the last song, en underbar film!

källa: google

film: the last song
, en underbar film. igår när jag kom till kristina frågade hon om vi skulle se den. för jag har sagt sen länge tillbaka att jag vill se den. det fans inget text, men det gick bra fast jag inte är så bra på engelska. ni som inte sett den ni måste se den, det är jättebra. och på slutet kan man inte låta bli att gråta..

jag är jätte känslig, men när det gäller sånna slut kan jag verkligen inte försöka hålla in alla tårar. det går inte fast jag vill det. men det är ändå ett gulligt slut på denna film, vad tycker ni som sett den?

flera som har sett the last song?


Kommentarer

så roligt, vilket är ditt favoritmotiv att fotogarfera? :D

sv: hihi, bara ärlig (a)<3

jag med, människor och porträtt ;)

Sv:

Tack så jättemycket fina du! :)



Den filmen har jag viljat se ett bra tag nu!



Kramar Rebecka



Hej. Vad gör du ? :D

vad har du gjort hittils på sommarlovet? :)

Gör du?:)<3

jaha okej, fotar min syster ganska mycket och man märker typ för varje fotografering hur man utvecklas, underbar känsla! :D

är hemma från affären nu! :D

Sv:

Åh, tack igen:)



Ja, dem som sett den säger det..:/



Kramar Rebecka

sv' åh tack så mycket! :)

den verkar bra!

Åh, älskar filmen! Satt och grät till den haha :)

den vill jag se(:

Har inte sett den, men verkar ju mer intressant när man läst din recension :D

Jepp, Händer idag då?*:D

Den filmen verkar va så bra och fin! :)

vad sak du göra imorron då?:)

Okej,ska spela sims 3 eller nåt!:P

okej :) kompisar, jobbat.. ja typ samma ;)

nu har jag druckit ett glas zero (stort glas! xD) så nu ska jag öva lite mer sång! :D

SVAR Jotack, allt bra med mig med :) Vad har du gjort idag då? Ha en fin kväll Kram

ahha tur det! kan tänka mig att de inte e så roligt ;D

Allt bra? Kika gärna in på min blogg en runda.

Kramar.

härligt! :D

jaha okej :d vart ligger det och vad gör man där? (a) haha

vakna nyss typ :)<

Svar: Kan förstå det :)

Hejsan!

Jag tänkte bara göra lite diskret

reklam för en tävling jag har på bloggen.

Klicka på länken för att få veta mer.

http://isthissomething.blogg.se/2010/july/tavling-1.html#comment

Ha en bra dag!//Blonnie



(Släng kommentaren om du inte vill ha den!)

Ok mina kliar fan aset! :o

haha

hittade du på något idag då??

Så härligt att höra! Jo, det är bara fint med mig :)

Åh, hehe, tackar så jättemycket :)

Du är också jättesöt.

Kramar.

Sv: Allt bra annars då? :)

Jag tycker man ska sluta skriva skita, sluta skriva taskiga saker på dessa hiss och diss. Vara mer orginel och sluta vara som alla andra bloggarna. :)

Får allt ta och se den :). den verkar ju jättebra :)

jaha, ja vad kul! :D

Varsågod sötaste!:D <3

Vad händer i veckan?

ok då får du ha en bra kväll iaf :)

Sv; jaha okej :/

SV: Vad har du gjort idag då? :)

ja! :DD

Svar: Haha, så du har med dig datorn på jobbet? Slappt :)

Åh, jag vill också se den där filmen.. laddade ni ner den? Isf, vart ifrån? :)



Precis <3

sv: nej men det är väldigt grått och kvavt väder

hos dig då? :)



/Shoppaholly

nää rätt åt han, hihihi! (A) :D

nu orkar jag inte öva mer för idag..^^

hej!

fin blogg:D

kolla gärna min

kram

vill också se den!

Älskar den filmen :D

jag har sett :D



sv: japp! görs?

den vill jag se! fast med svensk text annars kmr jag fatta nada :o

sv. jaa det hr jag, dudå? :)

vad har du gjort idag då?

kram! :)

snälla rösta på min sko



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=X5sUaIuFZ783lZpTxzvTTPSY13xHZ1HusxEH4wMTsHJTgwkTjVm1#shoeGallery

snälla rösta på min sko



http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=X5sUaIuFZ783lZpTxzvTTPSY13xHZ1HusxEH4wMTsHJTgwkTjVm1#shoeGallery

Sv: tack tack!

Åhh! jag vill också se den filmen! :)

Följ mig gärna genom bloglovin så gör jag det med din :)

SVAR Låter bra :) Jag har inte gjort så mycket. Mest varit hemma och tagit det lungt :D

vet inte kanske ringer en kompis eller så:)

sv: :D

svar: Haha tack :) Allt bra med dig?

SV; ja, verkligen :D

tack så mycket =)



gillar din header :D <3

Hm... Jag tror jag ska ta och se den där... Men jag kommer nog gråta ihjäl mig.. Jag gråter ju till ghost wisper x)

sv; joo:)

Sv:

Ja, jag får väl ta och göra det :P



Ha en underbar kväll!



Kramar Rebecka

Sv varsegod..

åh va filmen bra ?

här är det mullet och grått :( men jobbar du på en glassbar lr vad va dt?



tack :)

jag har gjort ganska mycket orkar inte förklara ...haha

händer imorrron??<3

Jag har sett den filmen och den är ju hur bra som helst!! Älskar den ;D<3

bara älskar filmen! skulle kunna se den 1000 gånger till! :D

Vi skulle se den i går, men det ble ikke til..siden den er tatt ned fra kinoen her, så må vente til den kommer på film. Men har lyst til å se den.

vill verkligen se den!! NUNUNUNUNU!!! :)

Åh vill se filmen!!!!

Jag älskar filmen och skulle kunna se den hur många gånger som helst :D

och håller med dig, man kunde verkligen inte hålla tillbaka tårarna i slutet.

tack :) den filmen vill jag se :)

har den ett bra slut? :)

vet du någon hemsida kanske där man kan kolla på den? :D

riktigt underbar film

ÅÅÅÅåååå, jag vill se den! Kram

skulle vilja se den :)

verkar jättemysig!

jag måste se den snart! verkar himla gullig..

filmen är underbar! :)

måste se den filmen!



btw, kul att du blev dagens blogg hos frida :)<3























Follow my on Bloglovin







Trackback