onsdagens outfit



godkväll, har just vart och badat i ronehamn med moa, ellinor, zandra & jesper. det var inte kallt, det var jätte skönt när man kom i vattnet. det tog ett tag innan jesper kom i, men tillslut så. och har just duschat, och ska snart lägga mig ner och sova. jag och ellinor sov inte så många timmar i natt, så det blir nog bra om jag somnar direkt.

och det blev inte så länge på pappas jobb, glas maskinen ville inte vara med längre och bestämde sig för att knäppa av sig själv. men vi hade trevligt och drog till min syster och tog en fika däristället.

och det här är min outfit i onsdags, super nöjd med allt jag köpte.

Kjolen: Bikbok 75:- NY!
tröjan: Bikbok 149:- (tror jag) NY!

Kommentarer

Snygg!!:)<3

såå fin blogg !

ååh älskar tröjan

vad gör du? :D

inget, kan inte sova.

sv; vill ha ;D

sv: ;)

- vilken söt outfit:)

samma sak !

alltid kul att ta ett par glas med lite polare :)

lyssnar på musik :D

hehe jasså? xD Står på designadinblogg hur man gör! :D

sv. ahh:)

skit fin outfit!!

följas via bloglovin?:)

Gör du?:)<3

- så lite så :D

hihihi nja:D<2

- hur mår du då?:)

sv; okej :) vet du ngt ställe man kan ladda ner det gratis helst på svenska? =D

Okej,slappar!:)<3

sv: lägger till dej nu, säg till när du lägger till mej!:D<3

- härligt jo jag mår super :D

Hänt idag?:)

allt bra?

följa varandra med bloglovin?:P

btw, älskar outfiten! :D



nytt försök på att sova nu! :D natt natt!

- ja vad gör du?:D

Okej,ska fota Östersjöfestivalen!:)

okej:P

sött! ;D

Vilken söt outfit!

fint

sv: hihi ja :)



Åh, jag har såndär kjol och tröja :)

Super fin outfit, sommrig och fin! :D



sv: Åh, men nästa år ska jag försöka komma!! :D

Söt outfit :) hoppas din dag blir bra :)

sjukt fina kläder (:

sv: Tack! Fin outfit!

sv: Okej. Så mysigt :). Nej jag satt och kollade på film och sen svarade på lite kommentarer :)

händer idag då?

Läget idag? Planer inför helgen?:) snygg outfit:D

Varsågod:)

snygg outfit! :) gillar tröjan!

Söt kjol!

Snyggt! :)



SV; Visst är han? :D

du har fått en ny läsare ! :)

& kan man premunera(stavas) på din blogg på bloglovin ? :]

jag ser att man kunde de ! :)

gud va fint det där var! vill med ha såna kläder :)

jättesöt outifit! :D

fin outfit:)



okejokej härligt! :)

det e super bra med mej med =)=) kram

sv ah det var görmysigt! :)

Joo=)

sv; okej :(

jo, bara bra:D några planer in för heligen?:P

fint!!

hehe :D

Ha en jättebra fredag! :D



snygg outfit :)

Jag med:D



Söt outfit!

SV: yes ;)



Riktigt söt outfit.

Händer idag ? = )

Fredag juu = P

det gör ajg okcså_D

sv: okej härligt, jo tack allt är bara bra med mig med!



Vad ska du göra idag då ?

fan vilka finA kläder! :D

tack du! :)

fin outfit♥

hehe m :D

ska bara var hem hos min syster :D

sv: varsågod :) allt bra idag?

Vad ska du hitta på idag då? :)

varsågod sötnos! :)♥

sv: härligt o höra. det är bra med mig med :)

Hejhej :) hur mås det? :D

super snyggt :)

sV: okej vad roligt :D

jag ska bara åka bil hela dagen typ :/

KRAM

sv: ja! :)

jäkligt snygg klädkombination! =)

Vilken jättefin och somrig outfit! =)

Superfin outfit! :D



Hoppas du haft en bra dag!



Kramar Rebecka

Åh, vad fin tröja :O, får kolla om jag hittar den i XS ^^























Follow my on Bloglovin







Trackback