tårta är alltid gott, eller vad tycker ni?


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

började jobba för nästan två timmar sen, men innan var jag och pappa inne och handlade. och jag hade mitt kort, men pappas plånbok var ute i bilen. vi bestämde oss för att jag skulle betala allt, men tror ni att mina pengar har kommit in? nej det hade dom inte gjort, men jag överlever för det pappa fick springa ut i bilen och hämta sitt kort. nu sitter man på jobbet och väntar bara på att man ska få komma hem, där det är varmt.

något som var ännu bättre när jag gick ut var att solen kom fram, men det är inte super varmt ute. men solen är framme bättre än regn. eller vad tyckler ni? igår fyllde min lillasyster år, och vi åt tårta sen laggade jag och kristina mat till dom. och sen sov dom över, hemma hos oss. (jag tror hon är nöjd med sin födelsedag)

visst ser det gott ut?

Kommentarer

bara att kämpa på :)

Åh så gott det såg ut :)



Sv; jo nu titta faktiskt solen farm lite :)

Yes, jag älskar tårta, helst med marsipan på! :D



allt bra med dig? ^^

haha okej då! xD tack för hjälpen! :)

SV; Ja, verkligen :D

Nu är tillbaka efter en runda ner till sjön!:)<3

ja och få kommentarer också! :D

sv. jamen exakt, dom första dagarna;p

Åh gud vad gott!



Svar: Jätte söt :)

tack så mycket!! =)



allt bra med dig idag då? :)

svar: så bra då :D

jo, det är bra, saknar min pojkvän, och är lite smått chockad fortfarande, annars äre bara bra :)

gör du då? :D

fin tårta :D

Sv; ja det kan jag allt tro :)

va? Tack så jättemycket! :D

härligt :)

jorå det är bara bra med mig också.



görs då?

gör du designer ?:)

å gulligt :D

svar: min låtsaspappa är på väg hem från akuten :(



måste städa mitt rum som ser ut som ett bombnedslag, men det får bli senare, har ingen ork.

okej, vad jobbar du med då? :)

Tack så mkt gullunge du också! Jobbard u sj eller?

sv:japp<3

tack så jättemycket! sådant är det bästa man kan höra på bloggen! :D

Sv; okej vad jobbigt... :( varför måste du vänta till 9 ?

Svar: Japp, hur gott som helst ;D

okej så de är inte du som har gjort din header ?:)

yes ma'm jag jobbar :) café. själv då?

göres?

hahahah nu var jag trög!! trodde det var en fråga XD



jaså, vart jobbar du? :) jag sitter hemma och latar mig :P

Tack!:)<3



Vill du bli länkad i min blogg?

Kolla då in mitt senaste inlägg!;)<3

TACK :D

sv. hehe: D<3

sv: hah :D

Vad god tårtan ser ut! :)

Jaha okej:D

Hm :( synd att man inte hade mer tid alltså!

funderar på att dra ner på ica och köpa en zero..

Okej,vad kul att du ville bli länlad!:)<3

hehe :)

okej , gör du dina headers i photoshop`?:)

Sv: ha en toppen kväll!

okej , villket photoshop?:)

hehe men det låter ju skönt jag ska ta ett bad nu med min lilla son kraam

nej typ 500 meter men det är så dåligt väder att man helst inte går..^^

sv: okej, du har ju tid att bestämma dig i alla fall, men jag tror att du har riktigt stor chans! :D<3

hehe precis..xD men jag drar på mig ett par långbyxor, tar på mig en jacka och tar med paraply i fall att så går jag nu! ^^

hehehe, kan behövas! xD nu har jag långbrallor på mig så nu drar jag till ICA..! ^^ höres snart!

okej är den bra ?:)

det ser jätte god ut! :)

hehe :)

Vilken härlig blogg. och jätte fona bilder. :P

Kram

gott:D

okej :)

Svar: Det kan jag verkligen förstå! :)

Åh namnam! ^^

AHH såg asagott ut D: :D

Gillar inte tårta så värst mkt, så det ända som ser gott ut är nog godiset som ligger på :o hehe

gud va gott me tårta :)

jag vill också ha sol. Skulle kunna döda för det just nu! eller aaaa, nästanXD



Tårtan ser god ut.

Mums med tårta!

Ser ju jättegott ut!



Kramis.

Fin blogg och fina bilder :D

Vart jobbar du? Fin blogg :)























Follow my on Bloglovin







Trackback