trött tjej är vaken.


kamera: Canon 500D

godmorgon, har ni sovit gott? jag har sovit riktigt gott, men är ännu super trött. och idag blir det en lång dag på jobbet, börjar redan vid ett. men jag gör ju nästan inget på mitt jobb, och senare ikväll vet jag inte vad som händer.

min kväll igår var verkligen jättebra, fick träffa jätte många som inte träffat på ett tag. och cykla hem det gjorde jag med, fick med mig jonas hem till grötlingbo och jag skulle vidare till havdhem. men annars var det super kul, fast som det brukar bli på alla slut jag är med om. så suger sluten, verkligen inte alls glad (kan inte ta det här) men jag ska försöka fixa det idag, men  annars hade jag en super bra kväll.

vad gjorde ni igår kväll?

Kommentarer

Hej , hitta på idag ? (:

sv: de är okej hur är de själv?

åå vilken söt liten katt! :D vad jobbar du med?

Vilken underbar bild på dig & katten, sjukt söta bäggetvå! :D



sv: Haha det förstår jag :P

naw :)

söt katt, de är typ precis sån jag har tagit kort på här i mina andra inlägg? :p



tack! ♥

fast du är ju också jätte söt! :)♥

Skönt att någon fick en bra kväll igår iaf!

bara bra :D

vad ska du göra idag då ? :D

Fin bild =)

Fin bild!:)<3

tack så mycket! Men din blir man typ glad av att kolla på :D

Igår kväll satt jag hemme med familjen och kollade på en film, åt popcorn och så. :)



sv; haha, kan tänka mig det.



sv: tack vad gullig du är :)<3

grejade med min nya tele, fattar ingenting ;(

vilken söt katt:)

sv: ja sjdå? =)

Godmorgon sötnos, sovit gott? :D

okej :) <3

sv:mm rösta på mig?:D

jättegullig bild. älskar din tröja, den är köpt på bik bok va?

stackare :/ men det är ju skitväder ändå men det kanske inte är såkul ;)

sv: meed mig är allt bra, själv? :)

vad gör du då? :D

Sv: Jag mår fint;) sj då sötis? :D

sv: varsågod!

naaw va söt kissemiss, vad heter den? :)

Söt bild! Allt bra? :)

javisst, allt bra med dej ?:)

sv' tänkte väl det. hihi. vill också ha en sådan :)

Sv: Jodå med mig är de bara bra, själv? (:

kram

svar: ja det är jättebra! :) själv då?

åh vilken sötnos!

sv; ooh tack så jättemycket! :) <3

tack för att du sa till , men de funkar nu right? =)

sv: Jag mår också bra :D<33

Vilken söt katt :D

good morning sunshine :)

jag har precis ätit frukost sen blir det cardio.. mina ben är väldigt trötta efter gympasset igår:)vad ska du själv göra?

sv: va roligt :) hur gick de då? :)

Godmorgon:) Du ser lite sömnig ut:P Men vilken gullig bild på dig o katten:)

Jag har också sovit gott men hade behövt sova längre, var dock tvungen att gå upp och passa alla valparna:P

vilken söt bild :)



sv: jo det är bra , själv? :)

Hihi godmorgon! :)

hoppas att du får en bra dag även om den blir lång eller seg! ^^

sv: härligt ! :)

haha, bra! :)

allt bra? :)

åh vilken söt katt!

aa :) , fin bild ! <3

Nu ligger vinnaren av "veckans blogg" uppe, kolla in om det blev du! :)

Japp allt bra med dig? :)

ja :)

vad händer idag då? :)

Hur länge har du fotat? :)

Sv ja nog är det mysigt alltid, men ganska krävande med elva st valpar som hoppas o vill leka med mig samtidigt. Men på måndag är dom åtta veckor och börjar flytta hemifrån några i taget, tråkigt men samtidigt skönt:P

härligt :) jo det är bra med mig också^^



jaa, men den var grymt bra!

Sv: va bra! :D

Görs? ;)

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

hur mår du idag då? :)

god morgon sötnos! allt bra?

Sv: mm, det är jätte bra med mig, tack :D Själv då sötnos? ;)

hur mår du? <3

skönt att höra :D

sv; de är fintfint & själv med ? :)

så lite så :)

Allt är fint med mig, hur är det själv?=)

jaha okej, jag uppdaterade precis bloggen ;)

Haha ok, men du kan kma på ngn?(a) ;)



kram.

sv:vrf inte nu?<3

Hej,



Nu har jag en tävling där jag lottar ut 2 lyckliga vinnare som kan vinna 2 paket av Silly Bandsen.

Det är en av de första paketen som kommit till USA.



Skriv en motivering på max 25 ord om varför just du ska vinna 2 paket.



Vinnaren utses lördagen den 7/8.



Lycka till! :D

sv; Ja, de var de! :)

Popcorn, Godis, Jordubbar. mums. :D

Jo tack, det är bra! <3 :)

grymt cool blogg ! :)

vilken fin bild :)



allt bra idag?<3

sv: tack igen! ;)

vad gör du då?

fin bild! :) läs gärna denna blogg också http://dannehlarsson.blogg.se/

åh vilken söt kisse :D och du med såklart hehe ;d

sv: jodå det är bra själv?:)

varse:))

Jo, allt fint. Själv :D?

sv: yes själv då :)

fiin du är!!

hihi jaaa:D

Va mysigt =)

sovit jättegott jag med =)



svar: ahaokej =) strax ska vi äta lite våfflor =) gillar du våfflor? =)

naw så gullig min katten gör :P

sv'. händer idag då? :)

va gör du idag då? :)♥

sv: men usch, varför? :(

sv: bara bra ;)

själv?

sv; vad ska du göra idag då? :)

sjukt fin blogg !

har du någr tips du kan ge för en bättre blogg liksom vad man ska blogg om? :$

Fin bild! :)

sv: haha fasen, vi har ingen butik med deras kläder :P haha. allt bra?

skönt att höra :D jo det rulla:)

Allt bra med dig? Kika in på min blogg, gör gratis designer, om du vill ha en ny. Fråga bara snällt och jag kanske gör en till dig!



http://jjosephinebroden.blogg.se/

http://jjosephinebroden.blogg.se/

http://jjosephinebroden.blogg.se/

sv: det är bara fint med mig också ;D

superbra ju=D

fin blogg :)

kolla och kommentera min !

puzzel va gulligt namn ^^

Har just nu en veckasbloggtävling på bloggen, lust att vara med? Läs reglerna som står i inlägget och bestäm dig efter de! KRAM! :)

Fin bild :-)

Fin bild! Hur är läget? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback