inte ätit någon på 24 timmar

foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon EOS 500D

jag har inte ätit på flera timmar, igår kväll sa jag att jag skulle gå och äta något. men det gjorde jag aldrig, la mig i sängen och ville bara sova men var så hungrig. men orkade inte göra något men, jag somnade iaf skönt det. senast jag åt det var igår morse två mackor. (24 timmar) hur klarar jag mig, det är helt sjukt. men nu var jag ute och åt lite, frukost skönt att få i sig lite i magen.

som förra sommaren jag åt inget, bara för jag hatar att äta hos andra. och när folk ser på mig, det är det värsta jag vet. men när jag är hemma äter jag alltid typ, men det blir nog jämt. och kristina och johannes om ni läser detta det är inte erat fel, jag valde att inte äta något igår när jag kom hem.

jag tycker det ser riktigt gott ut med lite frukost ♥




Kommentarer

vad ska du göra idag? :)

aa :) ♥ , bra !

Kul med städning ? Haha, nej. Men vad gör man inte för pengar ? ; )

Hej! görs?

Sv: Jag fick ha bandage om armen då ganska länge.

okej. jag ska nog ner på yran en sväng :)

sv. japp det e bra :D själv?

åh sånna är goda=) men du måste äta människa=)

dame :O

tack de samma duu:) kramis

mendu! ska du verkligen inte göra! jätte fint verkligen!:)

Tror du på ett föralltid ?:) lägg in en kommentar i mitt inlägg och förklara varför du gör det eller varför inte



kram på dig!

jo.. :P

hihi tack :P ♥ , du oxå !

inga problem vet du!:) säger bara sannignen:)

jaha okeej okeeej :)

hur ere med dig annars da

ingen problem. allt bra med dig då?

åh vad bra!:)

sv; Japp.

ah. testat nu, de funkade hyfsat. jag gjorde en & tyckte den blev ganska bra, för att vara den första. ^^

heh, jo... :P ska ner på ica nu

tack så mkt ! :D

Ja det är så himla fint!!



Kramis.

Svara gärna på dagens fråga på bloggen: Vilken är din favorit blogg?:)



Varma hälsningar Creemy!

vad gör dudå? :D

det blir det nog :D

vad händer idag??<3

15:) hur gammal är du själv? :)

fin blogg :)

hur är det ?

kram !

Sv; okej men det är bra det med. Jo jag glömde säga plus semesterersättning :) visst jobbade med minigolf

grattis i förskott då:D

sv; haha, jadå! :D

allt bra med dig?

neej samma solen gick ju i moln :(

nej, NU ska jag gå..xD haha!

oj! förskott men jag självklart!:)

sv: aha, bor du där?:)

jaa,visst är dom <3

ja :d

OKII

men varför bara om det inte regnar?? <3

Hej! allt bra?

sv; härligt!

bara bra med mig tack. :D

Att du överlever... Jag gillar inte heller att hos andra tycker det känns pinsamt så jag tar alltid pyttelite fast jag egentligen vill ha mer :P



Sv; jo vid båten är det bra betalt. :)

haha aa,var endå uppe 10 (A)

ja :O

hihi jag är som jag är:)

Oj, varför gillar du inte att äta hos andra, om man får fråga? :)

Galet :o

Go eat, toka :D

jo, det är bra :D

svar; okej bra , hur mår du ? :)

Sv; hehe aa. Trodde det bara jag som var så konstig. Min pojkvän tycker jag är larvig när jag säger att det är pinsamt att äta när hans familj är med.. Hehe :P

Sv: Okej, kul. Nej jag är ledig ;)

okej :)

Sova är för mesar ;D

haha gött! ;D

sv; Japp. :D

hihi :) hur har du haft din sommar då?:)

Det har varit toppen :)

Hur har din sommar varit?

Håller jag inte med dig om, men tack <3

gött:D

sv; (:

vad gör du nu för något?

sv: allt är bara bra ^^

vad gör du? =)



Sv; känner igen namnet :) okej, jo sånnt är jobbigt :(

SVAR; vet faktiskt inte, självdå? :)

svara gärna på 'dagens fråga' som jag har på min blogg!

vad har du gjort för något då?:D

hemma från ica nu! :D

inte bra..man måste äta:D

händer idag då? (:

elelr hur ;D

jag skulle aldrig klara mig att inte äta på 24 timmar:o

Hehe = P

Vad göör du ? x)

pengar är ju aldrig fel! :D

nope...inte än i alla fall

haha :D

hihi :)

Gör du?:)<3

jobbaru? ;D

SVAR; bestämmer du när du vill jobba? :o

Hm.. det kanske de gör men inte jag!

