bloggträff på gotland om en vecka


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Robin Waernquist & Lasse Knutas

två bilder från fiket i tisdags, och nu taggar vi tills nästa tisdag.


tänk nu är det en hel vecka tills det är bloggträff, och det ska bli super kul. jag vill bara ha den dagen här & nu. idag började stånga spelen här på gotland, det är pärk om ni vet vad det är. jag vet inte hur jag ska ta mig ditt eller om jag verkligen har lust att dra ditt. men man kan alltid ta det på fredag eller lördag.

jag känner verkligen hur tråkigt jag har idag, vill göra något. men vad finns det att göra. jag som hade tänkt och gjort en blogg med bara bilder. eller en hemsida, men jag sitter ju inte på min egen data. tråkigt, och om sladdan blir klar idag kan inte vi hämta ut den för pappa kommer hem sent..



Kommentarer

sv: hehe ;)

hur är de ?

måste säga att du tar otroligt bra bilder!

svar: hehe :)

Vad ska du hitta på idag? :) kram.

tackar underbara du :D

svar: mja.

vad gör du?

hmmm inte för mig D:

okej ! ;) fin blog!

ja det är skit kul :D

gött med bloggträff! (om jag har fattat allt rätt..)

sv; haha! JASÅ

Blir du inte hungrig ?

haha men smartis!

Vadå, så är du hungrig hela dagen? ;)

ja men man kan inte ha bloggen som ett beronden

svar: Okej. Nej, typ inget. väntar på folk som är långsamma.

Sv; Mellersta Gotland. Sjonhem :) Har du en syter som heter moa som är 91:a? :)

mig med men sen när victor kommer så kommer det bli okej :D

sv: de är toppen (;

svar: absolut (y)

sv: hihi jao :D

svar: yes

tihi :D

vad gör du söt

pratar fortfarande med victor :D

tack bea!:D

Vad tycker du om solnedgångs bilden på mig? :)

jättefin & mysig blogg :)

tack ska du ha (:

allt bra med dig ?

sv: Tack :D din med :)

svar: Mm :)

ja verkligen :D

Tråkigt att inte ha nåt att göra

svar: japp

det är stört om man måste sminka sig

svar: ska va med min syster, dudå

Jo de är bara bra (:

Vad ska du göra idag då?

tack! :D



Sv; Aha okej, nej känner inte till han :( men du liknar en tjej som heter Moa som gick i min foto A kurs på säve hon gick barn och fritid :)

ja men ja gmsåte ha fondation för jag har en sån dålig hy

japp super bra! :D själv? :)

Ska väl bada tror jag. Man måste ju passa på när man är ledig. Vad har du för planer i sommar då?

Hej Sötnos (:

Skulle du kunna vara snäll & rösta på min söta bild?

Man kan rösta 1 gång om dagen,

Det tar endast 2 sekunder , & jag blir superglad.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=5324



Tack i förhand (du behöver inte skriva att du har röstat för det ser jag) ♥



Ha en bra dag nu sötiis! ♥

( Förlåt om hag har skickat detta innan! ) <3

Sv; Jag gick på säve handels programmet :)

Okej,lyssnar på musik!:)<3

jo emen vgågar inte gå ut utan

okej va bra! vad ska du göra idag då? <3

Vad jobbar du med då?

Vart ligger möja någonstans?

sv; hon tackar nog! :D

allt bra med dig? :)

Japp!:)<3

Sv; Okej spännande. Jag tänkte också gå på Donner med inriktningen media, men sen så hitta jag handel :) Hoppas du kommer att trivas :)

SV; tack!



TIPS PÅ BRA FILMER????

http://sofiaaaaa.webblogg.se/2010/july/tips-pa-bra-filmer.html

aaw gumman då :D

köra hö senare ;d

jag är hungrig :D

Händer idag?:)<3

sv: hihi :)

ska nog göra macka :D

Jag ska sola och sen ska jag baka en äppelpaj!:)<3

Sv; Haha visst är dom :P. Den 15 juli så jobbar jag. Vadå då? :)

ahaaa okej, åh älskar stockholms skärgård. Synd att man inte är där ute så mycket

men jag orkar inte xD

sv; okej, vad bra :)

jodå, allt är fint!

sv: hihi!

Du bor på gotland eller?

haha men jag vill ha krov :D

Vad mysigt (: Fast jag har bara vart på Gotalnd 1 gång i mitt liv. Har ni fint väder?

aha som vi då, liiite moln men fint utöver de .

har inget hemma

orkar inte göra mat sm ligger i frysen XD

YES!!:D <3

sv; ja , det är super! (yy' sj?

haha jag är så lat

Sv; Aha okej :) vad kul vart ska den vara hän på gotland?

Händer ikväll?:)

ska nog bada lite :D

Okej,ska nog ut och fota!:)

din röst är nu räknad ! :D

allt bra ? :P

aaw tack:)

tihihi :D

:)

Allt är finfint med mig.

Hur mår lilla jäntan själv ? :)

Tack! :D

händer i vckan?

Fin blogg, kolla gärna in vår!

Det finns frågor som ska bli ett svar från dig!

all bra?

vilken fin blogg du har!:)

skönt! helt okej.

hehe,okej!:)<3

ingen aning :S

hehe ja =)

händer idag?

nee orkar inte du?

Svar på frågestunden är ute nu på bloggen :)

Härliga bilder! :D<3

tack så mycket! :D vilket datum är det bloggträff?:)























Follow my on Bloglovin







Trackback