en länk, lätt!

gör din egen outfit?

jag har gjort några stycken, och nu skulle det vara roligt och se vad ni tycker är snyggt. (här kan ni göra eran egen outfit, och köpa snygga grejer) ni kan gärna länka eran önske outfit, så kanske jag lägger upp just den du gjort på min blogg. det kan ju vara lite roligt att just din outfit, finns på min blogg, med en länk under.

det ända ni behöver göra är att länka eran outfit, sen får vi se om någon kommer upp på min blogg
vill ni göra en egen? vad väntar ni på?
[LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNK]

Kommentarer

ja verkligen :p

det där va något nytt :P

hehe ;D

svar: det är bra med mig också, har du sovit gott? ^^

vrase :D

haha, tack.

gör du?:)

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

SV: Okidoki, jag svarar på kommentarer :P

Fina outfits du har gjort! om du har gjort de över då. :)



sv; yes.

Några planer för idag?

kul ide!

god morgon! vad händer idag?

sv. jaaaaa :D

okej:D

är me emma!

gjort under sommarlovet+

fina bilder! :3 Är allt bra med dig? Jag bor oxå på gotland :)

ok, nice!

jag vet inte...har inget planerat idag....har inget planerat förrän i morron.. :P

sv; Okej, vad bra! jag förstod inte hur man gjorde direkt, ska testa igen lite senare. ;)



okej, jag skulle kanske vara med en kompis. vi får se hur det blir med de. :)

hihi ja:)

har du för planer idag då?

ja, det blir nog så.. :P det skulle vara soligt idag enligt vädret men det är det ju inte...annars hade jag gärna solat!

Det rosa var sjukt snyggt ^_^

okejokej:)

Sv; ja det är jätteskönt att vara ledig :)

Sv: jadå, hur är de själv? :)

Kram

Svar: Ja, speciellt nu iår när vädret faktiskt har varit underbart!

japp:)

okej kul?

allt bra!?

adå ! :) ♥ Jag fotar med : Nikon d300 VR ♥

Sv; jupp. är du ledig idag då?

SV; allt är bra :)



Jag bor i stenkumla hos min pappa och lokrume hos min mamma! Går i en skola i stan :)



Dudå? <3

aa :) ♥

gillar outfitsen förrästen. :)

förresten det är en Nikon d3000 VR inte d300 :P

Sv; jaha, okey :)

Sv; okej :) pengar i alla fall :)

haha, det tycker jag inte...gillar den rosa! :D

Skulle gärna göra en outfit men är alldeles för lat x) hahah det är ju dock bara jag som förlorar på det ... :P



sv: Ah, men är de hemma jämt`?



TACK

oj, är du inte hungrig? :o

Tjooo! Läget på dig idag då?

sv. (:(:

svar: samma här :)

Svar: Underbart! :)

Sv; jag får 104.44 kr i timmen egentligen skall jag ha 107,44 i timmen eftersom jag har gått ut handelsprogrammet :) vad får du då?

hehe..^^

aj då:/

har du någon semester då?(:

vilka fina :O ,men jag fixar mej ska ut med familjen och shoppa lite :)

du får du ta och äta något gott! :)

Ja :)

Polyvore är en grym sida :D

sv: ofc haha:D du sa det!

fina klänningar hihi, får väl ta och göra en outfit myself. Det skadar ju inte iallafall hah;D♥

SNÄLLA GÅ IN PÅ LÄNKEN OCH RÖSTA PÅ MIG! :D



http://www.bloglovin.com/m/1853496/111315723/a/0/aHR0cCUzQSUyRiUyRnNraXR1bmdlZW4uYmxvZ2cuc2UlMkYyMDEwJTJGanVseSUyRm51LXNrYS1uaS1yb3N0YS5odG1s

Sv, Jag kollar på tv :)

sv: ahah då får du gå ut driekt när de går och sen vara apå vakt ;) du kan ju inte sitta inne hela dagen ;)<3

du är!(:



jaga vad roligt:D

har du jobbat hela sommaren?

SV; ja det är det verkligen! :D Gotland är så fint!



DEn rosa var gullig!

Svar: bara bra här:D Vad görs i denna fina dag??

Oh faan.

Jag jobbar inte, men jag jobbade dom två första veckorna av sommarlovet och då jobbade jag med städning = )

hehe :D

måste få säga att jag verkligen gillar ditt hår:)

snygga!

den där rosa till höger var hur snygg som helst :)

åh vilken underbar rosa klänning!

snygg klänning!:D

sv; det är bara bra tack :)<3 skulle inte du kunna ha typ en veckans blogg snart ?

grymt ställe! har gjort en outfit på min blogg :)

http://fridaharnwall.blogg.se/2010/july/i-host.html

den blåa var söt :)

http://www.polyvore.com/sweeet/set?id=21364536























Follow my on Bloglovin







Trackback