minus och plus, för dagen


nu kör vi lite plus och minus i min blogg

+ plus

+ att det snart är kubbvm, kubb måste ni alla veta vad det är. och jag bor bara några hundra meter där ifrån. och jag har bestämr att det ska bli underbart väder. och på lördag kvällen, ska jag till min syster för jätte många i släkten ska grilla lam (det är det underbaraste som finns varje år) sen åker jag till kubbvm och kör en fest där.

+ att jag snart slutar jobba, underbart underbart på torsdag är det över och det är inte långt kvar. det fixar jag nog. eller?

- minus


- att jag börjar bli sjuk. jag tror jag börjar blir det, och hes är jag. (efter sen igår) men det är sol ute och jag sitter och fryser, och har super ont i halsen.

- jag är på värdens sämsta humör, yes det kan man lungt säg igår blev jag på dåligt humör. tänker dock inte ta upp allt här. men jag bråkar tydligen med en person jag verkligen inte vill göra, men svårt att få prata med den personen. (han/hon vägrar)

sen finns det mer minus, jag är hungrig, jag har träningsvärk och allt som finns!

RÖSTA PÅ MIG [nummer sex, klicka här]

Kommentarer

sv: mjo, så det är lite tråkigt :/

Grattis till finalplatsen i veckans blogg!

nu är det bara att samla röster

/Shoppaholly

härligt (:

vad ska du hitta på idag då? (:

snygg bild! :D

sv. yeeesyes

hur är de med dig idag då ? :)

Hur äre med dig då?:D

- tack! :D

Haha aa :P

sv. de är toppen ! :D

- vad görs ?

vad jobbar du med? (:

jag ska städa en massa, tjejkompisarna kommer ikväll (:

jag har röstat :)

Hej allt bra med dig? =)

Kram

Har frågestund på bloggen, skriv gärna en fråga! ♥

http://ddeliciouus.blogg.se/2010/july/nu-ar-det-dags-igen.html

Svar: Tack! :)

åå de är så himla värdelöst o bli sjuk, hoppas de blir bättre :)

-lever :) själv?

sv: Japp :D

sv: hah, jag förstås precis. Trodde det var värsta random killen typ som försökte stöta på dig eller något haha:D vore inte det lustigt? Eller kanske inte...Är det? ♥

okejj :)

usch. Du får krya på dig!

krya! jag har röstat ;)

okej ^^ nej jag tycker den är helt okej, men jag är ganska osäker. ^^

-har röstat :)

blir jätte glad om du röstar på mig också :)

din blogg är jättefin :D

cool bild :D

allt bra?=)

haha ingen ;)

jo :p haha

sv. varsågod :D

Sv: Jodå, jag mår bra! =)

Vad händer ikväll då?

-tack så jätte mycket :)

du, jag finns om du vill snacka. <3

bra=) görs?

fin bild :D

typ inget=D

Sv: Jag ska promenera med Viktoria och med våra hundar! :D <3

läcker bild :)

låter bra att du tycker det! :d

just nu gör jag inget, gud måste säga igen att jag älskar din header haha :D

-håller tummarna för dig :) <3

sv; alltid för dej. (a' :)

fin bild :d

Fin bild!

& hoppas humöret blir bättre :)



sv: Härlig, jo bra här också :P

& visst är den!

SVAR:

Japp! Vad gör du annars? :D

sv: jajemensan! :)

joda:D

HEEEJ!! MIN INTERNET FUNKAR NU!!! :D HELA VÄRLDEN SKA FÅ VETA DET, HEHE!

är med en kompis :)♥

jobbar du helger med? ;(

sv: förlåt för sent svar, allt bra? :)

sv: Så bra, jo jag mår bara bra :P

vad gör du då? :)

Jadå, med dig? :)

det är så där med mig med.. :/

Sv: okej! :)

Kolla gärna in min nya blogg som jag delar med en kompis?, ge förslag på vad man kan skriva om? eftersom det verkar ha gått så bra för dig skulle jag uppskata din hjälp! :) Kram Freja på BNB!

ok, vad gör du denna dag da? ;P<3

Cool bild ! =)

Ha en fin dag!

Svar: Har röstat :)

okej :/ nja, det är väl till o från lite.

:) Just nu har jag skobloppis på min blogg så kika gärna in och se om du hittar något..

veckans blogg uppe i bloggen nu ! (:

om du vill vara med komentera !

sv: Tack så mycket för frågorna!!:)



(om du vill får du gärna fråga ngn fråga om ex. handboll eller min vardag eller något sånt?) :)



Kram.



SVAR: Det är toppen, själv? :)

Sv: okej, den var jättesnygg iaf :)

Sv: ingen fara :P gjort nåt kul idag?

Sv: okej tråkigt :/ har röstat på dig! :)

kram

Grymt snygg bild























Follow my on Bloglovin







Trackback