sommar på högnivå


foto: ingen
modell: Moa Lindqvist & Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon 500d

jag skulle inte skriva idag men nu får jag passa på. sitter ännu på min lilla systers data, och det blir inte så många inlägg alls idag. efter som jag har knappt bilder, och sen hatar jag att sitta vid hennes data, för min är bättre. men jag kännde att jag var tvungen att skriva. min data sladd blir nog inte klar förän imorgon.

i tisdags, var det spelning på fiket. och det var jätte kul, och efter det fick några för sig att dom skulle bada. och ner i vattnet kom dom. till och med filip badade naken fy fan. och sen igår cyklade jag från burgsvik till havdhem (15 km) på en timme, känner mig duktig för det var motvind med. och sen på kvällen var jag bara hemma åt jordgubbar och lite sånt.

idag vet jag inte vad jag ska göra, vad ska ni göra ?

Kommentarer

hejsan! nu har jag startat upp min fotoblogg igen med härliga nya bilder! :)

Söta tjejer :D.

TACK! :))

SV: Händer idag då ?

Sv: ja just nu har jag hand om butiken själv så när de andra är tillbaka från sin semester om två veckor får jag kanske vara ledig lite! Längtar som galet!! sol och sommar tack ;) känner jätte många på ert donken som jag ska hälsa på!

SV: haha, du gick ju förbi mig och Rasmus, dumunge! ;)

ååh vad fin bild :D

sv: ja, lite små förskyld men annars är allt bra :) hur är det sj?

sv: jepps :D

sv: de är toppen ^^

gud vad härligt!

sv: ja okej va roligt :)

Jätte söt bild :)

sv; superbra med mej :-)

sv; aw, tack sötan :).

sv: japp :D

Sv: men ahhh! då MÅSTE jag ju komma då! ;D haha och jag som längtade innan :P

inget att tacka för :D

svar; hihi jätte x) , allt bra med dig? (a)

sv: nä inte så mkt :) sj ?

sv: haha :D

svar; fan vad bra :D skriver sen ska tilll min bror nu (a) puss

svar: jadå :)

sv: hihi ;)

allt bra med dig idag då sötaste? :)

söt bild :D

kan du rösta sötnos http://liveonetime.blogg.se/

Sv: ska joina dirr! :D tack för du sa det ;)

vad fin bild.)

fin bild :)

hur blir bilden så suddig? :o

gud vad fint hår du har!

Fin header!

Du är riktigt fin Beatrice! =)























Follow my on Bloglovin







Trackback