happyface, tack vare dom här sötnosarna..


Lowisa & Ronja, ni är grymt söta!

dom är två sötnosarna gjorde just min kväll, efter som att vi har bestämt lite för morgon dagen. och super glad för det. efter jobbet imorgon är det fidepuben. det ska bli jätte roligt, plus att det är pumpbolaget spm spelar och det blir riktigt många då. nu ska jag bara tagga tills imorgon, och jag ska vara super glad hela dagen på jobbet imorgon.

en sak som var lite mindre roligt på jobbet idag är att det är svårt att kunna hitta mottagning till min mobil bredband. men jag hittade ett ställe tillslut och det fick bli ute, så nu vet jag vart jag ska sitta när jag måste ha internet på jobbet. men tack för idag, vi hörs imorgon<3 (hoppas ni haft en super bra dag)

godnatt, mina underbara läsare <3

Kommentarer

vad åt du?

tyvärr inte jag...passar inte i den. :(

hej, har nu sett klart filmen :D vad gör du ? :D

men det går om man har föräldrarnas tillstånd!:)

okej, jag gör inte mycket ;p

härligt! :)

godnatt! :)

sv : å gott :D vad blev dt ? :)

sv:mm!

Godnatt och sov så gott!! :D

hehe ;)

ja det gör vi! =)

ja, det var den verkligen! :D tror nog att den passar bättre på dig än på mig också..xD

sv; duja! ♥

gott ! :D nu blev jag sugen :o

jo :) det ska nog jag göra snart.

sv:god natt!

ja, det tror jag verkligen! :D

ok, sov sött sötaste så höres vi i morron! :D

sv: haha ja :D!

nej det måste du inte :)

Gott!

ja :)

vad gör du nu? :)

sure :)

det gör vi! :D godnatt <3

gondatt(:

sv: hah kejs:P Kanske bara inbillar mig då... har hänt förut haha lol. :D brukar du också göra så? (dum fråga... du behöver inte svara..) ♥

sv: okej :)



vad ska du hitta på idag?

/Shoppaholly

Hej, hur är det ?! :D<33

hoppas du sover så sött (:

fin redigering på bilderna :)

kram

SVAR; <3

hihi (A)

dtsama:D

Hallå eller! (:



Gillar du läsa freaky nyheter? Konstiga nyheter och se konstiga klipp?

Då får du gärna gå in på Bloggen :D

Sjukanyheter.blogg.se



( Kan göra reklam för din blogg ifall du gör reklam för min, du skriver ett inlägg om min blogg och du får en permanent länk på min ! (: )

Har slumpat en vinnare av dagens blogg nu, blev det du? kika in och kolla :)

sv; tyyyst! :D du äe. :)

godnatt själv, och fin blogg btw.. haha :D

okej :) jag ska packa upp min väska från åland, tvätta och sedan packa om till småland :D haha dedär rimmade ju nästan!

Vilka söta tjejer :)



Ha en jättebra dag idag :)

sv: Så bra, jo gårdagen var bra :P

hur mår du idag? :)

ja verkligen

Låter som ni kommer få roligt ikväll:)

sv: Det vore kul!

godmorgon, sovit gott? :D

sv: varsågod ;)



vilka fina bilder på dina kompisar :)

söta bilder! :)

du tar väldigt vackra bilder!























Follow my on Bloglovin







Trackback