fest fest fets, helgen var toppen

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: 500d

bilden är inte hur bra som helst, men man ser lite av min tandställning. och den gillar jag grymt mycket, vet inte varför bara. tänkte ta och berätta om min gryma helg med alla underbara personer. vi börjar med i fredags, åkte jag till jobbet. och efter körde Kristina mig och moa till garda (vadstuck) och där var det fart ett tag, men man fick ju träffa nästan hela sin klass. och folk från visby, super glad var jag och få träffa så många man saknar.

i lördags, jobbade moa med mig och sen cyklade vi från burgsvik till fidepuben (7km) det brukar vi alltid göra, och när vi kommer ditt får man träffa emma och lowisa. och alla andra underbara personer. så i stort sätt har jag träffat alla jag vill denna helg. vi gick iaf in, dansade och hade grymt kul. och allt för mycket kan jag inte skriva här. men helgen var iaf super bra, igår jobbade jag och sen badade jag med andree och moa. lördags kvällen kunde sluta bättre men, det fick gå.

hade ni en lika bra helg, och vad gjorde ni?


Kommentarer

SVAR Tack=)

har det hänt nåt :D

jag mår toppen

sv; JA nu är det bara att tagga!

Visst är dom!

Du är också söt :D

- Tack. Hoppas din helg blev super då:)

berätta _D

Jag vet inte, vara med sofie tror jag :))

Händer i veckan?



Kram.

Hoppas att allt är bra med dig nu!

låter som en bra helg!

det är bra :D

SVAR Hihi=)

det går över :D

sv; jasså så du har fått tandställning, välkommen till klubben :D

sv; Va bra för du kan ju inte missa något! :D

Hej vad har du för dig i sommar?

Gå in och svara på inlägget "vad har du för dig" :)

ja det har du rätt i :D

söt!

sv; haha aa jag med :)

vi måste verkligen ses :D

:D det tycker jag gumman

har inga pengar till det men jag vill så gärna till gotland i år. Verkligen älskar att vara där jag är lycklig på gtland :D

SV: Jo men jag är inne och det är kokhett .. =/ ahha

ååh det vore så roligt :D

njaa.. men men... bara gilla läget. :P

det var ju inte dyrt :O

ska ta och sola lite nu innan jag drar ner på vårdcentralen. :)

okej, det va konstigt :O

Nu sitter jag i bilen påväg till göteborg för att vara på Liseberg i två dagar :D

fin blogg

SV: härligt :)

SÖT DU ÄR!

åh, har du fått din tandställning nu? hur känns det? :)

svar: så lite så :)

jag har så tråkigt xD

haha kolar på sjuka klipp på youtube xD

sv' härligt! :D

vill du va jättesnäll och rösta på mig i veckans blogg ? jag är nummer 3! http://umeflikkaa.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-2-finalister.html

svar:bara fint, sj?

sv; tack, du med :D

sv' tack! :D<3

haha vi kan göra det lite senare :D

sv' ska du göra i veckan då? :D

tackar gumman:D

svar: okej, låter super (y)

sv' vet inte ännu. älsklingen kommer hit på onsdag och om de blir fint väder åker vi nog till stranden :)

okej :) för min del blir det att sola, bada, vänner och pojkvännen

ja menjag verkligen älskar dem XD

sv' de är alltid mysigt att umgås med honom :D<3

Hej fin blogg, jag har frågestund på min blogg, släng gärna dit med en fråga om du har lust!



KRAM :)

sv; Varsågod sötan :).

sv' ja det är de verkligen! ^^

Jodå :) det är alltid mysigt

fast jag har världens jsukaste humor när jag och victor såg wasabi i veckan fan ag grät xD

sv; Du förtjänar det :).

svar: vad händer sen?

söt :)

svar: Okej! Nej, jag har inga planer för dagen :) hehe.

har du några låttips?

jag tycker det är sött med tandställning ^^

SV: vad bra :) jag blir snart av med min :)

det va coolt i början .. men efter etttag när man sett Erik några gånger så blev det som en helt vanlig person :P

SV: som fan :)

yäääh _D

SV: :D

fin bild :)

Du är för söt du :D

de äe olagligt & va så söt som du! <3

yey, tandställning är ballt!:D men jag fick ju inte perfekta tänder efter det för att det blev som det blev så ska försöka utpressa, innan jag blir 18, att ha tandställning i nedre käken igen!

fin du va :) fint me tandställning :)

Fin bild ju ^^

Fin blogg :) Fina bilder :)

sv: ja, :D























Follow my on Bloglovin







Trackback