imorgon kommer bilder, ha koll!


foto: Beatrice Jakobsson(jag)
kamera: canon 500d

nu är dagen över, och jag har äntligen kommit hem. men nöjdare med dagen kan jag inte bli, bloggträffen gick hur bra som helst. vi satt och pratade lite på hamplan, och sen åt några mat. och sen ut såg vi året sommarblogg, och det blev isabelle. men det roligaste av allt, var att träffa nytt folk. och det blir där imot roligare att läsa bloggar, och många bilder blev det. dom kommer upp på facebook, och här i bloggen (men inte ikväll)

sen var vi på cirkus, det var inte så bra men vad gör man inte om man fick biljetterna gratis? sen har vi hämtat glass hos min far, och nu är det bara att vänta på att maten ska bli klar, vi hörs mer imorgon.

har ni haft en bra kväll, och dag?

Kommentarer

åh vad avis jag blir. Hade också velat gå på bloggträffen :) aja får bli en annan gång :)



Svar; vad bra att det är bra :D

sv: hihi de tkr jag med! :D allt bra? kram

Jag ser fram emot bilderna! :D



sv. det är så där...men det funkar i alla fall.. :P

Låter jättebra och ser fram emot bilderna sen=D ska hålla koll!



Kul att du gillade mina bilder förut, för nån dag sen.

Bra att du tycker det:D

Önskar jag kunde ge dig något som redan är slut. Bara så du vet hade jag rågmjöl i pajet också. Blir så himla gott då.

sv: vsg :D

Låter som du haft d kul :)

sv: så bra! :)

japp:P

Great !

Är allt bra ? = )

Sv: Vsg:) Allt bra?

blev isabelle olofsson sommarblogG? :)

gick d bra då

låter som ni hade de roligt :D fin bild :)

Spännande med bilderna!

Här har vi också super varmt, fin bild! Vad ska du göra imorgon då? :)

SV: Good :)

Bra, fast är lite yr eftersom man har varit på tivoli:D

SVAR; hur äre? :)

vad gör du<+ :)

sv: Ja , det var verkligen superkul :)



känner du någon som gillar kaffe eller gör du det själv? var med i min tävling om gratis kaffe i 30 dagar på pressbyrån om du har lust

/Shoppaholly

jo men idag e dt inte lika varmt.. hehe..^^ skönt:D

fin bild:)

jaha bor du där ? :) kul :) särskillt när stockholmsveckan är där va? :P

Det låter som en bra dag!

En blogg med riktigt fina bildr

men alltså va det folk från hela sverige på den där bloggträffen? :o åh vem är isabelle? :P

fin bild:)

åh, fin bild!

sv. hihi ja :D

svar: tack så jättemycket! :)

Roligt att höra, så bra :D

okej :D vad gör du annars då?

allt bra? :)

sv: okej, inte mycket :P

hur mår du idag då?

sv: ja, precis ! :)

Sv: tack desamma :)

kramis

sv; vad gör du? :)

Fin bild. :D

Fin och bra bild.

härlig bild(:

Å vill med ha den kameran :) Har du filmat något, något du vill visa?

jaha , allt bra med dig ?

Härlig bild tycker jag, fin känsla. kika gärna in hos mig o kolla runt lite o säg vad du tycker :) Ha en bra dag!

Fin bild :)























Follow my on Bloglovin







Trackback