en känsla att jag gillar dig

Kamera: Canon EOS 500D

äntligen framme, det blev en cykel tur för mig till jobbet. (15km) det är jätte mysigt att cykla ibland, med lite musik på mobilen och fint väder. sen går det snabbt att cykla, men hatar dom här bilarna som inte kan svänga ut lite. typ som att jag ska cykla i gräset bara för att dom ska få plats på vägen, det tycker jag är dåligt av dom att dom inte kan svänga ut lite för någon som cyklar.

här är en bild på mig hur jag ser ut idag, som alla andra dagar ungefär. nu ska jag sitta här till halv nio ikväll, och sen efter får vi se om jag stannar kvar eller om jag cyklar hem. någon gång måste jag ändå cykla hem, halv nio eller senare.

tycker ni det är skönt att cykla?


Kommentarer

Jag älskar att cykla, haha (:

fast det kan ju vara lite jobbigt i motvind (;

Jag tycker inte om att cykla personligen. En gång när jag lånade min grannes cykel ramlade jag i ett dike och fick väldigt ont i armen. :(

tack sötnos :)

SVAR Hihi :)

tackar:D

Härligt blogg, besök gärna vår. tvillingarnas värld =)

Cykla är som bekvämt på nåt sätt :) Man får motion samtidigt som det är miljövänligt haha och det går hyfsat snabbt :D

jag tycker att de är skönt att cykla om de är fint väder :)

SV; tack detssammma! :-)

inge fara :) följa varandra på bloglovin? :)

sv. haha ne ^^

Sv: går du någon sorts fotoskola eller något?

SVAR; tack :D

gullig bild!

Ok, vad jobbar du med?

Har varit och handlat lite å så. Nu ska jag nog bara ta det lugnt en stund.

hehe okej, men du skrev: jag har hört många som sagt fan vad johanna kommer bli snygg!



& va menar du me de? ;) haha

hehe ;)

ja verkligen! :d

Aha ok, kul :)

Sv; jo:)

hihi, är allt bra med dig då? (:

Det går så mycket fortare om man cyklar. Dessutom är det faktiskt härligt :)

SVAR; det var så lite så :)

ska vi följa varandra genom bloglovin? ^^

Sv; jag mår toppen =D vad gör du?

Sv: Tack så jätte mycket!

ja det är helt oekj, kan du inte göra ett videoinlägg? :D

SVAR Hehe=)

haha, okej, så synd!

SVAR; jaa :D

Sv: Okej, nästan så du borde det :P you are good! :P

tack så mycket vännen :)

jag följer dig också :)

ja :D

Jag tycker också att det är skönt att cykla :).



Sv; jo det är dem verkligen :)

Sv: Hihi ingen fara :P

SVAR; haha det är bara att komma :D

jo tack det är bra med mig gumms, själv då? :)

Sv. gjort idag då?

söt bild :D

SVAR; jaha okej =/

SVAR Ja, mycket fint :)

vad gör du ? :D

Att cykla kan vara riktigt mysigt! :)

Nu är jag i Norrbotten och har fått låna en dator men mitt internet funkar inte här så det blir först mera bloggning nästa onsdag. :(

fan vad gött :D vad gör du då?

Söt bild :) Vad jobbar du med?

tur de :O (A)

typ inget...funderar på att öva lite mer sång men orkar inte...

(förlåt för sent svar)



sv; jepp.

allt bra annars?

SVAR; ja :D

Allt bra idag då ?:)

jag tycker det faktiskt är ganska skönt att cykla, iaf när man vill ;) haha

avd duktigt av dig att cykla 15 km! :)

Okej, är det kul jobb?

sv. (:

ska åka på träning nu :) hörs sen!

Haha i know ♥ vad händer ikväll ? (:

Hej! Sitter hos min kompis just nu. Haft en bra dag? :D

Vote for canon! :D:D helt rätt.

SVAR; inget speciellt, självdå? :)

Sv; hehe nej det är du inte :)

Svar: Okej vad kul :)

sötis! :D ♥

Flummar med en kompis :D Hoppas du har det kul på jobbet :D

Det är alltid skönt att cykla :)

sv: jo visst är dt kul hehe :D

grilla med familjen mums

Hej vännen!

Händer idag då?

Kra

hue länge har du plåtat?:)

hah naj ;)

okej synd, :( hah :p

tack! :)

haha, då är det drygt xd

jaha, ja alla är olika :D

sv; bra:)

ok, här med:)

kan du inet länka till den? :D

sv: okej, vad roligt =) ska vi följa varann via bloglovin?:)

Går det bra att jobba?

