önskeoutfit

det här är min önskeoutfit idag, tänk vad skönt. fast jag ser nästan så ute idag, och det är ännu för varmt. just nu behöver vi nog lite regn, men imorgon skulle det kunna vara fint väder när det äntligen är bloggträff. det ska verkligen bli super kul, eller vad säger ni som ska ditt?

 

igår iaf, cyklade jag från havdhem till burgsvik på 40 minuter och det var bra gjort. såg på film och vattnade blommorna på jobbet. sen slöt jag, hela vägen ner till hamnen och kolla lite. och efter ett tag cyklar vi upp till fiket, jag fick träffa alla havdhems grabbar. och allt annat folk, det var helt okej. och ni har hört den här låten som är på gotlänska? (häromdan) björn och petter sjöng den igår på fiket. sen efter skulle flera stycken åka och bada, men jag hoppade över det. kom hem runt två tiden. toppen kväll vad det tycker jag, hur var eran kväll?


Kommentarer

SVAR: Jaha, okej. x)

Härlig blogg måste jag säga, det är mkt roligare att kolla mkt bilder och läsa lite text än tvärt om :)

Hej!

Anmäl dig till min fototävling! :D

Klicka här: http://kabelradio.blogg.se/2010/july/tavling-sommar.html#comment



Det skulle vara superroligt! :D

Tack!

sv: du är söt! :)

fin blogg! :D

händer idag? ^^

Fina kläder!

sv; jo allt är bra med mig :D dd?

sv, Nehmen åh tack! Detsamma måste jag säga :)

har ni fint väder på gotland idag? :)

godmorgon! :)

härligt!:D dsnyggt!

skitfin blogg :)

Hej, jättefin blogg! :)

Vill du rösta på mina bilder? :) Det skulle vara jättesnällt:)



Gå in på våran blogg också "rösta på mina bilder:)"



Tack på förhan:)

Ha en bra dag! ♥

kul att vi båda ligger på aktivlistan =D

bada ! :D

SVAR: Jadå! Ett par Ray Bans skulle inte sitta helt fel. :)

Svar; jupp men vi hörs lite senare kram på dig :)

fixa hemma :D

kuul :)

SVAR; äre varmt hos dig? :)

tack du;D

Det är bra! händer idag?

hah söt tröja :D

snygga shorts

svar;

jjahaa hahaha jag e lite efter!;D



Outfiten e grymt söt o somrig!:D

har ni sol då? :)

Tshirten är så söt! :)



Sv: Jodå det är bara fint med mig :)

svar; ja verkligen :) , vad ska du göra för skoj idag då? :)

Allt bra med dig? :)

soligt idag

Idag ska jag bara sola och ta det lungt, vara med min söta lillasyster också :) Vad ska du göra?

Hej hej Beatrice. Jag ska till gotland i morgon. Vart på gotland bor du. Jag kommer att bo i visby. /Elin

rätt skön outfit! :D

ÅH, så fin outfit. :D

sv: allt bra idag då? :)

sv: =) <3

sv: okej härligt :)

sv: Det låter verkligen härligt det, :D

händer idag då? :)

Åh, ge mig brillorna!



Tack du :D

frågestund på bloggen! fråga vad ni vill :) kram

Åh, ge mig brillorna :D



Tack du!

söt t-shirt;)

vad snygga kläder!:D kram

härligt :)

jorå, bara bra här med :)

fin blogg du har!:D

Dem där shortsen hade jag inte tackat nej till :) jisses vad snygga dem var :D

Gör du?:)<3

Hej. Det skulle vara jätte roligt om du vill läsa mitt senaste inlägg "Ungdomsvåld - kortfilm" och titta på filmen och sen skriva en liten kommentar om hur du uppfattade den.

Kramar från Molly

sv: okej, nice. Fin ''önske outfit''! :D

snyggt

vart gör du dina outfits?

Söt tröja, vart kommer dem ifrån? =)

sv jag mår skitbra :) du då?

snygg outfit:)

SV: :) <3

Snygg outfit:)

okej, härligt :D♥

snyggt!

sv: okej, ska ut :P

hur mår du idag då? :)

assnygga kläder och finfin blogg (y) / sara

snyggt!;D

vilken söt thirt:D



sv' så fin outfit :)

Vilken söt topp, vart hittar man den?

