kom jag in på gymnasiet eller inte?

källa: google

 

jag skulle följa med pappa och handla mat, och det gjorde jag när jag kom ut till bilen. sa pappa att jag fått post om jag kom in eller inte på gymnasium. jag började bli lite nervös, öppnar det och där står det att jag inte in på något. jag börjar bli lite små sur, för dom lovade mig att jag skulle komma in. sen hade jag fått två brev, och från det andra var donner.

 

& där läser jag att jag fått en priv plats, och som jag förstår det går jag i samma klass som dom andra. men går iväg när jag ska ha engelska efter som det är det jag har svårt med. men då blir det iaf, doner i höst.


flera som vet om dom kom in eller inte?


Kommentarer

Grattis :)

sv:tack:)

göres? :)

inte så mke :)

vad kul :).

svar: Okej, trevligt :D ! hehe.

jag ska nog äta snart jag med.

SVAR Jo här är det bra=)

sv: :)

Hur känns det då?

SV:Allt bra?

vad gör du? :)

kanske inte...

Var gärna med i min tävling!

okej ;( lite surt... men det blir säkert bra det där med gymnasiet trots allt:) annars kan du ju byta

svar: absolut!

SV:Okej! Jo det är bra;)

Inte mycket :)

vad ska du göra ikv då? :)

kollar på tv. :)

sv' så lite!:D

sv; :) Vill du ha större chans att vinna? anmäl dig flera gånger, ha det bra ikväll beatrice

SV:haha ja! vad ska du göra ikväll? :)

sv; haha nae jag ser ut som en tönt :(

vad gör du då?

jaa :D

sv: okej, slappar :P

planer för veckan? :)

SV:Ska fara ut tror ja!:)

svar: hehe

SV:Ja ;)

kollar på tv och ska snart duscha. själv?

Vsg,

haft en bra dag? :)

härligt då! det e bara bra med mej med:D

Hehe = )

Tack ;D

ur welcome

sv; hehe :D

Härligt! Känns det bra då?

Du råkar inte ha köpt någon fin sommar klänning på senaste tiden? Jag vill verkligen köpa en, haha :D hittar bara på nelly.

sv; japp :D

heh ok.. :P nej nu ska jag gå och duscha tror jag nog.

sv; hahaha joo xD<3

sv; haft en bra dag då? :D

sv: jag saknar dig med!

grattis till att du kom in btw =) jag ska också gå donner^^

sv; det är fint på vissa, inte alla :p

fin blogg :)

haft en bra dag da? va har du gjort?

;D

jag hittade 4 super söta på nellys :) tänkte lägga ut dem i bloggen

skönt de me...

SVAR Haha ja=)

grattis! :D

vad har du gjort idaG?

sv;aa har du varit på grönan i sommar? ;)

sv' gud vad tråkigt man kan ha då :/

allt bra ?

ja, snart så :) ska ta en dusch nu och så :) sen skriver jag igen.

SV:Okej vad kul!Åkte du Insane? :)

sv; jadå jag med :)

haha tack! ;D



Nja, Hemse skall det vara! ;p

sb: de är toppen :)

sv; ah :D

SV:Okej fritfall då? Jag ska dit nästa vecka hehe tror jag ska åka den ;)

Såliteså ! :)

Haft en bra dag ? :)

sv: okej :/

¨Sv: Ah, men det är ju bra det!

SVAR hehe=)

SV:Ah såg det! Har inte åkt den men den här gången kanske jag vågar heheh ;)

sv; haha nä jag tkr inte de :p

Haha, inte jag heller. :D

Ja absolut ! :)

Allt bra?

tack så jättemycket! :D

SV:Är frittfall läskig? ;)

SV:Haha okj! Jag är där varje sommar bor ju i norrland hehe, men jag har aldrig vågat åka den men den här gången ska jag ,har ju åkt största bergodalbanan förutom insane så ;)

Skönt ! De är kalas bra =)

SV:Ja! Vad gör du nu? :)

sv; yes :D

Alla av mina vänner får reda på det i augusti någon gång. Typ två veckor innan man börjar :O Så jävla dåligt! Kramisar

svar: jeppjepp

Ja men visst! Åh jaha :D Någon som har med kärleken att göra eller? <3

tillbaka från duschen nu! :D

nu är det försent(A)

Sv: mm..

tillbaka vid datan ;)

sv: okej, ska jobba :P

haft en bra start på veckan? :)

SV:Okej! Svarar på kommentarer !:)

har du photoshop? :D

- okej samma:)

Vad gör du nu då?=)

Det är bara bra, hur är det med dig?

Kram

SV: :) Härligt att du kom in Bea :)

Jag tog mig in på handels =)

Vad är det för linje du ska gå?:)

Kul att höra! Grattis :)

Den personen som är på denna bild med hocky utrustning är min syrra. :D

Oj! Du gick visst på Gotland, eller? ;)

haha bortse från min förra kommentar, eller ja, ta gärna bort den :$ haha sorry























Follow my on Bloglovin







Trackback