cykeltur, utan vatten.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Moa Lindqvist
kamera: canon 500d

det roligaste av helgen var att jag och moa skulle cykla till jobbet på söndagen. vaknade kanske vid nio, och skulle cykla sju kilometer. men vi valde att cykla 6 kilometer, så när vi började cykla ville moa ha vatten. men jag hade bara fanta i väskan, och trötta var vi med. efter två kilometer kommer fide kyrka, moa går in på kyrkogården och måste ha vatten. men det vattnet som fanns där var typ helt gult.

vi cyklade vidare, och när det bara var ungefär två kilometer kvar. kommer vi till öja kyrka (som finns på bild) och där hittar moa vatten och springer in och tar vatten, och hon mår redan bättre av vatten. det var sjukt varmt att cykla. när vi kommer fram till burgsvik måste vi äta, tror du inte vi måste vänta 30 min för att affären ska öppna. men söndagen slöt bra hur som helst.

vatten är viktigt när ni cyklar kom ihåg det, men vatten finns alltid någonstans


Kommentarer

:)

Allt bra annars? :D

sv; japp :D

sv: haha! vilka suddiga bilder btw :o

svar: höhö

sv' haha just det! riktigt tråkigt när det är så :/

sv; tackar =)

Åh vad bra ;D

underbart väder, eller hur? :)

Galet villken fin blogg du har! :) &Du tar riktigt härliga bilder!

- vad hittar du på idag då?:)

svar: yes. :)

okej tack, den var bra! ;D

sv; jaa hoppas det håller i sig länge :D

ja ;)

Åh så härligt att höra! Hände det något speciellt skoj? :)

Jo de är de <3

svar: haha.

gör du mnågot roligt?

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

sv' fina bilder :D

jag är faktiskt skit dålig på mini golf, haha! Spelar golf i övrigt också men suger på att putta ;)

Varsegod :D

Tackar så mycket!:D

sv: händer så snygging? :)

haha kollar du på film på jobbet? :P

sv; ja!! :D

kram

sv; ja!! :D

kram

är hemma igen! :)

Härligt med cykeltur, själv har jag inte gjort så mycket. Lite småäventyr

Hejsan! Allt bra? :)

låter bra iaf :D

jobbigt de lät att cykla när man är så pass törstig och inte har vatten ;O

åh,vilcken fin blogg!:)

härligt

sv; härligt ju :D

förstår att de blev varmt!

hoppas dllt är bra idag sötnos :')

allt*

sv: lugnt :)

vad gör du för nått nu då?

sv: :D

Förlåt för mitt sena svar, har blivit lite för mycket sol och lite för lite blogg! :D



Jo det är bra med mig :D hihi hur mår du?

SVAR Hihi :) Allt bra med dig idag?

tack så mycket! :D

Faan vad härligt = D

hörru, var du vid nisseviken idag? <3

fin blogg, hur länge har du bloggat?(:

kolla in min blogg:D

HAHHHAA SEXI TJEJ!

Yes :)

Jag vill också cykla :(

vilka härliga bilder du har på din blogg :)

Härliga bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback