guteglass, det bästa som finns.


foto: Beatrice Jakobsson
kamera:canon 500d

i söndags när jag var på guteglass med pappa, gjorde han hallon & yoghurt glass. (som ni ser på bilden) och när jag fick smaka den kunde jag inte låta bli att sluta äta av glassen pappa gjorde. den är grymt god, och värd att smaka. fast glassen är så dyr, men iaf. jag fick hem lite andra smakar som blåbär,jordgubb,chocklad. jag minns när man var lite och pappa jobbade där helt, satt man och åt glass så man nästan fick stoppa händerna i halsen. och sen tycker jag guteglass ska skapa saltlakris. glass är allt man behöver på sommaren. ♥

kom just hem från jobbet, och haft några som spelat minigolf. men dom kom mest nu på slutet, först så såg jag på en film. och sen när den var slut fick jag sitta och titta på hjälp. det finns nästan inget roligare än det, det är helt sjukt vad konstiga vissa av dom är där. sen har jag haft någon som var social på sms, tack för det.

vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer

SV: Okej <3

jo då...livet rullar på. :) hehe...göres?

svar: Okej :D hehe.

svar; hehe okej , tänkte väl :o

ska du jobba hela sommaren då eller? :P

svar: Mm :D

vad gör du?

Jag älskar guteglass :)

Svar; Hehe okej :)

fam va gott

sv. jaha okej :)

tack så mkt :D

guud vad gott

härligt :)

SV: Du är <3

svar: Okeeej. Nej, inte så mucket.

- visst var det :)

Så himla gott det såg ut!

ah inte så kul :/



hihi ja kanske de :D tog tillbaka honom efter många om och men.. <3

tack, det ska jag! :D

aha, jobbigt "/ jag jobbar också rätt mycket <3

SVAR vad får du göra där? :)

svar; varannan vecka är ju bra de med (y) , för då kan du ta det lugnt en vecka & samla krafter sen jobba en vecka igen & hålla på så :) de är ju bra eller?

Gud vilket chill jobb! :)

Ikväll har jag svarat på kommentarer och chillat galet. Vad händer nu då? Kramisar

sv: hur mår du? :)

sv; yeah :D

Vad gör du? :D

sv: bra förutom ja har ont i huvudet ;)

sv; vad gör du? :)

Musik bara :)



tack _D

svar: yay!

den där glassen ser förresten jätte god ut

sv. tacktack :)

SVAR okej, är det kul? :)

sv. du är (: <333

Mmm ser gott ut =)

okej! =/ lycka till med jobbandet :)

svar;

vi har hadt 35 graders varm dag idag, så jag hjar typ kokats sönder o blivit neger! haha ;D

Du läser min kusin Ebbas blogg kan inte du läsa bloggen med mig,henne och hennes tviling.

Xoxo Hania

P.s har en bloggtävling pågång skulle vara evigttacksam om du var me

Sv; Joo:D

så lite så!

sv' aha okej vad roligt :D

MUMS :D

Jo, det gör jag:D Gör du?:)<3



Jopp;) Men livet gör ju före än bloggen;D

sv: Tack så mycket söta du! Känns jättekul! Ser inte lite gott ut det där :)

Hej, hur e det? :)

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

http://enbbloppis.blogg.se/

Sv: okej :)

sv: jao :P

gjort idag då? :)

Tack så mkt :D

Hoppas du sover gott! Nattinatt

allt bra idag :)?

Sv: varsegod :D

Tack så mycket :P

Kommer ta låång tid innan jag mår bra.

Var och sa hejdå till pappa idag. :(

SV: Du är <3

sv ah, han är skitglad haha! :)

godnatt:D

glass är så sjukt gott =)



Svar>> ah, kan tänka det :/ allt bra annars?

:)

Hej! Jag är med i en foto tävling. du får väldigt gärna slänga in en röst på min bild om du vill ;)



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Om du redan röstat så kan du rösta igen. Eller så bara skit i denna kommentaren.



Tack på förhand ;)

Åh, vad är de där för glass? Aldrig sett eller hört talas om :D



Ja men precis! Du och Tess är söta vill jag lova :)

ska sova nu! natt natt sötaste! :D

hihi tack :)

Glass är något av det bästa jag vet, seriöst! :)

jobba jobba jobba ja med ;)♥

sv: Så bra, jo jag mår bra :)

vad gör du då?

SV: Allt bra idag ?

KRAM

sv: Åh, okej, jag fyller också i september :)

glassen ser jättegod ut!

kram! :)

Fina kort du tar!

Fina bilder du tar :)

svar; de är bra det (a) , sovit gott? (:

godmorgon btw (:

häärligt med glass, gud vad gott :)

ååh va gott med glass :D

shit vad gott det ser ut!

MUSM:D

Gött!

Åh ser gott ut..

FY vad gott det där såg ut!! fattar att du inte kunde sluta äta av den ;)

ser sjukt gott ut! vi åt visby glass häromdagen. var underbart :)























Follow my on Bloglovin







Trackback