snart kommer min krov, moa


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

Jag är sugen på att gå ut, men det regnar. Och där imot kan jag inte ta med kameran ut, och det är det jag vill. Men när vi är på möja måste det bara vara sol, så det blir många bra bilder. Men jag kan gå ut en annan dag med, för snart kommer Moa hoppas jag. Eller hon skulle bara vänta tills Zandra skulle åka, hon var inte nere länge. Det var lite synd för hon skulle vara här en vecka till igentligen, men nu blev det inte så..

den här bilden, laddade upp för jag hittade ingen annan bra bild. Varför den sitter på Joels fingrar var för den inte kunde flygga så högt så vi tog den och la den på ett ställe så den inte blir nertrampad. Det var som Joel sa att vi var tvungna att göra.

vad ska ni göra ikväll?

Kommentarer

vad bra då

SVAR; hahaha jaa xD

hehe låter bra d :)

Okej,ska äta!:)<3

Fin bild!!:D

sv: jag fixa det just så nu går det :)

inte så mkt själv ? :D

& tack igen! :)♥

ha en bra kväll du ;)

fin bild =)

händer ikväll?:)

Modeintresserad?

Nu ska jag ut och springa 4 km. Önska mig lycka till ;)

Gör du?:)

Okej,ska byta kläder!:D

sv: yees! :D

allt bra med dig ? :)

jätte fin bild ! :)

Vilken fin mal!

sjukt fin bild

Riktigt fin bild!

tycker du också att det är en seg dag? :P

sv: Tack, tyvärr är det ingen sol här. Har varit molnigt hela dagen :( tråkigt, men jag har iof jobbat hela dagen så jag har ju inte kunnat gå ut iaf.. haha

ha en superkväll gumman! <3

jag tycker det är en helseg dag.. :S

fin bild btw! :D

åh kul med fest:D ikväll ska jag grilla med familjen:)

min kille kommer :) dd

fin bild:D



jodå dt har jag med.. hehe..^^

ha en njas kväll:D

sv; bra:)



ska göra idag då?

fin blogg! :)

lust att rösta på min sko?

Såg du Kissie nån gång nu när hon var i Gotland ? = )

hehe, så lite så..^^

sv; packa, ska fara till stugan imorgon:)

sv; packa, ska fara till stugan imorgon:)

sv; aa.



ps: förlåt för andra kommentaren, råkade sjicka 2:S

Rosanna då ? Hon är ju där nu ; )

SVAR; haha ja :)

svara gärna på min hiss eller diss fråga om "dubbelringar":D

sv okejokej! :)

Allt bra med dig? :)<3

gillar bilden :)

söt fjäril

sv; :D

Förutom huvudvärk och mensvärk så är det bra!

vad gör du då?:)

sv tack! :D

tackar !:)

ja, kul o ha den som modell ;)

SVAR; :D

stod den bara still o väntade på att plåtas :)

sv: hur är allt idag? :)

Okej va roligt! :)

Nej jag väntar tills syster ska komma hem så man kan se på filmen..

sv' allt är bra med mig :)

fin bild :D

SVAR; :D

inget kul med regn:(

Fin bild!

sv: vsg :) vad gör du då? :)

sv: vad bra. !

bara trööt efter dagen :P

SVAR; tack :D

sv; hoppas att det blir bra väder imorgon:)

Jajamensan! :)

sv: okej ;D äter lite godis och tar det lugnt ^^

bra d.. äter du glass fortfarande ;)

Sv: tackar! :)

SVAR: Nej, verkligen inte:(

hoppas allt är bra med dig söto?:D

sv: hehe okej :o bäst att du äter då ;D

sv; då är det ju inget kul:(

här tror jag att det ska bli varmt:)

fin blogg, vad har du gjort idag? :D

sv: yes,vad händer i helgen? : )

hehe japps

sv; :D

Fin bild!

sv: hehe ^^

SV: Okej :) Jag har varit ute på en liten fotorunda i trädgården ^^

själv har ja ätit choklad o godis..

haha ;)

kul o höra :)

jo de e bara bra:)

sv: jupp :D

SV; Okej, jag skickar till dig sen när jag har lagt upp vinnaren :D

fin blogg :D

blä på regn :(

sv; tss, taack. :D

fin blogg :) allt bra med dig?

följa varan på bloglovin?

kramar

Fin bild :)



sv: Vad bra. Jo bra här med :P

Finfin bild. :)

SVAR Så lite så :)



Missa inte chansen att vinna ett fint armband på bloggen!

/Mathildaaz ღ

SVAR: Härligt! :D här är det bara bra:D<3

sv: Så bra :P

vad gör du då? :)

sv: ja det är bra :)

jätte fin bild! :D

Sv: ha en bra kväll!

Sv: ha en bra kväll!

hihi jodå!:)



fin bild;DD kramen

ja :)

shoppat något bra på sistone då?

amen vad skönt att ni kan hälsa på varann nu i alla fall.. låt de ta sin tid så kanske ni kan va vänner sen! :)

SV; Ja, visst är den :D

sv; Varsågod :).

sv; Varsågod :).

sv: naaw det är du som är söt, ingen annan! :)

Sv: i will!

=)

SVAR: Aaa:)

:)

är kameran du använder bra? :D

gör de då :)

Om det finns något om mig du undrar över kan du få svar på dina frågor i min frågestund:)<3

Kul att du är med=)

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och titta vem det var som vann :D

Tack så mycket! Hoppas att de är bra med dig, har en bloggpaus som du kanske har läst i bloggen och därför jag inte har svarat :) så nu när jag sitter hos kusinen fick jag lite tid över och passade då på att svara på lite kommenterar, hoppas att allt är bra med dig!

läs min fan blogg om taylor lautner.. www.lifebytaylor.blogg.se läs nununu :) <3

sv: så lite så ;)

SVAR: Bara fråga ifall du kommer på:)

Sv: yäää

SVAR Hihi :)

okej :D hur många mpx är det?:D

SVAR: Tack för frågorna, jag säger till dig sen när svaren finns uppe i bloggen:)<3

Ja :D

sv; :D.

nu ska jag sova! höres i morron? :)

fin blogg:)!

gillar din header grymt mycke:D

sommarhärlig!

Vilken fin fjäril! Leopardmönster!

usch tkr fjärillar är så äckliga :S

sv; :D

Riktigt snyggt foto!! :)

Oj, det var en unik fjäril!

Hej! Var med i vår foto tävling! (Etapp 1: Bröllop) Start idag!

http://jnsvision.blogg.se/

as fin bild.

Oj, fin bild :)

väldigt fina bilder :)

Vilken fin bild! :) , eller alla bilder är väldigt bra faktiskt, gud vad jag vill ha en systemkamera alltså! :P























Follow my on Bloglovin







Trackback