när det regnar blir det bara datan.


tack, för skärpet Ellinor ♥

det här skärpet fick jag av Ellinor, när jag sov hos henne. det passade inte henne, så jag fick det. super snällt, men inte vilket land skärpet kommer från. men det mycket kommer vara till mycket anvädning, moa har iaf inte hör av sig ännu att komma hit. och jag har inget annat för mig än att sitta vid datan när det regnar hela tiden. så det blir väl inte så mycket mer att göra nu efter som moa inte har kommit hit ännu.

sen när jag tittade på min lön, vad jag får i timmen stämmer det inte riktigt än vad dom sa att vi skulle få, fast vi har bara jobbat en vecka och fått ett tusen, men vi ska igentligen få mer i timmen än vad det står på pappret, lite små surt, eller?

vad tycker ni om skärpet?

Kommentarer

SVAR: Så lite så. :)

SVAR; :)

haha okej :D

Fint skärp!



SVAR: Ja, visst. =)

Det var ju suppersnyggt!!:D

sv:

Okej,ska ut och fota!:)<3

SVAR; va händer? :)

Hehe tack. Det får jag höra ofta = P

vad gör du=

SVAR; okej :) typ samma haha

tack !

Hehe = P

göres? :)

SVAR: Varsågod! :)

samma här :)

SVAR; nej, har du? :o

Två tävlingar i bloggen :-) Vinn Namn Nappar & Vinn en Body Splash. Finns även rabatter att ta del av. Kika in!

de regna aldrig, så ja drog iväg o shoppa lite..



va gör du ? regnar de än hos dig ?

kollar fortfarande på rent, svarar på kommentarer och övar sång.

SVAR; inte alls bra :(

haha, lysssnar på musik :) själv? :D



kan du rösta på mig? :)

jag är nummer 4<3

http://apicofmylife.blogg.se

Fin blogg! Allt bra?

SVAR; jadu..

tack :D<3

ser ut som ett fint skärp :D

hur är de med dig?:)

haha förlåt att jag är så seg idag..xD

sv: musik : )

SVAR; haha :D

sv: okej, taack för rösten ! :)

Svar: Tack :)



Ser fint ut :)

Gör du?:)<3

Jättefin blogg hur länge har du bloggat?

Okejj, nå har bara varit hemma, väntar på att man ska bli moster:)

Frågestund på bloggen nu. Passa på att fråga så mycket som möjligt! Allt mellan himmel och jord.

kram

fint

Riktigt ballt!

oj gud sikken fni blogg du har !!!:)

du tar verkligen bra bilder :)

snyggt!

Fina bilder du fotar!























Follow my on Bloglovin







Trackback