ett helt dygn, nu säger jag godnatt


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Christine Naenfeldt
kamera: canon 500d

Varför är jag vaken nu? Brara för att jag var med pappa jobbade på guteglass,hela natten och kom just hem. Åkte ditt efter jobbet vid 21:00 och kommer hem nu. Hade ändå inget att göra inatt/morgon.

 

Om jag ska vara ärlig orkade jag inte blogga i fredags, först åkte jag och jobbade och efter åkte jag till fidepuben (så jag kunde inte blogga så mycket heller) jag tycket det var super kul på fiepuben, men det var inte värt och gå in. Som tur finns det några folk ute som man kunde vara med. Cyklade hem på kvällen, och på lördagen hade vi strömarbrott hela tiden.

 

Jag älskar att ligga med tända ljus och bara höra på åskan, och se blixter. Men ibland känner man sig värdelös, man kan inte äta mat bara för det är strömmarbrott. Men datan, hade jag ingen lust att knäppa på, senare på kvällen åkte jag på fest hos släkten (kommer bilder sen och berättar lite mer då) sen hela söndagen, jobbade jag och hade tråkigt. Nu kanske man ska gå och sova, lite eller bara någon timme och sen sova tidigt ikväll?


haft en bra helg?



Kommentarer

Härlig bild:)

Min helg var bra.

Vad händer i veckan?

sv; okej,det är toppen med mig :D

haha kul :)

allting är bara toppen med mig :D



vad händer idag?

sv: god morgon :P

hur mår du idag då? :)

Duktig du är som jobbar så mycket!

Sv: härligt att höra! =)

Jodå, det är superfint med mig ^^



Vad ska du hitta på idag då? :)

svar;

hihih jajjamänsan!;)

Tänkt att hitta på idag?=D

härligt foto :) har också en canon,men en 1000D :)

Ja vilket väder vi hade i lördags. :)

va händer denna vecka då? :)♥

svar: yeeeah ;D

sv; åh kul xD

inte mkt,ska träffa en kompis(:

sv: javisst,är allt bra ? :)

tack ;)

SV; Naw!! :D <3

sv. okej äter godis :D

heej, bor du i gotland? :D tänkte fall du vet om ginatricot finns nånstans här? jag är i visby och måste till gina, hehe :p

= D

fin blogg=)

SVAR; yes :D

jo det funkar...händer idag då?

bra bild !:D

Sv: Heeh okej:)

Vet inte ;D

bra här med! :-) fin bild!!

hur äre idag?(:

svar: mm det var det! :D händer idag?



kram

sv' planer för idag? :D

Om du anser detta som spam/reklam så ber jag hemskt mycket om ursäkt.



Kan du rösta på min sko? Skulle vara jättesnällt! http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=7tUHWznKN6j0obPiZIweac2vtiyIylVsVpzpdcxoWVlAwygJ8SlV#shoeGallery/

ha det bra! :)

tack för din röst. Ha en bra dag. kram

tack så mycket!!<3

hej hej :) förlåt om du tycker att det här är reklam eller nåt, men skulle du kunna rösta på min sko ? jag skulle bli så glad om jag vann :) så snälla rösta, här :



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=vNX8mD0de0kTV9NacnKWXui7OtVqWERIQmD3nCTHA3aTymrQN2ki#shoeGallery



tack sötnos ! :)<3



fin bild ! :D

En av dagarna ska jag och en kompis till Ystad. På fredag åker syrran och jag till Östersjöfestivalen i Karlshamn.

sv; ok, skönt;)

svar:yes.ha en bra dag!:)

vad gör du? :)

hur mår du då?

sv; oxå bra;)

sv' kommer sitta vid datorn hela dagen förmodligen :)

super härlig bild! :D

Är alla biler i headern tagna med din canon 500D ? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback