ikväll bjuder jag på mat

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

ikväll är det jag som bjuder på maten, inte johannes och kristina. och det blev pizza, har har alltid ätit hawaii pizza. (hela mitt liv) men när jag fick smaka pappas calzone inbakad, då bytte jag direkt. så nu ska jag börja äta den tills jag tröttnar och hittar någon annan god. lika bra att äta goda pizza än att ta någon man inte tycker om, vilka brukar ni äta?

sen ska vi se en film, och ta det lungt ikväll. låter som en bra ide, ska bara vänta på att kristina kommer hem. sen har jag en viktig grej att säga, folk som ville fick skicka dina önske outfit och det är bara en som gjort det ännu. och därför ska ni få gå in och kolla hennes blogg och hennes outfit. gå in och lämna ett spår till henne.

hennes blogg tyck här [LÄNK]

Kommentarer

Vad menar du? :) HAha är lite trött :)

Du skrev: okej, då måste jag bara fråga är ointresant? ;)

okii:)

Hejsan :)

jag heter My Wesström och är 11 år,

jag önskar att jag kunde få bli lika känd som dig, Asså.. Att bli känd att du bloggar så bra :)

jag läser din blogg väldigt ofta, men jag har aldrig haft tid med att kommentera .

jag tycker iaf att din blogg är jättebra och underbar på alla sätt.

Lär gärna min blogg, och kommentera !

Tipsa gärna vänner också :)

kram my ! :)

åååååh vad gott :$

Fin blogg, :)

Ja calzone är super smaskens!

hehe, jag tycker du 'r jättekänd, har du sett dina kommenterer, jättemånga, jag vill bli som dig ! :)

aha okej :)

im hungry 2

sv: så bra :)

SVAR; jaa okej =)

svarar på kommentaer!

vad tycks om min nya röda tröja?

vad blir det för film då? :)

Va ? :o

Fett synd. Förlåt, jag visste inte.

calzone är en av mina favoriter:D men det finns inte många ställen där dom gör såna goda:( jag brukar ävl ta olika nu för tiden men min favorit är vegetarisk:D

SVAR: jag ska snart bädda min säng =)

hos killen fortfarande, dudå?



ser riktigt gott ut.

ja tack de är fint här:) hur är det med dig?



gott med pizza:)

nu fick jag tråkigt igen..xD

:)

mm <3

vad gott det ser ut!<3

Åt pizza igår!

sv:okej kom in nu:P

aha okej :) , är det kul ? ♥

Svar: Aha, okej :)

MUMS! ser smasken ut(:.

fin blogg(:.

kolla in min blogg ifa du vill, har ordnat en liten tävling(:.

Hoppas du vill vara med(:.

aa :) ♥

okej får se till att göra det :)

mums med pizza :D

sv: hah eller hur(A) åh pizza, me like it! Fast jag äter det inte speciellt ofta hm... Hawaii pizza är gott de! Älskar ananasen. Och så älskar jag kebabpizza, med både kebab och strips. Dock äter jag inte speciellt mycket "pizza" , äter typ bara kebab och strips vet inte varför hah. Men du har SÅ rätt, varför äta saker man inte vet om man gillar när man kan äta det man älskar? :D



aw, tack för länkningen hah:d puss!!! btw, vad ska ni se på för film? ♥

SV:Haha, ska vi följa varandra på blogglovin?

haha okej ^^

Hej:)



görs då? Sj har latat mig hela dagen..

hoppas dagen har gått bra^^

hahaah brukar alltid äta vezuvio (stavning?:S) men har faktiskt precis också börjat med calzone för att min syrra beställde fel pizza till mej och då fick jag ta den ändå



fast det blev en favorit på en gång ^^

sv: oekjokej ;D nte så mkt :P

svar; åh vad gott med pizza :o

åh vad gott med inbakad pizza älskar det :) vad du är snäll som bjuder på mat hehe:)

Hej!

Fin blogg du har:D

Allt bra där??

Haha jag brukar äta min mammas goda mat ;)



fin blogg och design förresten :)

Allt bra?:)<3

av va gulligt dåå! :D

det är du med ;**

Det där skulle man inte tacka nej till! :)

Sv:Mums vad gott, blir ju hungrig nu!! :(



Ha en fortsatt bra kväll nu då! :D GODNATT

ååh mums! är det calsone eller? :)

sv: jepps den är verkligen jättesöt! :D

Hej :)



haft en bra dag?

Hejsan! tänkte börja med att säga att jag diggar din blogg :)

pizzor jag brukar äta: calzone (inbakad) & vesuvio med beanesås :-D



Hur är läget med dej då? :-)

haft en bra dag/morgon ? :-D

tack för dina frågor:)! svaren kommer senare;p

gott!:D



rösta på mig är nummer 5 så är du snäll:DD

http://tessalse.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html

sv: okej, det kommer komma några släktingar hit så ska umgås med dom :P

haft en bra onsdag? :)

hahaha^^

guuud så gott:D

Gott!

hoppsan hah, ignorera det sista jag skrev är lite trött(A)

men gud va gott!

Gomorron!



Allt bra?

sv; Det verkar bli/ ha varit en väldigt trevlig kväll! och tack för länkningen, jättekul. :)

oh va magen kurrar när man ser detta! :)

kul blogg du har :-)



mvh linda























Follow my on Bloglovin







Trackback