Jag bakar bröd :)

Kra

galet söt du är!!

sv; ok:)

sv: hihi okej =) jag lägger till dig direkt :)

vad gör du? :)

tack :D

SVAR; jaha haha okej :)

Okej inte mycket :)

Fin bild!

sv: haha okej, vad tråkigt :/

Mend et är ett jobb i alla fall så det är väl positivt? :)

SVAR; yes :D

jodå :)

allt bra? :)

tack söta du :) Hur mår du idag då? :D

sv: har du mycket jobb fram till skoaln eller?

Tack :) Ja jag tror nog att nån gång i livet ska jag åka dit :) hare du bott där hela livet?:)

typiskt :(

SVAR; hur länge jobbar du? :)

haha, är du på jobbet nu? ^^

sv: Sånt är lite surt ibland, men du ser det ju från den ljusa sidan iaf! :) Bra det. Är det långa dagar ?

och du bloggar då? ;)

sv: jag har shoppat lite :)



haft en fin dag?

/Shoppaholly

SVAR; jaa okej =)

Tack bra :D

okej :) lyssnar musik ;)

haha aw tack! ;D <3

:(

åh då kan jag förstå att det är tråkigt :(

sv: hähä har redan kollar lite men hitta inget :/

sv: Okejokej :D Vart jobbar du ? :)



Inte så mkt :P

Tycker det är jätte skönt att cykla!

är det? tack för att du sa till! Funkar det nu?

Sv: japps vad har du gjort idag då?



Jag älskar att cykla det är helt underbart :P

:D Nu är jag hemma efter en tuff dag framför solen.. Vad har du gjort idag? :D

superfin blogg ! hur är det ? =)

Vad gör du ?:)<3

Haha jag tänkte väl det. Nej ingen film för mig då med andra ord haha :P tack för att du sa det så jag slipper plåga mig själv hehe

jajamän...

svar; hehe ne inte direkt!:)

vi får hålla tummarna på att det kommer någon snart då! :d

sv; hihi så bra då :D

ja! :D



sv; haha, ja.. fast jag slutar inte än. men jag förstår ändå liksom.

Söt! =)

jaa:)

söttt

sv: aha okej, men det är ju bra :)

Du står inte själv eller?

aww, gu va SÖT du är !!!!:)

shiiiiet fin blogg oxå!:D

okej, gördu? :D

bra! :D

sv; aha okej, men du har något att syssla med helatiden ändå kan jag tänka mig :) Bara ut och fota om det är lugnt, lyssna på musik. :)

Så lite så :) allt bra med dig :)?

http://altazi.blogg.se/2010/july/tavling.html#comment



tävling på bloggen, kika in & tävla : D

sv: tack så mycket! Ja tycker det är skönt att cykla, funderar på att skaffa mig en cykel nu till hösten:)

vadå, under hela dagen? :o

haha oj xd aja, det går framåt iaf ;)

Vad gör du ? = )

sv; haha , ja såklart vi gör ;D.

sv. tack så mkt :D det gör dock inte jag ^^

härligt att höra! :) Jodå det är bara fint med mig, liten sliten bara, men men! :)

jodå bra här med :)

vad gör du? kram!

va söt du är ! :)

sv: så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Hej :)

Nu är jag tillbaka efter en liten bloggpaus. Följ gärna min foto och vardagsblogg eller lämna bara en kommentar om du känner för det :D

Ha en bra kväll.

Jo:)

okej vad jobbar du som? :D

inte mkt

jaa det är supersmarrigt ! :D ♥

Behöver hjälp!! Vilka skor ska jag köpa?

http://sofiaaaaa.webblogg.se/2010/july/utkast-juli-27-2010.html

OMG jag hatar golf jag har inget tålamod!! gick det bra? Kram

allt bra? :)

Hej.



Jätte fin blogg, och tänkte bara fråga om du skulle kunna hjälpa mig med en grej?

Kan inte du lägga in mig och tipsa om min blogg, för jag vill jätte gärna få mer läsare, har försökt men det går inte riktigt fram.

hade varit jätte snällt ha det bra

puss och kram

Fin bild, allt bra?

Söt bild!:)

allt bra?

Sålänge det inte är motvind så är det helt okej att cykla (:

känsla att du gillar vem? :O <3

jättefin bild verkligen :)

Ja det är riktigt skönt :)

fin blogg :D

allt bra ?

Så söt alltså!























Follow my on Bloglovin







Trackback