild :D























Follow my on Bloglovin







Trackback