det var verkligen en sommarkväll

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Ellinor, Olivia, Ronja, Moa, Amalia & Filippa
kamera: canon EOS 500D

jag är lite små besviken, i tisdag skulle jag få min tandställning nere på mina tänder. kommer ditt tar två minuter och sen säger dom vi ses i september. vad hände med tandställningen som dom sa att jag skulle få? det sa dom att jag skulle få nu i tisdag, men iaf fick jag inte det. sen åkte jag ut till burgsvik, fick bestämma mat och det gick inte så bra. för dom glömmer jämt min mat. men kvällen på fiket var toppen, träffa folk. och efter blev det att bada super skönt, och varmt var det med.

igår åkte jag in till visby, och var med sex tjejer. vi saknade en till moa, men vi gör om kvällen. det började med att gå och kolla lite, sen gick vi ner till strandpromenaden. och efter som det är stockholmsveckan är det fullt och av folk. pratade men jätte många under kvällen, och några som kom från berlin, och tyskland? nej men jag minns inte, men vi hade det verkligen super kul. sen på natten drog jag och Ellinor och sov hemma hos henne.

tack, för den kvällen det var verkligen sommar ♥
vad har ni gjort?


Kommentarer

Heej hur är det med dig idag? :D

sv' så lite :D

svar: hihi.

allt bra?

svar: bara fint :D

sv' ska du göra idag då? :D

hehehe ok..xD jag håller på och gör om min blogg nu! :) När den är klar kommer jag att börja skriva igen. :)

sv' dåligt väder ute så ska sitta här, fixa musik till min ipod och rensa datorn :)

söt bild men taskiga tandläkare!

svar: Jaaa ;D

vad gör du då?

sv' åh gud :o

planer förehelgen då?

sv' varför sitter du då vid datorn? :o

svar: ja, de är jobbiga

hoppas du hade kul :D

Ja okej :) Ja o några kompisar ska ut o kolla på nanne grönvall o timotej :P

hej, allt bra? ♥

sv; hehe, tack! :D

åh ja det var det verkligen!

Härligt :D jo det är toppen! Vad har du gjort idag? :)

Härligt :D jo det är toppen! Vad har du gjort idag? :)

sv: Ja verkligen, men tur att den här staden var nära så att min kompis kusin kunde hämta oss! :)

sv' aha okej :)

sv' har lust att sola men vädret är som sagt inte det bästa :(

hihi tack (A)

Faan vad kul, jag svär. Skulle vilja bo på Gotland en vecka för att se hur det är att bo på Gotland än Storstaden Stockholm = )

Härligt :D jo det är toppen! Vad har du gjort idag? :)

svar: hehe

åh vad msyigt:D

ska fixa det :)

alltså vr heter det stockholms veckan? :S

sv; Okej ;) Inga planer heller

ja de ska blir roligt :)

börjar nog blogga idag igen. :)

med mig med :)

händer idag då?

svar: yeeah!

sv' ja. jag kommer va blekast i klassen när skolan börjar har jag en känsla av -.-

Det är ju det xD

:)

sv; ska få matfrämmande. vi ska grilla:)

mysig bild (:

Ja, det känns verkligen bra! :)

hehe okej

sv' hehe nej jag vet. men jag har skitsvårt för att bli brun :(

oj, vilken dyr kamera du har :O 7000! Shit, jag som ville köpa en systmekamera...



P.s Gör mig glad, rösta gärna på min sko här:



Länken: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=b64Ivnq654AuvZR8yluHM3ly1iop4TSUMKa6xE1p8yZtOpoAQYFa

Heej hur äre? :) Kolla gärna in på min nya blogg!

Nu är designen uppe! :D va tycks?

Yesyes :)

Härligt att höra. Jo tack det är bara bra med mig också :) härlig sommar bild. Såg riktigt mysig ut där i gräset :D

snart så :D

haha:D

Jag har haft tandställning;)

sv; aa:)

har precis ätit så nu ska jag till havet o bada :)

svara gärna på dagens fråga :D

Åh, det där lät kul:)

Nu har jag badat i eriksdalsbadets utepooler. Soligt och mysigt var det :) Och snart ska jag äta på Thailensk restaurang :D

bra=) görs?