Sc; jo det ska jag göra :) okej hoppas det regnar vid dig snart då :)

SVAR; jaha okej. tråkigt hörru :o

haha oki:)

dumed:)



varför ska du inte jobba?

tack :)

SVAR; haha aa kan förstå de :p

aha:/ här skiner solen:o

jo, här med verkar det som...vi har stängt alla dörrar nu i alla fall

Sv: tack så jättemycket! ååh, vad glad jag blir! kram på dig och ha en fin dag!

det är det verkligen :)

tack så mycket!

Sv; aha okej soft du :)

alltid gott med melon :D

SVAR; låter bra de :)

jobbigt :O här äre sol :D

:D

hehe ja:D

ja ;D du borde flytta hit, bättre än gotland ;D

:d

haha, ,jag tycker faktiskt mer om honungsmelon ja ;)men mamma hade bara köpt vattenmelon så vafan ;)

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

svar: så bra ♥

Vad händer ikväll ? :) ♥

Grattiis :D

nu är jag back on track, allt bra?:D

gött gött! jo men det är bra här serru!

Hej! snajsig blogg hörru.

Okej , vad jobbar du med ? :)

Nå jag ska väll vara med kompisar och en massa :P ♥

härligt! jo bra här med:)!<3

det är så jävla mycket kärnor i vattenmeloner bara, det är lite jobbigt ;) och så blir det så vattnigt och kladdigt :P

ser smarrigt ut!

haha, okejdå, du vinner, men jag tkr fortfarande att honungsmelon är godare ;)

hahaha :D

gott me cheerios!

du får inte glömma att äta!

SVAR Härligt, ja mår bra här med=)

japp, vi gör ju de :)

Aw, vad glad jag blir av dina ord, de ska du verkligen veta! Du ska vara glad för ditt utseende också :)

sv: tack så jättemycket! jobbigt att de inte är lika fina nu bara, haha :(

det är farligt att slarva med maten :/

vadå? :P

under sommaren bara, jag fick min kamera den 11 juni när jag gick ut nian.. har velat ha en systemkamera så länge :) så är fortfarande nybörjare kan man säga, du då ? :D

Jag är likadan.

sv: ja inte så lite heller :(

jaa, du vann ju dagens blogg hos frida xD

hur är det med dig annars idag då? (:

Den har varit lång men härlig! Saknar mina klasskompisar oändligt.

Btw, du är väldigt söt!

Packa.

Händer i helgen ? = )

hehe absolut;D

vad gör du? :)

aa, jag är jävligt nöjd med den :D

dudå ? du har väl också systemkamera ? :)

har du fotat länge ? :)

Haha nä :P Har svårt att äta ute och så. Var samma sak i skolan. Tycker inte om när folk sitter och kollar när jag äter.

ja :)

Hejsan, allt bra med dig idag? :)

Svar: ja jag har det tråkigt:S

jodå, vad gör du? :)

SVAR; yes :)

Herregud, att du klarar dig! :O

Jag är orolig för mitt arbetspass, glömde nämligen matlådan hemma :( jag kommer svälta ihjäl!

Rätt svar från gårdagens GISSA KÄNDISEN finns nu i bloggen :)

Åh, vad synd :/ men ändå härligt att vara fri ;) <3

härligt! jag hade en också en liten digital innan, en sony, men så fick jag systemkameran och den är lätt min favorit. jag använder nästan aldrig den andra längre, det är sällan. bara när vi var utomlands isommar så tog jag sonyn för jag tyckte att det skulle vara lite riskabelt och ta med systemkameran. tänk om man får in ett sandkorn i den så går den sönder, det kändes lite för riskabelt som sagt :)

SVAR; vad händer idag? :)

Okejj, kom just hem:)

vad jobbar du som?:)<3



jag ser på tv:)

jag kommer aldrig släppa min kamera så som det ser ut nu ! det är min bebis! jag hoppas verkligen att jag har samma intresse till foto som jag har idag om 30 år :D dudå ? :)

okej, vad kul! jag tänkte välja det, de blev min andra handsval, men jag valde sam, inriktning jurudik och kriminalteknink :D

skulle du vilja jobba med foto ? :)

heh okej;p

är det kul?:)<3

så du åt lite flakes bara ?? :O

Vill du va snäll och rösta på mig? är nummer 5 :D

http://tessalse.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html

jo ;D (A)

nu är svaren på frågestunden uppe :D

hej kan du rösta på mig här http://nicolesjostrom.blogg.se/



du behöver bara bläddra ner tills du ser en hellokitty ring och där komenterar du att du röstar på nr. 8



tack i förhand :D <33

SVAR; okej, låter bra de :D

vet faktiskt inte

tack, fast jag fyller inte år idag ;)

sv; okej. nej, inte mycket. åt nyss en bit glasstårta, mums. :)

Älskar cherios :D

sv: naw tack så mkt;D

okej, inte mycket alls faktiskt ;p

planer för dagen annars? (:

okej, vad roligt :D

SVAR; jaa :D

jaa :D

kul, allt bra? :)

Åh de där är goda (:

sv; ja, de var det! :D

vad har du gjort i sommar då?

Hej! Kom precis hem från en dag på stan, allt bra? :)

Oj, Låter inte roligt att gå hungrig i 24 timmar :P

sv: hihi va gör du då?:)<3

sv: haha tack :D

haha va?:]

sv: jaha okej! ne ska snart ner och träna =)

SVAR; låter bra de :D

härligt!^^

SVAR Japp! :D

sv: Tackar:)



/Shoppaholly

mycket kommentarer har du ;)

sv: haha ja jag vet! är på tiden och börja igen asså:D

Heheh = P

Det är bara tur att vi fick den. Det är bara direkt flyg, men vi bor ju hos mina släktingar som har lägenhet där ; )

SVAR; jafan :D

Sv: Tack :)



Allt bra nu då? Du går inte och hungrar ihjäl? ;)

jaha;p

men bra att du haft det:)

jag har också det:D

sv: mja lite typ :P tränar handboll för de är kul liksom (:

ja det suger att dom har lagt ner det :(

SVAR Tack=)

sv: yes så blir man ju smalare också, de e ju nice ^^

jag brukar aldrig kolla på tv, men när det var andra avenyn så satt jag bänkad. haha

Checka in min blogg och kommentera gärna!

Mitt senaste inlägg har rubriken "Vart är beviset på att utseendet är obetydligt?"

Som du snabbt kommer märka så skriver jag om allt som faller mig i smaken. Min vardag, shopping, skolan, vänner men jag tar även upp diskussioner och problem och skriver därmed mycket om politik, tankar, åsikter och kloka citat.

Kika gärna in där och gör mig glad genom att lämna en kommentar eller två:)



Är du inte intresserad så förlåt om jag störde!:-)

Jag har nu gjort ett inlägg och lagt upp mina favorit bloggar! Ta en titt:D Du kanske hittar en ny favorit^^

Men fina du du måste ju äta ändå! Det är inte bra att inte äta.



Det är sisädär med mig, rätt oki. Längtar tills vi åker på vår minisemester strax!

Hur mår du annars?



Kram

sv: hehe men ändå, att du klarar dig. Det är starkt :)

sv; Jo, samma här. :)

sen har jag rest, badat & solat, hah.

lätt :O

sv: mja så smal är ja inte..:P

haha eller hur!^^

jaa:D!

sv: ja verkligen! :D

Sv: Bra det, men jag förstår! Brukar bli så för mig också när jag har mycket för mig! :)

sv: ah jag vet :/

ja är nöjd men skulle nt skada o gå ner några kilon bara ;)

jätte fin blogg du har (:

kolla in min blogg ifa du har lust(:

Har också svårt att äta när jag är med andra och så, men då måste man tänka på att det är jätte viktigt att äta innan och framför allt efter. Att inte äta på så många timmar du gjort, det är ju inte bra :)

Såna där skålar har vi hemma, hihi :D

Kan ha svårt ibland med det också, men det är otroligt viktigt att äta. Försök äta något, kroppen tar stryk annars. :(

Kan du inte äta något tillsammans med någon du känner dig bekväm att äta med eller gå ifrån och äta lite? :)

nu vart jag hungrig.. tack























Follow my on Bloglovin







Trackback