sand i håret, nej tack!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera:canon 500d

nu har jag moa, kristina, johannes & jonathan vart och badat i herta. super skönt med kvällsdopp klockan elva på kvällen, eller vad säger ni? det är så underbart, och det var jättevarmt med. och nu finns det inte så mycket att göra att sova, och sen träffa alla som ska på bloggträffen. och ett plus, nu har vi anmält vårat lag i kubb vm. det ska bli super kul.

jag kom och tänka på en sak, vad det värsta är med sommaren. förutom alla fluggor, mygg och annat små saker. det värsta med somamren är att ha sand i håret. för när jag kom till jobbet idag drog jag mina händer i håret, det var sjukt äckligt. men nu har jag fått bort alla super skönt!

vad tycker ni är det värsta med somamren?

Kommentarer

åh vilken fin bild! du är verkligen duktig!

nu kör jag igång med en veckans blogg men denna gången går tävlingen ut på att ta en så somrig bild som det bara går och sedan skicka in bilden till min email, men det kommer att komma mer info om det i bloggen så håll utkick! så komigen nu och ta en riktig sommarbild och var med!

www.igustafsson.blogspot.com

sv så lite så :)

vad fotar du med för någon kamera?

SVAR; göru?

SVAR: Det var bara så lite så!

Nej jag bor inte på Gotland, jag är född där men flyttade därifrån för några år sedan. :p Men åker ner varenda år, flera gånger. Haha. :)

sv:mm :)

bara bra,själv?<3

haft en bra onsdag?(: <3

sov gott sötaste! :D höres i morron! :)

Fin bild!

sv okejokej :) vad brukar du köra med för inställningar?

haha jag säger sand i bikini trosan nej tack :D och i håret såklart

jo bara bra! händer hos dig? :)

jo det är jättebra , och med dig då? :D

sv: Ja de är ganska dyra men det är en väldigt tidlös modell som man kan ha i tio år om det skulle vara så och de ger ett väldigt bra skydd för ögonen :)

härlit att höra:)

oja imn var super:)

vad gör dudå?(:

haha :)

ja bara bra sj:)?

godnatt:D

Haha uh! :)

gud va vacker bild!

SVAR; okej , kolla precis på film :)

hörde att du & isabelle skulle på bloggträff, skare bli kul? :)♥

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

sv. ok, kul!

sv: Ååh, tack! :D

Fast inte lika fina bilder som dig då,.. :)

Jag kan knappt med min kamera, ^^

sv: :D

fin blogg:)

riktigt snygg blogg, vilket program använder du för att redigera ? o.o

Hej! Kika gärna in min blogg. Kommentera gärna och följ min blogg via bloglovin!

Kram

jättefin bild! :)

usch, har faktiskt aldrig haft sand i håret så där.

Fin bild igen:)

snygg bild

fin bild :)

fin bild (:

Jag måste bara få fråga hur du gör så de blir så bra fokus på just den blomman i din bild? Ändrar du något i nåt redigeringsprogram eller är det kameran? :) Vilket redigeringsprogram isf?

Tack för svar på förhand!























Follow my on Bloglovin







Trackback