känner bara hur underbart det är med sommaren


foto:Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon EOS 500D

godmorgon, har ni sovit gott? jag har sovit jätte bra i natt, förutom att jag vaknar och kan inte andas med näsan. (kanske sjuk?) idag är det onsdag och det betyder samma sak som alla andra dagar, att man ska jobba idag.  har ingen lust att sitta nere i en källare och frysa, och ingen lust att gå ut att sitta och glo ner i gräset. men men, jag ska sluta prata om mitt jobb efter som det suger. annars idag innan jobbet vet jag inte vad jag ska hitta på, kanske gå ut och ta lite nya bilder?

dom här bilderna, bilderna har inget med texten att göra.
vad ska ni göra idag?

Kommentarer

sv; va ska du göra i dag då? :)

Hej!

Fin blogg!

Allt bra?

haha :(

Sv: ja man vill ju helst vara ute i solen!

sv; varsågod! :)

skönt att höra!

jo, änsålänge har den varit bra.

jag ska hämta ett nytt kameraobjektiv & sedan vara med älskling & åka ner mot helsingborg!!!

vad ska du göra mer än att jobba ? :D

Kom inte ihåg vad jag skrev, hehe ;)



Breezer är så gott =)



Kramis.

bra=D görs??

Jag är i Öland just nu , oh vi ska troligen gå på stan :D<3

sv; ok, jag ska öva med kören hela dagen. kommer hem ikväll.

haha tror? ;)

Hehe, jag vet inte vad jag sa :P Ingen aning vad jag menade.



Kramis.

Härliga bilder som vanligt :) kram

godmorgon :D

jaha. vad roligt! :D

Okej vad härligt att fara utomlands :) Vars ska du fara?



Kramis.

sv; aa, det är jätte kul:)

haha okej :d

Sv: yäää!

trevligt med minigolf^^

Jo den har jag sett, och den var bra :) Resa dit då?



Kramis,

höhö, jag kom på att vi har nästan lika efter namn ;)

jorå det är bara bra, själv? :)

sv; :)

Godmorgon! :D

hihi =) , sovit gott ? ♥ :)

Åh, den Bacardin är supergod!

vad jobbar du med?

jodå :) ♥ vad händer idag ? :)

Sommaren är verkligen underbar!

ja men eller hur det klagar man inte på:)

Jag älskar den bacardin den smakar fanta :)



Sv; tack så mycket :)

härligt :D

Yes.

Händer idag ? = )

hänga med kompisarna ! :) ♥

sv: allt bra idag? :)

sv; aha:)

ja grymt skönt!

hahaha ^^ när jag säger mitt efternamn så tror dom att jag heter jakobsson, men man bah "halllå?! jag sa jacobs? xd

Sv: vad jobbar du med då? Kanske jag har frågat :S :P

Den där cidern Breezer, är jätte god :D Jag brukar dricka den på krogen :P



allt bra med dig? :D

härligt :) jo det är bara bra :)

Sv; haha jasså det tycker du :P

sv; hehe;)

ja ellerhur :o åhh.. xd

sv: USch då, vad läskigt och jobbigt! :O

Hoppas din arbetsdag går fort så du får göra lite trevligare saker sen :)

Jag ska fixa den där saken med mamma ; )

Vad jobbar du med ? = )

sv: jo samma här :)

åååååh bacardi breezer är så jävla gott :D<3

sv åh tack! :)

Okej kung!

Jo det är bra med mig:D

så himla gott med breezer:D

det där såg bra gott ut!

idag blev de att vara nere vid stranden, din dag då ? =D

vattenmelon är godast :)























Follow my on Bloglovin







Trackback