bara fem dagar kvar.

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: caon eos 500d

det här är hallon youhurt, super god guteglass.

nu börjar det närman sig, och jag räknar ner dagarna tills jag slipper det här äckliga jobbet. fem dagar kvar som jag ska jobba och det är 28 timmar kvar. och det ska jag klara, idag har vi knappt haft någon här. det var väl skönt det, och imorgon blir det en till lång dag att börja vi ett.

när jag kommer ham ska jag och moa hitta på något roligt.
så jag hör av mig seanre ikväll.


RÖSTA PÅ MIG [nummer sex, klicka här]

Kommentarer

är med min kusin :)

självklar kan jag rösta :)

gott!



sv: får hoppas det :)

sv; jo det är lite kul :D varsågod!

svar; haft en bra lördag? :)

tack så mycket :D <3

sv: tack du sötis :D<3

sv: min dag har varit super! :) vad ska du hitta på imorgon?

nej vi "jobbar" inte, men vi sitter barnvakt rätt ofta så vi tjänar ju lite pengar iaf :P

vad har du gjort idag då ? :D

hehe okej , vad händer imorgon då¨?

Tack!:)<3

okej (:

ja väntar på killen ^^

sv: åhh, de ser gott ut!!

vad har hänt för dig då som gör att det bara är sådär?



dt blir utgång för min del:)



ha en njas kväll:D

åh mums!

omg... nu vill jag oxå ha! >.<

gud vad glassen ser good ut :D

sv:va bra ;)

gud vad glassen ser good ut :D

sv:va bra ;)

Lycka till dom sista jobbdagarna ;)

Själv fick man inget sommarjobb :(

hejdär!

Ville bara önska dig en trevlig lördagskväll och så hoppas jag att du har haft en toppen dag!



KRAM ♥

jag håller på att packa upp

Oh vad gott det ser ut :D

vad menar du, i gjorde jag texten eller va? :)photoshop

hej, frågestunden är nu över och alla svar finns på bloggen:) tack så jätte mycket att du frågade!§

nä för mycket kläder och för liten väska :D haha

Åh det där såg gott ut ;D

Sugen på en ny mobil? Kolla in min auktion på tradera här: http://www.tradera.com/Sony-Ericsson-W660i-som-ny--auktion_260106_116149983

Va fin blogg du har! :D

Allt bra?:)

sv: Det var ju bra! :)

sv; :) ♥

nej, eller han svarar inte. har du?

hej fina du. jag gillar din blogg.

skulle vara jätte snällt om du kunde rösta, rösta på numer åtta, om du röstar så kommer jag länka dej på söndag kväll, skulle vara jätte snällt!

http://izahs.blogg.se/2010/july/deltagarna-i-veckans-blogg.html.

om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt!

TACK!

kram ♥

SVAR: jag kom nyss hem (:

SV : hehe du är så söt av dig =) TACK , och det s¨åg gott ut :D

sv: haha ja verkligen :D

Sv: jodå, det funkar men har ont. själv då?

hittade du nått?

det ser gott ut :)

Ser nästan ut som hallosorbet som är så gott:)

Tack allt bra med dig?=)

Så gott med hallon yoghurt glass =D

Allt bra med dig?:)

Sv: aa :) aw tack så mkt ^^

SV: Jag skulle faktiskt hellre vilja ha sommarjobb, behöver pengar ;)

sv: haha xD

haha :)

Svar: Det är det verkligen :)

yes i Photoshop ;) tror du jag har någon chans att komma upp på mest aktiva imorn? (A)

SVAR: japp!

görs?

Hej, hur är det ? :) <3

Såklart att jag röstar på dig!



Fin bild som alltid !



Hur är allt?

I see...

jag missar Nanne-konserten.. :'(

De har inte gått att kommentera min blogg under hela dagen, förlåt förlåt för de. Men nu ska de funka, så jag hoppas du svarar de du tänkte svara nu. Sålänge du kommer ihåg.



De va jag som klanta till de, förlåt! KRAM!

allt bra annars då ? :D

SV; Självklart röstar jag :D

Jag älskar färgen på glasssen ;)

sv: okej, tvn och sova :P

haft en bra lördag? :)

sv: vart köpte du den ?:)

älskar glass ! :D

va me kompis :)

fan va gott me glass (A)♥

ser gott ut!

Jag har också bara fem dagar kvar :D:D

Glassen är ser hur god ut som helst!



Svar från min frågestund finns på min blogg nu.



Kramis

Vad roligt du tyckte svaren var bra:)



Gör du annars då?



Kramis

vad jobbar du som?

Åhmendu vad gott det där såg ut :o























Follow my on Bloglovin







Trackback