myggbett i ansiktet och linda på lördag!

foto: Zandra Pommer
Modell: Moa, Beatrice (jag) & lowisa

suddig bild, men den gillar jag fast den är suddig.

sitter i roma, och har just ätit mat och för ett tag sen kunde pappa inte göra glass. men nu kanske den funkar, kan springer runt hela tiden. på tal om annat, jag förstår inte hur jag kan lyckas. jag har fyra myggbett i ansiktet, hur kan man få i ansiktet. jag har ett under munen, ett vid kinden, ett vid ögonbrynet & ett under ögat. varför skulle jag få dom, och man kan inte klia så mycket för det gör ont. kan hoppas att dom försvinner snart. flera som har myggbett i ansiktet?

snart är det lördag och då blir det att åka in till visby och träffa Linda, en bloggare. (hon var inte med på bloggträffen, bara nere denna vecka med sin kille) jag vet inte riktigt vad jag ska göra, visa runt dom i visby. och självklart har vi planerat och ta super många bilder, efter blir det en cykel tur till burgsvik från havdhem och sen till fide. det blir kommer bli toppen

Kommentarer

samma här :) gjort idag då?

vad gör du? ^^

sv; tack så mycket (: allt bra idag?

Cool bild :)

hejhej! söt blogg! allt bra annars?:)

SVAR; yes :)

jag har inte fått ngt myggbett den här sommaren O.o

sv; hhe okej! nja vi kom precis hem från kumla! har varit och kollat en bil vi ska köpa =)

skön bild. händer ikväll då?

SVAR; tack :D

sv; allt är super med mig ;d händer ikväll??

haft en bra dag då?

SVAR; hihi :)

varit vid havet och solat :)

sv' nu ska jag hoppa in i duschen :)

vad gör du? :9

SVAR Så lite så! :D

du som är söt hihi :)

vad ska du göra ikväll?(: <3

städade ur mitt rum :)dusj?

trevlig kväll =)

väntar på att isabelles mamma & förhoppningsvis isabelle med :D♥

lät inte så trevligt att ha myggbett i ansiktet ;/

sv :tack . allt bra med dig då ?

Tack:)

fin blogg, allt bra??

jag badar barnen

sv; i vilket program då? :)

härligt! jo det är toppen! ;D

vad göres?

Hata myggbett!

Jo då allt är toppen,



någon planerad utgång till helgen då? :)

Nu har jag ätit gott på Thailensk resturang som heter Thaibåten och faktiskt var en båt haha :D

sv: okej va bra! samma här! :D

Hehe = P

thih jadå:D

en fråga, är du rädd för spindlar som jag?:D

sv; vsg!:)



det är sjukt jobbigt med myggbett i ansiktet:( särskillt nära ögat..

hihi söt bild:)

sv: tusen tack :D

Jobbigt med myggbett i ansiktet du :(. Hoppas de försvinner snart.



Cool bild :D

sv: okej, ska sova :P

haft en bra torsdag? :)

Sv: haha nej det är du absolut inte! :)

mygbett i ansiktet lät ju mindre mysigt alltså :(

Okej,jo det är bra!:)

sv;

varse:)

är allt bra med dig:D?

Gud va härligt att få en kamera..själv ska jag köpa min snart, det är också en eos 500d

Eller nä den nya e det kom jag på :D 550d

haha men är det kul när allt folk kommer då? :)

Inga myggbett i ansiktet faktiskt =P

Hade två stora myggbett på kinden förut som folk trodde var två gigantiska finnar. Inte kul.:(

tack^^

görs då?:)

myggbett är det jobbigaste som finns! :)

Snälla rösta<3 (man kan rösta var 24 timma)

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=aCBjA0ARqOf0DOOlhtquKo1Us1xyVoftqeTodR7HfZHjnVIJCy2L#shoeGallery



(radera om du inte vill ha sånt här)

sv: :D

SV; Okej :D

ja:D<3333

svar; förlåt för mitt sega svar igen :/ , men är allt bra med dig? :D

tja tha :D

hihi aa :D

jag följer din blogg, tkr att den e riktigt fin :)























Follow my on Bloglovin







Trackback