shoppat lite nytt


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

när jag var i visby i tisdags, sprang jag runt och kollade efter lite kläder. se vad jag hittade för något, gillar färgen på nagellacket. och sen köpte jag en kjol, och en tröja. sen köpte jag inte så mycket mer, får vänta tills jag fåt lön. imorgon eller på måndag lagom när jag börjar jobba. men det är bättre än inget alls.

jag följade med pappa till jobbet, just nu jobbar han med guteglass. och jag tog med mig, datan för jag har inget annat för mig. och kännde det skulle vara skönt att komma ditt där det var kallt, men det är ju varmare här inne vid glassen än vad det är ute inte bra för glassen. men det ska nog bli bra, vi fixar det.

vad tycker ni?

Kjolen: Bikbok 75:-
tröjan: Bikbok 149:- (tror jag)
nagellacket: h&m 40:-



Kommentarer

hej hej, haft en bra dag? :D

va gör du? :D

snyggt nagelack, sånt har ja med! ♥

vad fina saker bea:)

SV: Samma



förlåt för sent svar,men har vart sjuk och har itne orkat svara på kommentarer

SV: okej, som här då, jag har inte gjort nånting idag, förutom käkat lunch på ett mysigt café :)

Finagrejer du har shoppat :)



Sv; kan förstå att du vill bada :)

sv' haha ;)

snygga kläder :)

ignen fara :)

sv' usch vad de är tråkigt att rensa datorn -.-

mihihihihih:)

inte som du :)

fina saker:D



hih okejokej:), typ ingenting jag heller:)



kramen

sv' för mycket skit alltså!

inte :D

sv: super med mej också :) vad har du gjort under sommaren då?:D

sv' haha är du också sån som inte har hjärta att göra av med bilder? :)

Bra köp tycker jag! :)

Vsg (:

/Janine

sv: hehe aa :P

händer ikväll? :)

SVAR Okej, förlåt att jag tog upp din tid då.

SVAR Nej det förstår jag :)

hihi så lite så :)



allt bra då annars?:D kramen

sv' haha :D

- heh, :)



+ snyggt inköp :D

snygg tröja:D!

kjolen med:)

Hoppas du får en bra dag :)

sv: också bada :)

varsågod. haft en bra dag? ♥

men vad är det för speciella grejor som händer på gotland nu då? :0

ah, fina kläderna var :)

snygg färg på nagellacket!

nice:D

hihihi:D

sv; vsg:)

sv: åh tusen tack :D

frän färg på nagellacket :)

sv: vsg :D händer i helgen då? :)

snyggt nagellack! :)

Läckert nagellack:)

fint!!

Åh vilken fin färg på nagellacket! :D

härlig färg på nagellacket ! :)























Follow my on Bloglovin







Trackback