en ny katt på ett nytt ställe ♥

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon eos 500d

bilden är jätte suddig, men en ny katt till en nytt ställe

godkväll, jag fick inte träffa moa för hon ändrade sig. men tog en vända hemma förbi pappa för att hämta en katt till johannes och kristina (minbror, och hans tjej) nu har dom två kattar, försökte få ett kort på dom men det var svårt när det inte var mörkt. nu vill jag bara sova, efter som jag inte sov bra natten som var. (sov bara fem timmar, men inatt ska jag sova riktigt bra)

godnatt, jag gör av mig imorgon när jag vaknar.

Kommentarer

sv: men eller hur :D Muuums :P



En till jätte fin bild du tagit ! :)

åh, vilken söt misse! Älskar kattungar ^^

Gud vilken söt kattunge! Kuttungar måste nåstan vara den sötaste som finns! :) Fin blogg btw :D

för att jag inte kunde ta mig hem om jag åkte dit

svar: ja, och roligare, dom vill alltid leka som kattungar, men när dom blir vuxna, blir det tråkigt :P

Glöm inte att kolla in min nya blogg!

jo...jag bor på ena sidan sundsvall och festivalen var på den helt andra...ungefär...10 mil kanske...

så söt katt ;>

så söt :D

vilken söt katt :D

Söt lite kisse:)

SV: Gotland:P? Ne från Göteborg:)

sv: just nu ska jag snart sova, hihi.. vad gör du då beatrice? :D

jag måste! men det går aldrig :(

hihi:)

sv : ASSÅ Å SLUTA ;) jag är inte söt<33

söt!

fin blogg du har!

vad gullig bild :)

gud så söt :D

haft en bra dag ? :)

sv; men hallå, han sa att du typ inte fick få känslor för han, right? & då kanske han mena att han hade de eller nåt, & inte ville att du skulle bli sårad eller nåt. <3

toppen med mig : ) händer imorn?

men gud så söt(:



allt är bara bra med mig(:

hur äre med dig då?(:

sv: Det är bra med mig :) sj? ^^

hej hej, jätte fin blogg med fina bilder! :D

Hoppas du har haft en bra helg :D

okej! godnatt<3

vilken härlig blogg du har :D

och du skriver bra för övrigt!



Ta hand om dig :) kram!

aww men vilken sötnos :D

:) vilken sötis!

sv: åh, tack så mycket :) dsm!

åh vad sööt :D

<3

gud vilken gullig katt :)

Hello vännen!

Igår var det jobb och myskväll med älskling.

Vad ska du hitta på idag då?

Kram

Sv: Hehe :)

Så sjukt söt katt!

kram

Jo det är bra :) , Jag vet inte vars dom finns att köpa för jag köpte dom på en marknad , och dom brukar ju vara lite här och där :P

Sv: Vad ska du göra idag då? :)

kram

sv; Det gör vi. Sen får vi njuta av att vara lediga :).

gud vilken söt katt älskar små katter :D allt bra idag? :)

Vilken söt katt! :)

Naaaaw! Vilken sötnos :D

gud va söt :) thihi

Naaaw, vilken sööt :)

nemen gud vilken söt liten kisse! ^^

jaa det är :D



oj vilken sötis! :D

åh va söt :)

gullig ;)

neej, vilken sööt katt :D

ååh så söt! :D

Söt! Lite lik min kisse :)

Gud vilken söt liten katt =)

åh vilken söt kisse. :]

Så söt!























Follow my on Bloglovin







Trackback