borta bra men hemma bäst!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon EOS 500d

solen skinner, och jag vaknar upp i min egen säng. kan knäppa på min egen sportify, och sitta vid min data och ha alla bilder i närheten. men det blir bättre senare att öppna sin egen kyl, och kolla vad det finns där. men jag känner mig hemma hos johannes med, men ibland är det för skönt att komma hem. har inte sovit så många timmar, men jag är ändå rätt pigg.

idag, blir det att packa upp alla saker, och städa lite i mitt rum. och sen ska jag pappa försöka fixa mitt rum lite, sätta upp lite speglar. och tavlor. allt är ju inte ännu klart, men det är svårt när vi inte är ledig samtidigt. och sen får vi se vad det blir av dagen, och kvällen. nu ska jag ta och skriva ner min vecka som kommer bli kanon känner jag.

måndag:
ta det lungt, och fixa lite hemma.
tisdag: åka till tandläkaren, och sen till burgsvik (spelning)
onsdag: ha en tjej kväll, och fira ronja?
torsdag: [inget planerat]
fredag: fidepuben på kvällen.

Kommentarer

tack :-)

sv' helt okej kanske. men kommer nog bli segt :)

sv' men man får hoppas på det bästa att jag överlever dagen (:

sv' haha ja :)

Låter som en trevlig vecka som väntar :)



Sv; Jo lite mysigt var det allt :)

sv; ;D

Alltid lika skönt att komma hem =)

härligt att höra:D

förkyld :/

vad gör dudå?(:

härligbild!

jasså okej :)



ha en trevlig dag då? :D

tack du !!

Sv; jag ska jobba imorrn och onsdag och fredag. Dem dagarna jag är lig vet jag inte vad som händer. :)

hehe :D

Haha:)



Håller med dig, borta bra men hemma bäst:D

så mysig bild :D

sv' hittar du på då? :)

fin bild !!

jo jag sitter nu ute på landet och ska snart äta lite korv :)

kram

= P

haft en bra helg lr?:D

Härligt :) det är bra med mig med. Vad gör du då?



Förlåt för sent svar!

åhh vilken härlig bild. När jag ser den vill jag ligga och njuta på standen :D

sv: hur mås det snygging?! :D

låter som du har bra veckoplaner :)

du fyller ju en dag efter mig;)

Vad söt bild! :)



Glöm inte att rösta på min egendesignade sko ifall du gillar den! http://nelly.com/designyourshoe/?obj=yyF8wjudDJj7HhNbAIF9acuYnM4MlWrYKuV5TDXWK5RSberZmwYB#shoeGallery Din röst är guldvärd. ♥

sv' kollar bloggar och lite sånt. själv? :)

okej , händer idag då? :)

fast e ju dock 1 år äldre, plutten ;)

Heey (: ursäkta om jag stör, men jag är med och tävlar på nelly.com och det skulle vara jätte gulligt av dig om du kunde göra mig den jätte stora tjänsten och rösta. det skulle betyda jätte mycket för mig!

här hittar du mitt bidrag: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=igyUxwW44AmxXCu2pSPyL20Lx0UypNqLrcfcO3TG144L6mAi5PWD#shoeGallery

man röstar på stjärnorna under bilden, tryck på 5 stjärnor så är du färdig!

förlåt om du redan fått dethär, men jag ska göra mitt bästa för att vinna denhär tävlingen.

tack på förhand. <3

SVAR: Tack snälla för din röst! ♥

klart inte :D

Hej!



Idag har jag gjort en ny design!:)

Vad tycker du om den?



Kram

haha fy fan xd

inet nu :O due söt

ja! :-) de blir nog att jag beställer hem några kläder sen ! :-)

tjena! jag är med på nellys hemsida och tävlar, jag skulle behöva din röst för att komma frammåt, om du röstar på mig. så röstar jag på dina skor (om du är med och tävlar), annars kan jag ge dig en länk på bloggen eller något liknande! du bestämmer. tack på förhand :)

http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=baIRq0ork7omv6Ag8EfnJb9TlTNlKTgksozYneFOYsyInxoi2JJ9#shoeGallery

Somrig och fin bild! =)

Sv: tack så mycket! Du har också en väldigt fin blogg!

Svar: Ja visst äre? ;D

Tack!:)<3

Allt bra?:)

åh tack sötnos

Åhhh det förstår jag :) för jag känner precis lika. Händer idag då? :D

sv' just nu svarar jag på kommentarer. :)

hehe :D

Okej,jo de e toppen!:)<3

Händer ikväll?:)

sv: tack sötnos :)

Okej,typ se på film eller nåt!:)<3

svar: tack! :D

allt bra med dig? ^^

svar: det är bra med mig också, gör du då? :D

SV; Okej, det låter kul! :D

svar: är snart klar med min design och ska snart visa den, sen ska jag sitta och måla lite, för nöjes skull :)

svar: jepp, så kolla gärna in min nya design om en stund om du vill :D

hehe det var så lite så :D

shopping :P åh tack så mycket , har du någon sko? :)

Okej,jag ska gå på Östesjöfestivalen från onsdag-söndag!:)<3

jåda, tack! gör imorgondå :)

härlig blogg och fina bilder !:)

låter som om du kommer ha en rolig vecka :)























Follow my on Bloglovin







Trackback