cykla till jobbet idag, duktig


foto: Beatrice Jakobsson
modell: Cherokee (halv bror)
kamera: canon 500d

han är super söt ju, eller vad tycker ni?

godmorgon, har ni sovit gott? det har inte jag gjort, vaknar flera gånger på nätterna för att det är så varmt. men man ska inte klaga nu när det är sommar, men på nätterna ska det vara lite kallt. iaf, så ska jag jobba senare jag ska cykla från havdhem till burgsvik. så jag ska vara duktig och ta mig till jobbet, men varmt kommer det bli.  (15km)

igår kom moa en stund, inte för att det finns så mycket att göra i havdhem. men vi tänkte vara med dom som bor här, men tror du dom var här när vi ville hitta på något? nej då var dom i burgsvik, lite små drygt. men vi gjorde inte så mycket igår. och sen såg vi en film, och tror ni inte att jag grät till den då? sen vid ett tiden i natt gick vi och la oss.

vad har ni för er idag?



Kommentarer

SV: Bara bra med mig =)

Inte så mycket. Jag och sonen gick precis upp.

nawe så söt :D

godmorgn sötnosen :d

gud vad söt bild

gumna inget attt tacka för :D

allt bra me dig? :D

toppen min älskling kommer ju i över morgon :D

jaa verkligen längtar trodde ju att han skulle komma imorgon :/

äsch det är bara en dag :D

idag ska jag flåsa som en hund, frö det är så jävla varmt! :( själver?:D

sv: okej :D vad jobbar du med då?:D

aadå onsdagen kommer ju han åka till båten så då kommer vi smsa ganska mkt sen så är det trosdag :D

ska åka till hamnen md min killkompis som är ihop med hans syter så ska ta med mig kameran och be honom ta kort :D

tihi sen ska jag ta ett kort på min överraskning :D

god morgon finaste! :D allt bra med dig idag då? :)



BTW...SÖÖÖÖÖT BILD! :D

Vad fin bild! :)

Sv: den verkar jätte kul, jätte många säger att den är bra ;D

sv; okej, äter frukost :)

ja :D

sv; godmorgon! :D

allt är bara fint faktiskt, med dig? :)

sv: haha men det är ett jobb det med :D

god morgon!

Ja, allt är bara bra med mig, själv då? :)

SV: Hehe jo.. vi ska dit om en stund =)

såg att du va med på aktiva :D

sv; yes :D

SVAR: Superbra! Själv? :)

Mmm

Va göru?

vad gör du? :

japp :D

SVAR: Okej, vad kul. :)

Jag har också precis duschat, ska äta frulle nu :)

ska duscha :)

sv: hehe aaah :DD

Haha, ja ;)

sv; jaa:)

sv: aa, allt bra med dej då ?:))

sv; jo det äre, själv?:)

hehe okej :D

SVAR: Ska sola! ;D Du då?

okej, vad bra :)

sv: okej, jo bara bra här med :))

SV: Ah ska bli mysigt =)

ska ut och sola nu :D

yes! ;D <3

jätte gollig unge!

äre ditt syskon?

SVAR: Vad kul!

Tack så mycket. :) ♥

sv: jo ska du hitta på i dag då ? :D <3

nawww :D söt

det är väl bra ;)

sv: Tack :D

sv:okej, ska nog åka och bada ;)

Idag ska jag till min kompis båt med ett par vänner och bada och ha picknik där. :D

sv: hehe aah ;)

sv: jadu :)

fina bilder !

SVAR: Hihi. :)

Ska du göra något kul i sommar?

sv; nice :)



haha ja, jag kan ha ännu mer, det beror på vad jag ska göra. ;)

sv: allt bra själv?

sv; nej det vet jag :/ ska sluta snart.

SVAR: Vad kul! :) Vad jobbar du med?

Sv; Jao:)

sv; jag ska till stan sen blir det demostration, självdå? :)

otroligt söt!

sv: okej låter bra :d

vad har duför dig idag då?

sv: okej låter bra :d

vad har duför dig idag då?

sv; jaha okej. är det inte kul att jobba eller? :o

Vilka härliga bilder :)

sv: bara ta d lugnt :)

Okeej :/ Det lät lite sådär!

Men somsagt de kan va rätt bra att få in nåra slantar (Y)



Krampådig !

SV: =)

SVAR: Vad kul. :D

fina bilder :)

Jättesöt :)



sv. Åh okej :/ Men du får i alla fall pengar :P<3

Vad jobbar du med?:)<3

SVAR; Vad brukar du göra där då? Plocka upp bollar.. Haha? :D

sv: japps :)

hur mår dudå?

sv; okej lustigt :p

många som röker VILL ju sluta.

jag har tänkt på det länge nu, och min polare slutade igår och min pojkvän ska snart sluta med. då ska jag göra det också, för då är vi ju tre om det. :)

hihi sån söt liten badare ;D

SVAR: Okej, vad kul med ett utomhusjobb i alla fall. ;)

sv: lite ont i huvudet anars bra ;)

ja han var jättesöt :) vad duktigt du är som cyklar i denna värme. Själv klagar jag över att få behöva cykla ca 2km i denna värme :)

sv: tack <3

så himla söt

sv: :d vad jobbar du med?

sv; vad får du göra? :)

Heej :D jätte fin blogg :D allt bra idag då?:) hade bra <3

Mmm :)

hur mår du?

sv: va kul :d

ja verkligen

jo de är bara bra medm ig <3 :D

vad ska du göra idag då?:D hade bra <3

sv' jag vill också ha ett jobb:o

Svar; det går nog bra :) glöm inte att ta med vatten bara hehe ;) ja han var en riktigt söt unge :)

fin, fint :)

sv' ja! vill tjäna mina egna pengar ju :)

sv' kan tänka mig det. men de är ju roligt att få pengar :)

sv' exakt :)

sv; haha jaa okej :)

sv; yes =)

Sv: man tackar! :D

vad gör du? :)

Själv äter jag frukost!

Svar; Bra att du ska komma ihåg vattnet :)

inget spec :) hade bra <3

med oss e de bara bra :D fina bilder ! :)<3

Så himla söt bild!

åh så söt :)

åh så söt :)

Sv; Ja, allt är bra, själv då? :D

Okej,jag jobbar på vår gård!:)

SV: Görs då ?

hehe okej

vad åt du då?

sv' hur länge har du jobbat då?:)

sv: okidoki, jag bakade igår hehe :P

tack så jätte mycket <3 hade bra <3

heej jättesöt biiild!



det skulle betyda jättemycket för mig om du skulle kunna gå in på http://yonnaarvidsson.blogg.se/2010/july/vidare-i-tavlingen.html#comment och rösta på bidrag nummer TVÅ! tack på förhand! :) kram!!

SVAR: Okej! :)

sv: allt bra idag då? :)

SV: Inte mkt... kollar på tv å tvättar.

sv; jag har varit med kompisar och så har jag packat till Göteborgs resan.

tack så jätte mycket <3 hadeb ra <3

Har du 15 km till jobbet? :o

sv' aha okej:)

sv' är det sommar jobb eller?:)

Japp!:)<3

SV: Haha nja det vette fan om jag är. Men det måste göras. ==P

så söööt :D

SVAR: Vad långt! Du bor på Gotland va? :)

Naaaw, så himla mysig! :)

Vad söt! :D

vilken härlig bild !!

vad gör du då ?? (:

Vilken härlig bild! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback