jag gillar när du skrattar


foto: Beatrice Jakobsson(jag)
modell: Amalia Ahlsten

kom just hem från jobbet, och om har inte haft någon där eller fyra stycken men dom kom innan fyra. och jag börjar vid fyra. men jag hade med mig datan, så jag kan inte gnälla. och min söta pappa körde mig ditt och hem, slapp cykla idag tack. nu och lagar johannes & kristina mat, jätte bra för att jag är lite hungrig.

den här bilden är tagen när vårat arbetslag var iväg för att ha roligt. (men det hade vi verkligen inte) jag kände att jag kunde ladda upp en bild på amalia. vi har kännt varandra i nio år, och massvis med bråk man aldrig glömmer. (tänk vad tiden går snabbt)

vad har ni för er av resten av kvällen?

Kommentarer

:)

Sv: Härligt att höra :)

Jodå det är bra :)

Skönt att vara hemma nu :) jag ser på van vetern eller vad det nu heter :P

tack såååååååååååååååååååååååååååååå mke

allt bra med dig?

Fin bild!:)<3

Okii kul??

spelning?? :o

haha (jag är lit trög om du undrar)

okejj, inte så mkt:) va med i veckansblogg http://soffiiaaa.blogg.se/2010/july/veckansblogg.html

Svar: Få betalt för att sitta vid datorn, inte dåligt ;D

Fin bild :)



Svar: man kan nog inte annat än att älska den! :)

sv: Tack så jätte mkt ! kram :D

hej. händer nu ikväll ?<3

gillar bilden i din header i mitten neråt. Får mig att tänka hur kul det är på typ liseberg mm haha ;)

okejj:)

Sv: Jajemen :)

sv: Den är från bikbok :D

okii vad kul :)

händer i´kväll??<3

allt bra?=)

sv; tack :)

vart är bilden tagen någonstans? :)

sv. nej jag e itne bra på engelska :D HAHA

Tack!:D <3

Hopppas du får en trevlig kväll!:)<3

sv: okej :P

haft en bra måndag? :)

sv: samma I think.

Sv:

Det var det också:)



Härlig bild!



Kramar Rebecka

Svar: haha, ja, precis :) men menar nu när det inte verkade va så många? :)

Härligt! jodå bara bra :)

varsågod :)

allt bra med dig idag?

Sv; jupp :)

sv: okej jag bara måste se den. Men har den kommit ut på film än ?

kramar ^^

du har en jättefin blogg. hur är det med dig? :)

kommer att fortsätta att läsa bara så att du vet!

Men kul

varse:D

kan du komentera vilka smileysar ja ska ha?

fiin blogg :)

SV; Ja, visst gör den :D

Hej hopp! Om du skulle känna för en ny design så har jag just nu en tävling på min blogg om en! Så klicka in och kommentera att du med så kanske det blir just du som vinner! http://lipstick.webblogg.se/2010/july/tavling.html#comment

SV: okej, vart med en kompis :)

jodå, det är han allt ;)

göres?

Häftig bild :)

Svar: Okej :) SKönt att höra, jo allt är fin fin med mig <3

sv: vgd? :D

SVAR Ja=)

kan inte ladda ner den typiskt

har den kommit ut på dvd?(:

Hej :)

Det skulle vara suupergulligt om du kunde rösta på mig här i dagensblogg: http://mayha.blogg.se/2010/july/finalisterna-i-dagens-blogg.html

kram<3

Svar: ja visst är de söta! =)

That's right :)

Det ser härligt ut på bilden

svar; min lördag va toppen :D , haft en bra helg? (a)

Härlig bild!

SVAR Visst är det! Några planer för imorgon? :) Kram

SVAR; aaw taaack :D!

Hej,allt bra? :)

fin bild :)

sv: japp ;)



helt underbar bild på din kompis, säg mig vad använder du för kamera? :) kanske står nånstans, har nog missat det i sånna fall ^^

Jaha, var de bra kvalité oså då? :)

Älskar Gotland, helt underbart där på sommaren ;D























Follow my on Bloglovin







Trackback