era svar på mina frågor.

foto: Beatrice Jakobsson
Kamera: min mammas hon har en sonny

jag tänkte ta och berätta lite vad ni har kommit fram till, jag har haft två frågor. och den första var om ni vart på Gotland, och vad ni tycker om det? det flesta som inte var på Gotland tycker eller tror det är en mysig stad eller vad man ska säga, och att våran dialekt är rätt rolig. dom som har vart på Gotland tycker det är super mysigt, och känns nästan som att vara utomland. och ska åka hit flera gånger.

och den andra frågan var, vad gör en blogg bra? nästan alla skrev att bilderna gjorde en hel del. och det håller jag helt med om. sen tyckte dom att man ska ha lite text, och bra styck indelningar och stavfel får det inte vara. men det var även några som tyckte bilder behöver man inte så länge det är bra text.

nu blir det att äta frukost ♥
hjälp mig gärna vad jag ska ta kort på.

Kommentarer

SV: Japp :/

sv: jepps!

vad händer idag då? (:

okej :)

jag ska gå på bio + fixa en ny header idag :D

= )

Takc så jätte mkt :D

Allt bra idag? :)

kram

jadå, det har åskat så jävla mkt men annars så har det vart lugnt så man har kunnat sovit ;)

vad händer idag då ?

haha :) vad ska du göra idag? :)

vacker bild!

SV:Okej

Hur många bloggar kommenterar du för att vara med på mest akriva listan? Har alltid undrat.. :)

ljuset :D alltid spännande hur det reflekteras i olika material tycker jag :)

SV: Hmm.. vet inte.. blommor? haha :)

Väldigt fin bild :)

Allt är bara bra

Ha en bra dag

Kram

allt bra idag ? :D

sv: Nej men du är ju det :D ♥

godmorgon, vad har du för dig?:)

okej, samma här^^

sv: tack själv!:D

sv: okidoki, jag ska nog bara ta det lugnt och slappa :D

vilken fin bild..

Okej,jo det är toppen!:)<3

rosor, verkligen fina att ta kort på! :D



sv; okej, jo. samma här. :)

sv: ja dt är bra :D lite trött, men jaja! :)

vilken fin bild!

= D

Fin blogg. Du kan inte tänka dig fixa min design.

Jo det är toppen :D

kram

sv; yes. :D



vad gillar du mest att ta kort på?

Aha okej;D

ja :) du är ju med på "mest aktiva" listan, har du några tips på hur man ska göra för att komma med där? :)

Sv: Allt bra?:)

planer för idag då ? :)

okej:) jag har precis varit ute och tränat min bror :)

sv: nja.. sover runt 03-04 , varierar :D

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag då? :)

sv: godmorgon!

dudå ? :D

ja:)

vad har du för planer idag då?:)

fin blogg hörru! :)

Det var så lite :)

Allt väl med dig?

sv:allt bra?:)

sv: gött :D

okey :) jag ska träffa en kompis :)

sv. okejokej, vart jobabr du ? :D



Ska in till stan =)

Vad har du för planer för dagen?:)<3

jag vill också vara med där, men kommer nog aldrig det^^

sv: samma här :P

göru?

sv: Vad kul!

har för mig det :P



tack :)

Jag hade en bra dag igår :D

hoppas allt är bra med dig idag!

SVAR: japp! allt bra?

god morgon sötnos! allt bra idag?

Det låter som bra svar det där!

Jodå :) förutom att vädret suger och att det regnar sjukt mycket nu bara. :D haha!

thihi ja faktiskt:D

sv:okej bra!:D

ja det tyckerja:)

haha , bra fråga :)

jo, livet rullar på som vanligt...händer idag?

varse :)<3 haha jag va på gotland för typ nån vecka sen HAHA älskar dialekten, när dom snackar "riktig" gotländska så fattar man ju ingenting :O

rösta på nån som anmält sig til veckans bloggtävling

i min blogg är du gullig och snäll

sv; du ville inte delta , men trevligt att du röstade iaf :) den räknas självklart med :) tack för att du röstade

sv: Toppen! Du då?

sv: Jaha, var den bra? Har aldrig sett den förut hihi:D ♥

jag har märkt det :o

Hej, ska strax åka iväg till stan.. allt bra? :D

sv. hihi :D

vad gör du idag?(:

Sån härliig bild, vacker var den också <3

Kram, Angelica

fin blogg, gotlänning ;D

vi måste hålla ihop vi gotlänningar :)

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback