snart slutar jag för dage, vi hörs senare ikväll


foto: Beatrice Jakobsson
kamera: Canon EOS 500D

bara ett litet tag kvar, sen får jag sluta för dagen. det blir nog en stund på fiket, och ser om det är roligt. annars jag kan cykla hem när som, men är så sjukt hungrig. och vet inte vart jag ska ta vägen, men mitt kort funkar ju inte så bra. så man kan man inte köpa, men jag ska allt försöka igen och se om det funkar bättre nu. tänk jag har bara den här veckan kvar, och fyra dagar till sen slipper jag sitta vid minigolfen och ha tråkigt, det ser jag fram imot.

det här nagellacket har nästan alla, H&Ms egna nagellack. det finns inte så mycket mer att säga mer än att jag hör av mig sen. kastar nog in ett inlägg ner jag kommer hem, och glöm inte svara på dagens fråga.

ha en bra kväll, vi hörs senare

Kommentarer

Jadå:) hur mkt kostar nagellacket?

Ja det tycker jag =D

=) Du med :D

haha! :) ha en bra sista tiden på jobbet den här veckan ;)

åh vilken härlig färg på nagllacket :D

älskar h&M's egen nagellack :D

Riktigt snygg färg på nagellacket! Kram

http://aslanx.blogg.se/ - Angelina Xx

härligt! jo det är bra, förutom att jag har ont i huvet <3

Vad tycker du om min T-shirt?

Vad tycker du om min T-shirt?

Gillar färgen på nagellacket :)

hur e de :)?

Åh va fint nagellack, är det ifrån H&M?



SV: okej, tack för svaret :)

sv; hihi :D

typ inget!

diggar färgen på nagellacket!!<3

Vad skönt att du slutar snart :)

vadå? :)

vad har du gjort idag? ;D

kraamar :)

sv. :) :)

Fint nagellack!

Fint nagellack!

fint nagellack :P

Snyggt nagellack!

okej(:

vad jobbar du med?(:



jag har precis varit ute o klippt gräsmattan(:

okej :D

snygg bild!

den färgen e njs:D har hemma också:D

nice nagellack ! :D ♥

Svar: :)

SV: Okej!

Bor på på gotland? :D

du*

sv: jodå, det är bara bra! Hur är det själv?:)

sv: vad haru för dig då? :)

inte mycket jag heller :o

Wow, älskar färgen :D

sv: Härligt:)



/Shoppaholly

okejokej ;D bor du i visby?:)

Jepp:D Va gör du?

snyggt naglack=)

härlig bild!

snyggt lack :)

SV: Ja, det var det :) åt dessutom italiensk glass, som enligt mig är extra god :D

Sv: okej, vad jobbar du med då?

har det nagellacket :D

sv härligt att höra då! :)

Svar: okej:)

Jo, det är helt okej här.. ^^

sv: bra :)

Har du haft en bra dag? <3

SV: Okej då kan du ön utantill då? haha <3

SV; Okej, jag skickar till dig sen när jag har lagt upp vinnaren :D

sv: okej, svarar på kommentarer :P

haft en bra tisdag? :)

Jag har nu gjort ett "bloggtips" inlägg:D kanske att du hittar en ny favorit blogg;)

göres?

Snygg blogg! :D

Läs gärna min hihi.. lägger upp outfits, musik & mycket mer. Check it out if you want :D Puss!

Härlig färg på nagellacket! :D

Fin bild också!

tack så mycket! vad gör du? :)

Väntar på mamma ska komma fram till datan. Börjar bli jätte stressad, vill verkligen göra det vi ska göra.

Händer i morrn ? = )

haha okej ;)

som vem sa de? :-)

förlåt att jag frååågar men de är kul & höra sånt :)♥

Hihi, de tycker jag allt att du ska ta och göra för snyggt är de verkligen!

Oh, gillar färgen..

Fin blogg!



Kolla in min blogg? =)



josefinagnes.blogg.se

sv: Tack :D

Härlig färg!!

Jag har lagt upp vinnaren av dagens blogg nu, gå in och titta om det var du som vann! :D

härlig färg på nagellacket ;)

hejssan gillar verkligen bloggen din !!

Skulle du vara intresserad över att vara med i min outfit tävling ?? det vore super kul ::)

PUSS

sv; jaa!:)

är dom där nagellacken bra?:)

hejsan svejsan..

jag sitter och svarar på lite inlägg och ska väl sova om ett tag..vad händer hos dig då?

Fin färg på nagellacket :)

fin blogg :)

SVAR; :D!

jättefin blogg, du tar även jätte fina bilder. Besök gärna vår blogg. tvillingarnas värld =)

älskar den färgen!

jätte fin blogg!

Snygg färg på nagerlacket:)

Fin blogg!!



Allt bra? ;D

oki, är med kompis :)

det har jag med funderat på att köpa haha ^^

Hejsan! börja följ min blogg på bloglovin ifall du vill veta hur det är att vara flickvän till en artis så läs min blogg! kram

sv: hehe okidoki :P

allt bra? :)

Hej.

Jag hoppas du har det bra :D

kram

söt blogg (:

fint lack

söt blogg:), kolla gärna in min!

skulle du va intresserad om ja hade en bloppis i bloggen? =)























Follow my on Bloglovin







Trackback