cykel tur 10 km


foto: Beatrice Jakobsson
på bilden: Niklas, Fredrik & Jonathan
kamera: canon 500d

nu känner jag att jag har vart duktig ännu en gång till, cyklat 10 km idag igen. fast hur det gick och bada vet jag inte, dom ångrade sig och jag ville inte bada själv. men man kan tänka att fick cykla lite, och nu på kvällen är det super varmt, så det var skönt att ta en cykeltur.

dom köpte lite dricka och sen lekte dom, och sen var det typ att cykla hem igen. hem vägen gick lite sämre efter som ingen hade orkade cykla (eller killarna orkade inte) nu kanske jag ska ta och äta mat, sen vänta på att åka till min bror, och hans flickvän. sen blir det nästan bara att sova, och sen tagga till visby imorgon.

har ni vart ute i det fina vädret idag?

Kommentarer

SVAR bloggar :)

sv; nemas :D

nej , tog dom för typ 3 år sen :)

härliga bilder :D

SV: hihi! men vi ses ju nästa vecka på bloggträffen :)

sv: varsegod :D

Jooo, säger detsamma! flyger ner och låter dom ligga i solen lite och sen tar jag med massa hem så kan du få en om du vill ha en haha :D

vilka härliga bilder ;)

allt bra? :D

sv: tack :D

Vad duktigt av dig att cykla 10 km, det är rätt långt :)



aw , tack :D

hur gör man så sin facebook finns på bloggen som du har där i menyn ? :)

Har du börjat ta körkort?

aha okej :) tack !

så lite sp =)

sv: hihi gör dudå? :)

Sv; hehe okej riktigt duktigt gjort iaf :)

sv; jaa :)

sv: måste säga att jag håller med! :D

sv; va göru då? :)

sv: haha okej,nej inte mycket :D

jätte härligt att cykla :D

sv: allt bra då snygging? :)

Jadå!

Göru då?:)

sv: gött :) det är finfint med mig. ska du åka över till öland ngt i sommar? ;D

det var hurtigt!

svar: ska vara med min syster sj?

sv; okej :) samma

svar: okej, nice

har du något musiktips ? :)

haft en bra dag ? :D

Härliga bilder :D

hur mår du idag?

den var bra ! tack :)

SV:Okej!KOm hem nu =)

sv; yes :)

aadå ska lägga upp en sen :D

det får man hoppas på att du inte har :D

vrf badade du inte själv;)

va härligt med en riktig cykeltur :D

när ska du gå? D:

sv: så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

jahha..låter ju roligt:D hehe..^^



hur länge ska du jobba där d+:D

Vad händer i helgen ? Fredag i morrn ju = )

SV:Har du tagit första doppet än?

Kolla mitt senast inlägg om du vill ha en länk =D

sv: skulle vara rätt kul att träffas då :) ska ner vecka 29. <3

sv: jajamensan :D

sv; yes :)

det är sådär har lite ont i huvudet tror jag har feber :/

Hej fin blogg du har! :)

hur e det?

ingenting är så trött

Nu kör vi igång igen! Var med & tävla om att bli veckans blogg, allt du behöver göra är att skriva en kommentar i min blogg om varför just du vill bli veckans blogg! Tävlingen pågår till och med den 12 juli! Lycka till! Kram Sanne

SV:Röstat ellr bada hah?:)

börjar må illa nu också

sv; yesbox :)

tack så mycket :) <3

sv; Bara fint tack :)

vad görs?

varsågod :)

sv: hah :D

SV:Ok! Kan du rösta? :)

sv; Läser bloggar :)

Följas via bloglovin?

fina bilder :D

sv; härligt(:

det toppen tack <3

Hehe okej :)

SV:Okej!:)

sv; haha tack :D

jag vet inte faktiskt :o

aww, tack sötnos! :)

är det bra idag sötis ?

kram

sv; vadådå? :)

Vad kul med cykeltur:D jag vill också cykla men mitt ena däck är sönder.

sv: det var det verkligen och tack:D

sv: jag vet faktiskt inte, ha det som dagens fråga typ ^^

Ja men visst! :)

vet inte riktigt, de finns det säkert :)

sv; jaha haha okej :)

SV:nej har aldrig kollat hehe

Hoppas att du får en fortsatt bra kväll nu :)

jag har ingen aning.. :P

nu har jag en tävling i min blogg där du har chansen att vinna en inbjudan till bloggsvar.se, 16,000 personer väntar på att få en inbjudan, du kan få en inbjudan bara på några dagar hos mej! :) om du är intresserad, checka in min blogg och läs mer om tävlingen. http://aaxelina.blogg.se. annars ursäktar jag för denna kommentaren.

haha ingen aning :D

SV:Vad gördu :)

Hejhej! allt bra med dig?:)

verkligen inte

vad gör du ? :D

Den första bilden är ashärlig ! :D Vad gör du då ?



Förresten jag har frågestund nu och det skulle vara jättekul om du ställde några frågor , kram ♥

okej, kul :)

inte mycket

SV:Okej inte så mkt:)

sv så lite så :)

gjort idag?

det va inte bra :S

ja det gör vi! :D

Va bra du är på att fota :)

Härliga bilder ! (:

vad mysigt :D

vilken är din favorit färg?

fina bilder måste man säga :d

Härligt härligt!

sv: Jag bor i Lärbro x) dusj?

Vilka härliga bilder! Sweet alltså, ha det gött!

Härliga bilder :)

härliga bilder!:)

Ha det så skoj!:)

Fina bilder ! :D

http://www.bloglovin.com/m/1721945/107839608/fb/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRmNvbmxlci5zZSUyRjIwMTAlMkZqdWx5JTJGZGV0LWhhci1wcm9ncmFtbWV0LXJlZGlnZXJhci1qYWctbWluYS1iaWxkZXIuaHRtbA==

Kollade igenom din blogg och blev ganska imponerad av dina bilder! Åh vad duktig du är =D























Follow my on Bloglovin







Trackback