sommar på gotland, det är bäst tycker jag.


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

jag fick min sladd i fredags, men när jag kom hem var jag så trött och orkade inte göra så mycket. somnade nästan direkt, efter en lång dag i visby. plus att jag var och såg på pärk ett tag där med. i lördags fick jag inte heller tid, vaknade och drog till Kristina för vi skulle bada. och då blev jag riktigt brun, när vi var på stranden. och på kvällen åt vi mat, hos min syster och sen åkte jag och moa på stångaspelen. 

igår, fick jag inte heller tid efter som att jag vaknade vi 09:00 och sen drog jag med pappa till roma. för att han skulle jobba, på guteglass. och det var helt sjukt vad glassen var god. pappa jobbade där för fléra år sen, men nu jobbar han lite fram och tillbaka. sen kom mamma, och då åkte vi och badade. där var vi flera timmar tror jag, och sen åkte vi hem. kommer hem, byter om och drar och badar igen. när vi kommer hem, lagar vi mat och sen fotboll.

jag hinner inte skriva alls, när dagarna är långa. och nu jobbar jag en hel vecka, så jag kommer inte skriva så jätte ofta. men jag ska försöka skriva så ofta jag kan, men ni får inte förvänta er för mycket.
 
måndag: jobba 16:00-21:00
tisdag: jobba 16:00-21:00 & sen fiket
onsdag: bada med johannes sen jobba 16:00-21:00
torsdag: ledig från jobbet, och då är det BLOGGTRÄFF!
fredag:
jobba 16:00-21:00
lördag: jobba 13:00-21:00
söndag: jobba 13:00-21:00

Kommentarer

Okej :)

Ha det så kul på bloggträffen!

Svar; Okej jag förstår .( vad tråkigt :( Okej tycker sommarlovsmorgon var mycket bättre när vi var små :)

så härliga bilder :D

godmorgon gumman :D

ja jag saknar din blogg :(

tackar gumman <3

Men jobb är alltid bra ^^

sv: jag har inte heller riktigt tid att blogga nu, det är så mycket på sommaren, då kan man ju inte bara sitta inne o blogga hela tiden!

SV: Bara bra med mig. Varmt som attans bara.



Ja ok. Men det gör inget vännen. Jobbet är viktigare =)

Njut av vardagen och lägg bloggen åt sidan helt enkelt :)

härliga bilder!

Sv: ja usch dessa jobb.. önskar jag fick lite bränna av lysrören här i butiken jag är fast i hela dagarna ;P

sv; :D

sv. oej :)<3

sv: jodå det är bra! :D



härliga bilder :)<3

har du några planer den här veckan? :)♥

förstår det

jobbigt :/

det är bra :D

Härliga bilder :)

SVAR Hihi :)

sen när victor kommer kommer ja inte kunna kommentera så mt och blogga

Vad gör du? :)

händer idag då? :D<3

hur mår du sötnos

jättebra med mig :D

sv: Åh, men du tjänar pengar iallafall, det skulle jag gärna göra! Hoppas allt är bra ! :)

Kram! :)<3

aww, tack sötaste! :D

gör du?:)<3

tackar vännen

samma här :)

Okej,svara på kommentarer!:)<3

Vad jobbar du med? :)

vad gör du sötnos

Allt bra med dig idag då?

SV: Hittar du på idag då innan du ska iväg och jobba ? =)

sv: Härligt, joda de e finfint ;)

Jahaja okej hehe :P

kollar på våra bästa år :D

SVAR jobbar du på en minigolfsbana? :)

jajamän! :D solen skiner ju och pappa sa att det skulle vara dåligt väder hela veckan! ^^ så jag är glad.. :P

haha vad söt du är :D

haha vad söt du är :D

sv: okej, jag med :d

sv: okej, jag med :d

sv: okej, jag ska också jobba :)

sv: okej, jag ska också jobba :)

sv: jag ska också jobba :)

sv: det är bra med mig, :)

kram!

sv: tack ;)

oj synd :( alltid tid efter jobbet kanske?

SV: Ja ok..

Kollade precis klart på Våra Bästa År..

Ska diska lite nu.

KRAM

okej :)

usch så jobbigt det lät med jobb! själv har man slutat jobba nu;)<3

dem är grymt goda :D

haha, ja ;D

ja, som sjutton! :D ska ut nu i solen! ^^

sv: hihi, ja :)

Du får sluta vara så söt :D

nej nu måste jag städa :D

allt bra med dig?:)

bara så tråkigt

va härligt! jo det är bra här också :D vad har du för dig?

