popcorn & mat



foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon EOS 500D

nu har vi sett klart film, det blev runt jorden på 80 dagar. har aldrig sett den förut, men den var helt okej. sen satt vi och åt mat. och popcorn, super mysigt har det varit. sen imorgon kanske det blir jobbet, men jag vet inte riktigt ännu efter som det kanppt har regnat här idag. jag sa förut att det regnade, men det regnde det knappt. det har typ regnat över allt förutom i havdhem. lite konstigt tycker jag, efter som det regnar på hemse och det är bara tio mil här ifrån ;o

aja, det finns nog inte så mycket mer att berätta att vi hörs imorgon.
för nu ska jag sova, godnatt!

Kommentarer

Åh vad gött med popcorn! ^^



Svar: Okej, är du nöjd med din system kamera?^^ :)

okej, haha, de va typ hon som tipsa om din blogg, om man säger så. vi är typ bra vänner :)

ska sova nu. natt natt!

Varsågod:D

Godnatt!

sv:ja,god natt!:D

Sv: Tack:)

hehe tack :)

bra blogg, allt bra ? :D

sv: Härligt:)



vad tycker du om min önske outfit?

/Shoppaholly

ja :)

SVAR; ja :)

mumms :D

haha mysigt :p



varsågod :)

va gott!

Åhh popcorn<3<3<3<<3

Nu gjorde du mig sugen på popcorn :( hahah

men nu ska jag sova, godnatt! :D

SVAR; jaa hihi ^^

sv: allt är toppen med mig :d

Vilken fin blogg du har!

Du knäpper jätte mycket fina bilder! :D

gooott :D

Ska du göra idag då?:D

mys

sv: hehe, självklart har jag bra smak på pizza! ;D



okej,men låter bra! :)

Ja.. Min dag har inte börjat än men den börjas med tandläkaren.

Visst är 500d bra?!

Har en likadan och gillar den massor :)

Fina bilder tar du också! ;)

http://liivahliin.blogg.se/

Godmorgon vännen! Vad ska du hitta på idag då?

Kram

tycker du?? Hur är det?

Gott med popcorn! :3

Fin blogg ^o^

Mysigt:)

Du verkade ha en bra kväll igår. pizza och sen popcorn :) inte illa :D

sv: jajemensan :D

Jadu! händer de nå speciellt idag då? :)

lite tröt men annars bra!

tycker ja gme :D

Vilka fina bilder du tar! :)

Åh popcorn är ju så gott :)



Kramis

älskar popcorn :D

fin blogg.. kolla min och kommentera så är du gullig http://stoop.blogg.se























Follow my on Bloglovin







Trackback