Det var längesen.. hur är det?

T-shirten var jättegullig! :D

hej:)



sitter här och svettas.. riktigt riktigt varmt här idag..fyfan.. man blir helt slö utav solen:p



vad har du gjort idag då?:D ha dt bra:D

kalas kväll :D

okejj, jo det tycker jag:D

så fint! ah, skulle behöva det där i garderoben känner jag!;)fint!!:D

sv: Hej igen. har haft ont om tid till alla kommentarer, så tänkte säga förlåt för det!



hur är det med dig? :)

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

hej, är en finalist i veckans blogg och skulle bli jätte glad om du röstade på mig här:



http://repoc.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-1.html#comment



jag är nr 10, du behöver inte säga om du har röstat, för det ser jag <3

Härlig blogg, väldigt söta barn:) Ja skaffa outfiten då:)

hihi tackar :D

snygga shorts!

Hihi ja, men han var så himla söt. :)

ÅH, ett par rayban är aldrig fel... ;)

kolla in min blogg!:)

Fin blogg göruh?

Snyggt:)

jättesöt outfit! älskar tröjan! ^^

sv: Ja smaka den! men om du tycker det börjar bli för salt ät inte det i mitten. Annars älskar jag glassen:D

okej, men vi har typ 2-3 km till sjön. men aja, det är ju en bit med 5 km:/

tack:D bestäm en dag att bada då.

Ja, det har du rätt i.

tack, det var jätte trevligt hos syster:)

åh så kul med bloggträff:O önskar jag kunde gå på någon.

hej förlåt om jag stör men detta är nämligen något som betyder mycket för mig. och jag skulle jätte gärna vilja vinna denna tävlingen :)



lägg en röst på mig och du gör mig super glad !



jag är nr 5.



http://miliahs.blogg.se/2010/july/finalisterna-rosta-pa-din-favorit.html#comment



ber om ursäkt om du inte gillar såna här kommentarer

gud vad cool tröja(Y)

Snygga jeansshorts:D^^ Vet du vars dom kommer ifrån?:)



sv: Ja:D

Hej! Jag har skrivit ett inlägg om Ungdomsvåld på min blogg och även lagt upp en kortfilm. Det skulle vara intressant att höra din syn på det hela.

Många kramar från Molly

sv. det är lungt ;D



snälla gå in på den här länken http://miliahs.blogg.se/2010/july/finalisterna-rosta-pa-din-favorit.html#comment



Och rösta på nr 5.

Tack på förhand. Säg till mig när du röstat. Men du beöver inte! :D tack i förhand!

Gud vad tröjan var söt vart kan man köpa den? :D

kram

Ååh så söt outfits! Vem vill inte ha det?!

Jag håller på med en bloggsvarinvite tävling just nu, var gärna du med!;)

Söt tisha!

Svar: hihi tack :D

sv: Tack! :)

Förresten! Jag ska till gotland på måndag, något "gotlands-tips"? :D

tyckte att det var en stört söt tisha :D

svar: okej, händer ikväll då ?



kram

SV: Ska äta snart :)

okeej:) härligt det:)

jo tack de är bra här med, vad hittar du på ikväll?:)

Har glasögonen och de är verkligen superbra. Mycket bättre än alla kopior :)

:D annars då?:)

Söt outfit gumman! :D

Haha det är lungt du behöver inte leta så mycket efter den om du inte vet ((:

kram

hahah va söt tröja ^^

allt bra ? :)

Riktigt snygg outfit, gillade tröjan skarpt! :)



Svar: Jag mår bara bra, själv med?

Snygga! :D

galet snygg outfit! vars är kläderna ifrån?:)

heije!

kolla in och kommentera blogg.

btw hur delar man in arkiv. senaste inlägg osv i egna rutor? hehe

Jättefin blogg du har! jättesöt outfit :D

åh vart köper man tröjan? :)

btw, fin blogg! :D























Follow my on Bloglovin







Trackback