jag var duktig, men blev inte som det skulle..


foto: Fanny Jakobsson (lillasyster)
modell: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

godmorgon, vaknade ungefär för två timmar sen. men just när jag skulle sätta mig vid datan, funkade det inte. men efter att se en film funkar det skönt! det är redan torsdag, och jag har snart jobbat klart denna vecka. sen är jag ledig en vecka, skönt. idag kommer pappa och kör mig till jobbet, efter som bussarna inte passar in med min jobbar tid. (lite jobbigt) jag som hoppades på att jag skulle slippa jobba.

igår jobbade jag, och tänkte vara duktig. först sopade jag golfbanorna, och fick ont i ryggen. och sen när jag skulle vattna blommorna, så drog jag i nyckeln för att vattnet ska komma. men när jag skulle knäppa av det rammlar nyckeln ner på marken och jag måste släppa vattenkanan. och får vatten på hela mig, men allt som skulle göras blev iaf gjort. sen slöt jag dagen med att bada med johannes och kristina.

hade ni en bra dag igår?

Kommentarer

SV: Ok i see..

Nä gör inte så mkt.. tråkar mest..

tack finaste du! ^^

sv: härligt! :)

Jo, med mig är det bara bra oxå :D

hehe nej då..^^

Gör du?:)<3

sv: japp :)

SVAR ja precis! (L)

allt bra idag?

SV: Nä det gör ju inte det. =( Är molnigt o grått..

Okej,försöker bli av med min jobbiga förkyldning!;)

SV: Mjo...

hehe nej då..^^

göres? :D

SVAR det är bra! :'dd

sv: tack dsm :D

Vilken fin bild! :)

Min dag var toppen igår ;D

typ inget....väntar på att mamma ska komma hem från jobbet...hon ska hem under rasten.. :P

sv. planer för idag då? :D

SVAR Jo helt okej=)

sv :) japp.

sv; :D



ska göra idag då?

TRist när det inte fungerar som det ska :S

gött att du jobbar ändå lite cash är aldrig fel :D

sv; allt bra?:)

Gotland är fann bäst! gud så söt du är med!!!

sv; va kul :)

jora, sj? :D

jadå själv? :)♥

sv: kommer inte ihåg vad jag skrev

vilken fin bild:D

Hoppas du har haft en bra dag och får en bra start på den nya månaden.

Kram! :)

Allt bra annars? :D

ja, det är bara bra med mig:)

- okey! jag är också ganska seg med mina kommentarer även om jag inte gör något speciellt haha;)

så fin bild :D

Fiin blogg :)

Okej härligt, jag hade oxå en bra midsommar!:D

Hihi okej.



Fin bild!

Såg din kommentar, och känns lite onödigt att svara såpass sent som nu, men jag har haft en liten minipaus men är nu tillbaka (:



kram

hehe okejokej:)!



härligt! jodå det e bra med mej med =)=)

Idag regnar det uppe på landet så jag och mina kusiner ska baka bullar och mysa :)

jättefin bild asså :D

allt bra me dig? :)

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då? :P

sv. jaa :P okej ;P jobbitttt

vsg! :)

Fin bild! :)

svar; hihi okej ^^ , gjort idag? :)

fin bild =)

svar: tack =)

jo min midsommar var också bra =)

händer hos dig?

sv: tack sötnos :D

vad gör du? =)

tack tack :D

sv: okej:)

KRAM

jaa :)

hur går livet då:)

Vad sysslar'u med? ;)

Jag är på hotellrummet ;D

söt hon är

Allt bra med dig?

kram

sv: härligt, det är bra med mig ! :)

har du hittat på nått kul idag då? :)

ha en jättebra kväll! :D

Fin bild.. :)

fin bild! :)

Hejhej, förlåt för min "frånvarande".. Hoppas allt stå till bra hemma hos dig och att du njuter av solens strålar ^^

fin blogg du har :):)

kommentera och följ gärna min blogg i bild & text:)

kram!

tack såmkt:D



vilken söt bild!:)

sv idag har jag suttit på bryggan med några vänner, sen var jag med min pojkvän :) du då?

jamen absolut!:)

vad ska du hitta på i helgen?:)

hoppas du haft en fin dag! :)

sv: tack så jättemycket :D

SV: =) Allt bra idag ?

<3

sööt blogg sööt<3

Fin bild sötnos:)

Aha okej :) Vad gör du idag?

Superfin bild! Sjukt skön design, älskar sådant som är så enkelt!

väldigt fin bild!

Jätte fin bild :)

Vad lika ni var :P hihi























Follow my on Bloglovin







Trackback