köpa en ny sladd kanske ?


foto: Fanny Jakobsson (lillayster)

min outfit, för ett par dagar sen. eller kanske någon vecka sen, var det.

jag sitter på min lilla susters data efter som min blev lite fel på. min laddar sladd börjar glappa. och den dör typ snart, kan hoppas att pappa köper en ny imorgon. annars måste jag vänta tills vi har köpt en ny. men så blir det när man har en data i flera år. och sitter i en säng med bärbar data.

så nu sitter hon och jag och lyssnar på musik. och tänkte kolla på lite bilder.

Kommentarer

Snyggt linne!:)

de där linnet är jätte fint!

SVAR inte mycket, tack! :D

visst var dom :)

alla är från nelly.

vad är att visa för mycket? tyck till på min blogg! kram<3

nej:(

vet du hur man ladddar ner gratis?:$

haha ja:D

SV:Vsg hehe ;)

ja ;D

sv; yes :D

snygg outfit :D

tack för att du tycker till :D

sv: Härligt att höra! :) Det är bra med mig också.

Händer i morgon då? :D

SV:Ja! Vad gör du nu?

vad tkr du om mina cocoos-halsband som nu finns på min blogg? :)



kram

btw: härliga bilder du har

okej:(

Jag är med i veckans ekipage hos Sara, hastbloggen.



Var snäll och lägg en röst på mig.

Om ni vill att jag ska lägga röster eller göra något annat för er är det bara att säga till.



Jag är nummer två. <3



http://hastbloggeen.blogg.se/2010/july/veckans-ekipage.html#comment

snygg outfit! :D men varför har du kapat ditt fina huvve? :(

har varit på badhuset me familjen typ hela dan, simmat o stekt..

okej vad kul!har precis duschat:)

= P

svar: hehe

Läs gärna min blogg :)

sv' snygg outfit! :)

inte varit istan faktist, haha :)

Amen åh.. vadårå? :/

himmlafint!

Fint :)

vad gör du? :)

sv:ja! vilcken blogg av storbloggarna tycker du är bäst?:)

sv; Tack, det hade jag :D.

vad gör du? :)

sv; hjälp mig med en grej? (a)

sv;eller hur!

sv; läs inlägget så får du se :D

sv:bor i samma stad som henne!;)

jag gillar två licka mkt det är hugo rosas och paow! :D

sv; det tycker jag med, men tycker att de tighta är finast på mig :). Med mina ben blir det aldrig riktigt snyggt i bagyjeans (n).

sv;gillar du dom? ;)

nej ;) gillar du hugo eller paow?

hehe ok..xD men du som är sååå söt! Du får hela outfiten att skina ju! :P

sv; Tur att an kan byta varje dag ;D: Hahaha. Så brukar jag tänka :D.

sv;varför inte? ;)

sv; Ja :D.

besök min blogg den är rolig och underhållande, hoppas att du kommer gilla den, jag skriver om allt möjligt, men sluta aldrig läsa den ;)



http://elisabhet.blogg.se/

hihi:D

Fin outfit :)

skitsnygga skor !

älskar skorna!

fina skor du har :)

SNyggt! :)

snygga skor, loove it! :D



Du är inte sugen på nya kläder? Har en B L O P P I S! med R E A på min blogg, kika gärna in! :D

fin outfit:)

vart har du köpt dina skor?























Follow my on Bloglovin







Trackback