tack, min underbara bror & kristina


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell Johannes Jakobsson (min bror)
bilden är tagen midsommar 2009

godmorgon, nu är jag vaken. igår på jobbet gick det rätt bra tycker jag, först när jag kom var det folk. och sen kom det bara fler och fler. sen mellan 17-20 var det ingen som kom, men det var 23 stycken där igår när jag jobbade. det värsta med dagen var att det kom några som pratade eneglska och jag är verkligen jätte dålig på sånt. men det gick bra, och sen var det flera stycken som klagade. (men tog upp det till personalen, för jag kan inte göra något)

idag blir det att jobba igen, sen tar jag och drar till vadstuck. (kollar lite, sen får vi se vad jag och moa sover) och på lördag kommer det bli mycket med. först jobbar jag klockan ett, och sen fidepuben på det. ska bli super kul, och jobbar på söndag klockan ett. där efter kanske jag kan höra av mig hur helgen har vart.

Fredag/idag: jobba 16:00-21:00 & sen vadstuck
lördag: jobba 13:00-21:00 & sen fidepuben
söndag: jobba 13-21:00 & sen kanske sitta vid datan.

vi hörs på söndag, ha en bra helg & ett plus till kristina och johannes

Kommentarer

Vad är det du jobbar med :)?

svar; okej,ska vara med min bror , som kom från finland igår :D

hihi okej ^^ , tack desamma gumman :)<3

sv: jaha okej :D då får du ha en bra helg!! :* kram

jag älskar minigolf, då känns det verkligen som sommar :D



okej, ha en bra helg du med! :)<3

okej. då hörs vi efter helgen då:D

tack & detsamma, kram!

Du e söt:D<3

sv; Åh, vad roligt! Jag älskar minigolf!

ok, tack det samma! höres nästa vecka då! :D

Hej! :) allt bra?

SV: JA va kul =)

Vi ska ut med båten när killen kommer hem och sola o bada lite...



Ok samma här. =)

Trevlig helg..

vad gör du? :)

sv: okej okej ja förstår :) tack detsamma finis :D

Tack detsamma!

äntligen e det veckans blogg på bloggen igen !anmäl dig eller din vän nu, så har du chansen att vinna en intervju och va med i min blogg

Vilken läcker blogg du har :D

och jätte snygg design!



Ta hand om dig. kram!

sv; gå på stan och sånnt.



ok, tack desamma:D

Jaha okej. Vara ute och ta det lugn bara:)

Ja du får också ha en bra helg:)

tack tjejen :)

ha en underbar helg i sommarvärmen :D

Söt du är Beatrice. Jag är Daniellas syster.

sv. inte för mej heller ! jag ska inte heller blogga

sv: det är ju sant<3

skall du till vadstuck? <3

hej gumman jag är tillbaka igen :D

kanske gotland nästa vecka :D

Svar: Taack så mycket! =)

sv. nej jag jobbar inte :/

okej, men vi hörs nästa vecka då? :)

jag hoppas det gumman :D

Ha en bra helg du med :)

Jag tycker iaf att dom är bra , tycker du också de ?

Taaack så mkt!! :)<3

tack så mycket:D



okej va synd! ja du får oxå ha en jätte bra helg sötis!:)<3

Tack desamma !:D

sv: samma här... ska snart hoppa in i duschen hade jag tänkt. Vad har du gjort idag då? :)

sv: okej, lyssnar på musik :P

hur mår du idag då? :)

Nu ska jag åka hem från landet till stockholm igen...men på måndag ska jag till göteborg :D

sv: härligt, joda de e finfint ;)

Fin bild :D

Okej, trevlig helg! :)

haha lugnt du, jag lider inte av det!

ha en bra helg du med (: <3

samma här(:

(sorry för sent svar)

sv - jaa , så fint ! :D

Min dag har varit super!

Okej, men då ser jag fram emot att läsa din blogg när du kommer tillbaka! :D

sv jaha okej :)

tack detsamma! :)

haha okej! :) hoppas du får en jättebra helg dårå :D <3

ja :/

händer ikväll? ^^

sv; tack detsamma :)<3

ja det tycker ajg låter helt ujnderbart:D

De är perfa med mig ! :)

Aha! Ha en fin helg du med ! :D<3

jaha, okej :D

Fin blogg. Har nyss fixat en ny blogg om gaga ta en titt=)♥

ha en bra fredagskväll:)

tack desamma :)

det ärtoppe och tack detsamma!

Kram

nu är jag tillbaka från konfan, har haft "the time of my life" :D



är det bra med dej? :)

okej ! :D ha en bra helg du med :D <3

förlåt för sent svar! allt bra?

Hoppas helgen blir bra :)

härligt;D

detsamma<3333

Det gör inget, alla kan fela och jag följer nog inte den listan till punkt och pricka heller ;)

Tack! :) hoppas du med får en trevlig helg!

sv: okej , jag var å badade i jespers pool ! ;)

tack desamma!

fråga nå i min frågestund:)

Tja :) förlåt för sent svar men jag har varit i Turkiet:)



Okej:D

de vart ingen vadstuck för mi

hade ingen att gå dit me ;(

hur mår du idag? :D

sv: Bokstavligt? usch då. Bäst att inte äta det då. lika som för mig med övermogna eller för mogna bananer fast jag är då bara på väg att spy:P



bra att du tycker det:D hoppas det är okej att jag avslöjade hemligheten(A) så många som undrade. Tror ändå inte det är så lätt för dem att förstå, haha, bara de som är bra med koder och så.

aaw, du får komma till mig nästa gång då när jag har jordisar:D

Hej!

Hoppas denna dagen har varit bra för dig. :) är allt bra med dig? ^^ :)

Hihi ja!:)



Aha okej, inte så mkt för mig heller.. Tack detsamma:D<3

SVAR detsamma=)



Om du inte redan röstat på mig här så skulle jag uppskatta det väldigt mycket, tävlingen avslutas imorgon och man vinner en vit pup-up diffuser som jag gärna vill ha! Din röst skulle uppskattas väldigt mycket. ♥

Jag är nummer 1 och här har du länken: http://fotobecka.blogg.se/2010/june/utkast-juni-28-2010.html?_tmp=9fe500c679b99964cb0c05810afe8517a84ec5f9



Om du är med i något så lägger jag gärna en röst på dig, eller ställer någon fråga i din frågestund/frågelåda eller något liknande som tack för din röst. Säg bara till!



Tack på förhand! Och om du hatar sådana här kommentarer så ber jag om ursäkt så är det bara att radera den här kommentaren.

Besök min blogg & kommentera :)

vad gör du? :)

Nja inte mkt, jag har jobbat morgonpasset, men ska jobba ikväll med. :D

sj då?

helluh, :)

allt bra?



kraam.

okejokej tack desamma:D!



hur e det med dej då? =)

Hoppas du har haft en bra dag! :)

lät awesome :D haha hade inte heller någon dator i helgen ;) haha så jag blev väl lite sen med att säga trevlig helg men (A) ;)

Vad jobbar du med?

Hej !

Förlåt för att jag inte har svarat på din/dina kommentarer, men jag är i Finland för tillfället och det är lite svårt att svara på kommentarer och blogga = )

Ha det bra !

hey, allt bra med dig? :D

wooow vad snygg din bror e























Follow my on Bloglovin







Trackback