nu är jag ledig en vecka


foto: Göran Nilsson
modell: mamma, Jörgen & mina halvsyskon

detta, är inte jag som tagit kort. men visst är dom söta? jag hade tänkt och skrivat i min blogg igår. men det blev så att vi skulle bada efter jobbet. och sen blev det rätt sent, var hemma vid elva. och tänte att jag måste sova. för jag har bara sovit 2 timmar natten innan, så nu ska jag nog vara pigg.

nu är jag ledig en vecka, ska bli skönt. och nu är jag hemma och har lite mer till gång till internet när jag vill. och bilder, så det blir nog toppen. idag ska jag ta det lungt, och packa upp. vad ska ni göra idag ?

Kommentarer

hoppas iaf vi kan snacka innan jag åker till Gotland:)

vi måste ju ses då:D<3

Naaaw, söta!



sv; HAha, jag är grym på minigolf ;D.

Sv: Tack så mycket!

sv: okej.. såg inte dig heller

Sv: Jag har en Nikon D5000, den är grymt bra!

gud vad skönt att vara ledig, var jobbar du annars? :) kram

okej :) kom hem från jobbet nyss ;P

sv; SKall bli helt okej :).

vilka söta foton:)

vad söta bilder:D

Aa = )

jahamen är intedet roligt då? :) neeh jag jobbar ej, detta är mitt sista sommarlov så passar på att njuta lite haha

Händer idag ? = P

japp! :D

Vet inte än = )

vad gör du? :)

haha jaha då förstår jag :P hhah såna skitprogram som går på dagarna med haha nawe

inte mycket :D

sv; Precis :).

= D

händer idag då? :)

ska ut och springa, och sen ska pojkvänne vara här :)

SV: tack!



naw vad söta bilder! KRAM

snygga foton :)

Jag ska prova o fota massa imorgon :D

ja ;)

SV: Ja absolut:)

Fina bilder..

KRAM

aaw vad söta :D

Det funkar, :)

Händer idag?



Kram.

ja det är bra (:

sj?

SV: JA jätte fina =)

hur mår du gumman

+

haha :D

verkligen! KRAM

vi lägger ihop alla bilder som på photoshop till en enda bild och sen laddar vi upp den:)!

härligt :D

Hej, fin blogg!

anmäl dig gärna till veckans blogg hos mig :)

hihi :D























Follow my on Bloglovin







Trackback