BLOGGTRÄFF PÅ GOTLAND!



vi är fyra tjejer som fixer den, jag tar mest kort.
men iaf, nu är dagen här och det ska bli super kul att träffa alla som ska komma ditt. vi har bloggträffen på gotland, och tidningar och massvis med skoj ska det vara här på gotland idag. jag kan inte berätta så mycket mer än dagen att jag känner mig super glad! men självklart, berättar jag mer när jag kommer hem ikväll-

kommer hem rätt sen för jag ska se cirkus med kristina efter som hon aldrig varit på en här på gotland. men när jag kommer hem kan jag ta och berätta lite om min dag. den här dagen kommer bli grymt bra.

vad ska ni göra idag jobba, ligga på stranden?

Kommentarer

sv: ok!

Åh, vad kul! :)



sv: Ja, det är ju det :)

Jag älskar att fota, men är inge duktig på det, jag har ingen fotoblogg, men bilder är ett plus i kanten. Sen får jag så mycket kritik om ilderna, haha :)



Ja, det är så mycket roligare att läsa en blogg med bilder, :D

Hoppas du får kul på bloggträffen :) själv måste man jobba hela dagen :(

Svar; det är bara bra med mig :) själv då? :)

<3

Ska bara ta det lugnt idag:)

Låter som du kommer få en rolig dag!:)

sv: ja allt är bara bra :) sjd?

kul dag du kommer få :D

FRÅGESTUND PÅ BLOGGEN !

fråga på , svarar på ALLT (:

Mys :D ha en toppen dag!♥

sv: YEES :D kommer bli superkul



Vi ses senare idag!

/Shoppaholly

åh vad kul ! :)

Sv: Söta är dem i alla fall. Ha det så trevligt^^

Hoppas du får en bra dag då!

Hoppas bloggträffen blir lyckad!:)

roligt att ni ska ha en bloggträff :)

SV: svarar på komentarer vad ska du gjöra idag dåh?

sola sola sola :D fast skulle va kul & gpå på träffen:D

:) Ja då allt är bra med mig, vad kul med bloggträff! Är det varmt i Gotland?

haha :)

sv. :))

så roligt :D

vad kul:)

hihi :D

sv: okej tack! Trevlig sommar! xD

sv: du frågade vart på gotland , och jag hängde inte riktigt med där vad du menade ? haha :)



Ha det fint

/Shoppaholly

gud vad kul :)

god morgon sötnos! :D allt bra?

Vad mysigt :)

svar; hihi , godmorgon x) sovit gott? (a)

det med bloggträffen låter ju häftigt :)

sv: allt är bra här :) själv då? :D

vem bar den bäst? kika in på min blogg & kommentera de inlägget! kul att se vad andra folk tycker, ha en bra dag :) kram

Skoj med bloggträff! :)

haha, tack :D

hoppas du får en fin dag!

Fin blogg, besök gärna min och kommentera:)

Vad heter text typen du har på knappn man trycker på när man ska kommentera?



Är väldigt tacksamm för svar!:)

sv: Ja det är det :)

Jag har inte gjort så mkt! dd?

Vsg.:) Allt bra med dig? Haft ett bra sommarlov hitills?:)

svar;

hihi jajjamän!;)



Ha en superduper bra dag lille du!:D

Det är bara bra med mig. Hur mår du? kram

härligt :)

sv' vad gör du idag då? :D

åh, jag missar den ! :'(

Have fun:)

låter intressant ! ha det riktigt kul och njut av Gotland :)

Hej vännen! Igår var jag till läkaren och sen tog jag det bara lungt

vad händer idag då?

Kram

Hoppas du får en bra dag på bloggträffen! :)

Hallå :) Skulle jag få be dig att rösta på mig i en tävling? Det tar bara några sekunder, http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?search=Sandra+Christensson .. Skulle bli jätteglad! :D Ha en fin dag!

okejokej, ja jobbar :/

Skoj med bloggträff :)

SVAR; yes :D

sv: Så bra, jo jag mår bra :P

vad gör du då? :)

Hejsan, hoppas du får en fin dag i sommarvärmen:)

Läs gärna mitt senaste inlägg om skolan, om hur man ska tänka dom dagarna man hälldre bara vill ligga kvar i sängen och lite annat. Kom gärna med förslag oså:) Förlåt om du inte vill ha sånt här i din blogg, tänkte bara tipsa lite:)



PUSS

bra det:)!

Det är jobbigt att förlora sin pappa. Han fyllde 51år 2 dagar innan han lämnade oss. :(

haha jamen, det blir ju så. bloggen hamnar lite åt sidan ibland :D

sovit gott igår då?:D

sv: oooh men tackar du! :D

absolut! händer ikv då?=:)

Hej !

Förlåt för att jag inte har svarat på din/dina kommentarer. Men jag är i Finland för tillfället och har svårt ibland för att ha tillgång till data.

Ha det bra = )

Hejsan. Jag är med i en tävling och tävlar om att vinna en reflexskärm. Jag vill så gärna vinna! Så jag skulle bli jätteglad om du röstade på mig här: http://eexx.blogg.se/2010/july/utkast-juli-14-2010.html , bild nummer 6 :) skulle verkligen vara jättesnällt!



Förlåt om du tycker jag är jobbig då kan du bara ta bort kommentaren :)

vad kul :)

haft en bra dag? :D

kolla in www.honneybloggen.blogg.se! Den tjejen har lagt ut kissies adress,mobilnummer,pinsamma bilder etc. Skitglad när jag såg det! :D

Nice blogg :)

hoppas allt är bra :)

Det låter som en superdag, hoppas att de blir så också! :)

gulle du :)



Vad kul med bloggträff!

Vad roligt :D

va kul:)

Sv: Va kul! :) Jo det är bara bra, lite trött efter lång arbetsdag. Hur är det själv då? :)

va skoj..

fina bilder, gillar också foto, kolla min blogg? :)

härligt! :)♥

Frågestund på bloggen. Ställ gärna en fråga, jag svara på allt (a'



Kram Chaiimphoemphon ♥

Ha så kul!:D:D

sv: Lite i Visby och sedan ska vi bo på ett ställe som heter Herta, känner du till det? :)

skoj =)

Ha detbra!

Ber om 2 minuter utav er dag!



Klicka in er på min blogg och skriv under "Oprah's No Phone Zone Pledge"

Sprid sedan det vidare till folk runt er för att uppmärksamma hur några sekunder kan kosta någon livet.



Ju fler som skriver under, ju fler liv räddas!



Tack på förhand /Magda

http://overcoming.blogg.se

Följas via bloglovin? :)

Ha det så kul :D Hoppas ni tog många bilder :)



sv: Ja =D

Ahaa, den sidan är braa ! =D

Hur äre idag då?:D

Ha det så kul :)<3

god morgon, sovit gott? :)























Follow my on Bloglovin







Trackback