Riktigt gott:D

Heey (: ursäkta om jag stör, men jag är med och tävlar på nelly.com och det skulle vara jätte gulligt av dig om du kunde göra mig den jätte stora tjänsten och rösta. det skulle betyda jätte mycket för mig!

här hittar du mitt bidrag: http://nelly.com/designyourshoe/?obj=igyUxwW44AmxXCu2pSPyL20Lx0UypNqLrcfcO3TG144L6mAi5PWD#shoeGallery

man röstar på stjärnorna under bilden, tryck på 5 stjärnor så är du färdig!

förlåt om du redan fått dethär, men jag ska göra mitt bästa för att vinna denhär tävlingen.

tack på förhand. <3

sv: hehe okej synd ;D

tackar finaste du! :D

sv' hehe ja :)

svarar på kommentarer=)

sv: hehe, då kan man ju svara på någon av frågorna ^^ fast du måste ju inte :)!

sv; bara bra :D

jag måste bara fråga.. har du photoshop? och i så fall vart har du laddat ner det? eller har du köpt det. har panik, min provtid går ut idag :(

tack söt!

nej, du är, har laltid varit och kommer alltid att vara! :D

:D

sv: hehe okej ^^

sv: lyssnar på musik och lite så, sj? :)

hahaha, jo då! xD

Heheh okej :P

Hihi aa :D

- tack sötis :)

- jag vet faktiskt inte, :)

sv. aa ;D

sv; jaha.. :)

ingen fara <3

Sommarkvällar är nice (y)

:):)

sv; har du gjort om din header? riktigt fin iaf!:)

förlåt för sent svar!

sv: ja! :D

Härligt!

sv: ja! :)

va gör du för skoj ?

Vad härligt det ser ut!



Nu har jag, som många andra, designat skor i Nelly-tävlingen som du säkert känner till vid det här laget. Om du får tid över får du gärna lägga någon röst på en/två av mina skor, länkar här:



Sko 1:

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=R7iiDhNTuV1YTZQbSvhLInJg7icOssO8pxgqUr0DCzbVOrweaRpg#shoeGallery



Sko 2:

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=Ps9mgZnyo9E2kDCJWTKPsJOYvR3un484j7dDVG28C6yn8zwTI6g1#shoeGallery



Tack på förhand :) Du kan rösta varje dag.

Fin blogg! :)

sv; :)

ni verkade ha roligt! :)♥

Härlig bild på tjejgänget! Somrig :)

svar:tack! allt bra?:)

sv' sitter du fortfarande vid datorn? :o ut med dig i det fina vädret och sola lite för mig också :D

Men du känner inte det bara för att du bor där = )

galet vacker design!

Hoppas du har haft en bra dag :)

störande att du inte fick tandställningen förns i september, tandläkare är dumma

sv' haha okej:D

svar; Inget att tacka för, det är bara sanning! :)

Men gud tack vad glad jag blir för jag hatar dom /:

Hur är det med dig? KRAM

Sv; Aha okej :) jo det var riktigt trevligt att bada med tjejerna :)

SV: härligt! Medmig rä det toppen!

Vad hittar du på idag då? :)

:D

vad gör du?

ser vänner

vad gör du på din pappas jobb?

sv; ja haha! :D

sv' kan tänka mig det :D

vad mysigt det ser ut :D

Du kommer nog snart få åka iväg du med ska du se! :)

Hur var bloggträffen föresten? <3

SVAR Man kan ju rösta varje dag ^^

svar; ååhh vad glad jag blir att höra, tack verkligen tack!!! :):)



Skönt att höra, jo det är bara bra med mig med :)

sv; :D

hehe :D va gör du

häärligt :D♥

svar; sötnos!



Va med i min fråge stund! :D

sv' de känns som om de ska bli åska :o

bra!

allt bra med dig? :)

sv; ahahha , kul vo har det :D

ja :9

sv' det behöver regna. man ser riktigt att träden och sånt inte mår bra i värmen :/

hihi tack du!:D



va hittar du påå just n u då?:D kramen

alla verkar gilla den otufiten:p hehe..^^

låter riktigt skoj det där! och fin bild :) men hoppas du slipper vänta så länge på tandställningen då..

pokjej :D nja inte mkt























Follow my on Bloglovin







Trackback