Vad vet du om borelia? sådär lagom random fråga

skönt se nn är det är klart :D

fan, det går inte att vara i solen hur länge som helst.. :S

jag svettas ihjäl

Ååh vad mysigt =)

okej. :)

Okej, okej :)

jo det är bara bra med mig ! :) <3

aha okej, ;/ <3



anmäl dig till min veckans blogg ! :D <3

men här är det ens ingen sol :O

Allt bra? :)

jag gör inte så mycket :)

SV: Haha.. njaa. men måste göras =P

sv; Okej :) jodå toppenbra! ;D

haha bara undrade liksom ;D

du får gärna rösta på mig i veckansblogg, det gör du här: http://kames.blogg.se/2010/july/veckans-blogg-del-1.html#comment

jag är nummer 6! :)

hehehe jag har med en sprutflaska..^^ är en GRYMT stor badkruka.. :P

sv: hihi, :)

SV: Vart jobbar du ?

igår var jag och sola och badade med mina svärföräldrar!

vad händer idag då?

kram

Sv' förlåt för att jag har varit seg med kommentarerna! hoppas att allt är bra med dig:)

sv; jao ;D

allt bra annars då? :)

jag är hemma pga en låsning i ryggen

ha en bra dag

kram

sv; jao ;D

okejokej, jo det förstår jag:)

aa okejj :)<3

haha ja :D

jag drar ner på ica nu. höres senare! :D

sv: okej! jodå, allt är bra :)

SV: Ja ok... Va kul =)

sv' det är bra med mig:)

- skönt att höra, med mig är det super:)

okej, <3

Sv: toppen!

ser härligt ut det där :D

men det finns så mkt i livet som man kan göra så tkr inte bloggen är så viktig. allt snnat går före :P

sv' ska du göra idag då?:D

Tack :D

sv: vad bra :)

jag med^^

- ja!:D

Sv: vad ska du göra nu innan du börjar jobba?

hihi :)

vad ska du göra idag då?

underbara foton!

hejhej:D



allt bra på en måndag?_D

hoppas helgen har varit bra för din del^^



sv; ahaa ;D.

fisatan va du äe upptagen! :)

Sv: det står på inlägger du kommenterade. :p

SV: JA visst är han =)

söt bild(:

Fin header!

Vilken kamera använder du?

kram/kki

sv' ska hem och sen ska jag nog bara ta det lugnt. själv?:)

sv: tack =)

sv: hehe japps :p

haru för dig då? :;)

jättefin blogg :)

vart jobbar du? :)

- ha en bra dag:)

härliga bilder :D

fan va nice

tack :D

sv; haft det bra? :)

svar;

hihi hokei dokie!:))



Tänkt att göra idag då?=D

härliga bilder!

sv; härligt :) jo jag med

svar: Okej, hoppas allt går bra

okej vad kul :)

sv: Jag är fjorton år, fyller 15 om lite mindre än 2 månader:)

själv då? :)

sv: lyckatill ;)

Oki!



Härliga bilder :)

härligt:D

jodå dt e bara fint med mig:D hehe..^^

fint väder så finns inget att klaga på:D

okej :( hoppas du har de bra :D

sv; ;D

ska göra idag då?

:)

allt bra idag då ? :P<3

svar; sitter bara här vid datan & svarar på alla dessa kommentarer :)

okej , har du ett fast jobb eller bara sommar jobb? (a)<3

sv' vad jobbar du med ? :)

- tack :)

Ja pengar behövs ju alltid!

Skulle vara kul att fara till Gotland nån sommar :D



sv: Ja:)

sv: okeej :P

hur mår du idag då?

sv: okidoki, jag håller på att fixa lite med ps hehe :P

vet ;) jag har ofta rätt bra nog :) haha :D

sv; tack så mycekt :)



härliga bilder!

sv. aa :D

åh, lät hur skönt som helst!;D jag var i gällivare ;)

ah okej... hoppas du kan blogga lite ändå;D

Sv; Jo det är bra=)

ha kul på bloggträffen sötan:D<3

allt bra med dig i kväll då? :)

ha en bra kväll(:

vad jobbar du med?

TACK!

sv jaha okej :)

Vad jobbar du som :O? Kramisar

Sv:_ yääää

Tack, dsm:D Hahha såg att vi hade likadan kamera:D



Okejj, jo det är ju svårt att hinna blogga när man jobbar:P<3

Fina bilder du tar :)

Vad jobbar du med?

Åh jag har alltid velat åka till Gotland! Det får väl bli nästa sommar i guess :)

Bilderna du tar blir så glada:D























Follow my on Bloglovin







Trackback