fiket var mycket bra ikväll (y


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon 500D

nu är jag hemma efter en grym kväll på fiket, det var riktigt underbart! först efter jobbet cyklade jag ner till filippa, olivia, denise & amalia. dom satt nere på hamnen och pratade för det mesta. efter gick vi upp till fiket, det var inte lika mycket folk den här gången som alla andra gånger. men folk, som folk, och den här gången sjöng björn och petter ''häromdan'' sen efter, cyklade vi ner till hamnen för filippa, david och denise skulle bada.

dom badade, och sen skulle dom åka hem. och jag var jätte glad att jag slapp cykla hem fick åka med filippa hem. skönt, då cyklar jag hem imorgon. det känns mycket bättre, nu är jag hemma. och ska äta något sen sova.

godnatt, hoppas ni sover gott!

Kommentarer

sV: gött :D

SVAR; tack :D

du tar så himla fina bilder :)

sV: åokej .D

TÄVLING



Var med och tävla i min outfit tävling jag har nu i bloggen! Skicka in din outfitbild till min mejl eller länka bilden och skicka som en kommentar så lägger jag upp mina favoriter på torsdag!

Kör hårt! :D

så lite å :

Tjena :) hur är läget :)?

Förlåt om jag spammar i era bloggar o så ,

jag körde bara lite snabb egen reklamering o snabb a,b,c för mig efter som jag väntar på sponsorer som ska göra reklam :)

alltså a,b,c inom inom att sponsra sig själv :P



Kolla gärna in bloggen om du har lust , ork och tid :)

Jag har nyligen fixta en ny design så säg gärna vad du tycker o så :)

den har gången skickar jag ut detta så lovar jag att svara personligt tillbaka till alla o allas svar så de blir lite mer personligt så ni känner er lite mer speciella :)



Bloglovin ?



För videdoinlägg -

http://www.youtube.com/user/TimRafeldt



http://rafeldt.blogg.se



Timmeeyking

SVAR; :D

hoppas du har haft en bra tisdag :D

hej. behöver hjälp kolla min blogg.



BLOND ELLER BRUNETT? :D



KRAM

nehe oke :)

sv: aa, lite o´nt i halsen bara.. sj? (:

Snygg bild. :)

fin blogg :)

sv; härligt, då tror jag att jag ska testa köpa dom:D

fin bild(:

sv: haha jaha så du har datan med dig på jobbet ? :D

låter som att du haft en bra kväll :) ska du göra idag då?

Tack så jättemkt! Jag älskar när folk ger fina kommentarer på kläderna jag själv designar:D:D Hitta på något speciellt på din mini lördag:?

Sv: haha shit va längesen man spelade minigolf :P Måste jag ju göra nån dag!

Jag ska jobba bara :P trååk!

Jo allt bra med mig, själv då?



Kramis.

Jo får göra det när jag har råd att resa dit :)



Kramis

okej:)

asso du är jätte söt!

mysig bild =)

Allt bra denna dag? :)

Fin bild! :)

Skulle du vilja hjälpa mig att vinna? Genom att rösta här - http://nicolesjostrom.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-tidnings-tavlingen-1.html?_tmp=3725173ac3a9457c46bcb29fe80df0b115bf3ec3, på mig.. nummer 5, så skulle du göra min dag ljusare!



Tycker du inte om sånthär ber jag om ursäkt och då får du radera den eller något! KRAM och ha en fin kväll.

jodå de e la bra :) händer idag ?

godmorgon, allt bra med dig idag då?:)

Låter mysigt:)

Fin bild

ska göra idag då?

Sv: vad kul! :D

men är det inte ganska litet på gotland ? xD

svar: superbra, själv? :)

Fin bild!

sv: haha aa, varsågod :)

allt bra?=)

hej!

vad har du för dig då?

vilka fina bilder du tar!

fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback