tillbaka onsdag/torsdag


foto & modell: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: canon EOS 550D

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag gjort i stort sätt, förutom dom där flugorna som ska dö. dom är så grymt jobbiga, men jag över lever väl. nu ska jag ta och fixa mig sen komma mamma. och vi åker till tandläkaren. och sen ska mamma bara handla något, sen hela vägen till burgsvik. och vara med moa & zandra, och på kvällen blir det spelning på fiket.

imorgon tar jag en buss in till visby och är med ronja, och dom andra. vi ska fira henne, och sen ska vi hitta på något en annan dag med. det kan vara kul, och träffas ett par tjejer för det var ett tag sen. åker med johannes hem, eller kristina med. och då får jag se om jag hör av mig här i bloggen.

men ni får ha det bra, så hörs vi på onsdag/torsdag

Kommentarer

God morgon :) Hopppas du sovit gott :)

Hej! Gillar du att läsa om sex? Gå in på: http://virginsex.blogg.se . Den är inte pervers utan vi pratar om tips och problem och berättar om våra egna erfarenheter!

Jag läste din blogg. Den verkar riktigt mysig!

ha så kul! :)

Nu har jag lagt upp en låt som jag gillar starkt. Black and gold med Ellie Goulding. Vad tycker du om den? =D

sv; hur är det idag då? :D

hoppas du får bra dagar tills dess då :)

Allt bra?:)<3

:D

Du får ha det så bra i visby!

ha så kul ;)

heheh a :D

SV; Man får väl hoppas på att det är kul :)



Ha det så bra dessa dagar!

hoppas du får det mysigt:) <3

sv: Vilken muffins?

Om du menar den där muffinsen som är där man komenterar, den har kittyland.blogg.se gjort, men allt annat på designen har jag gjort :p höh.

Sv; haha ja det är det :)

Sv: yää, ha en fin dag!

allt bra?

sv: den har varit bra !

Vad händer idag? <3

Åh flugor och annat skit som kommer när man ska sova är SÅ störande haha! :)

Ha det bäst!

varsågod :D

fiina bilder :D

vad ska du göra idag då? :)

tack sötnos! :)♥

hejdär! grymt fin blogg, hoppas att allt är toppen med dej, vad tycker du om min ideé?, Läsarnas sommar :)

ha en toppen dag! ♥

sv. aaaa :)

Du bor i Gotland va ? = )

ne ingenting :)

hiih tack! ha det så kul!:D

Ha det så bra då!

sv' du får ha det så roligt:D

Tack så mycket;)

samma här haha (:

ha så roligt :D

ha det bra så hörs vi! jag ska till helsingborg och till danmark i några dagar!

Hur mår du då? :D

Ja!:D

Okej hahah;)

ha det så bra <3

SV: Jo här är allt bra med mig!:)

Hur gammal är du?

Hej :D allt bra idag?

hejhej finfin blogg!

funderar på att köpa en likadan kamera som du har men har inte bestämt mig ennu vad tycker du om den kan du berätta lite om den hur den fungerar ochså tacksam för svar! kram

Okej:D

Tack=D

ha det bra du också!

Hej! fin blogg!!

Var har du gjort din header? :)

hej, jätte fin blogg du har.

jag undrar om du gör gratis bloggdesigner? du kan ju höra av dig:)

kram!

godmorgon^^

SVAR; jaa :D

svar: hehe

SV: Härligt! Hoppas du får en härlig ledighet!

Ha det underbart i Visby du sköna! Ät inte alltför många oxjärpar bara!



xoxo

Oxjärparna

hihih söt blogg :) KRAM!

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

http://mooollys.blogg.se

sv; Tackar och vem är den duktige fotografen då ;)

HTTP://SSNNYYGG.BLOGG.SE

HTTP://SSNNYYGG.BLOGG.SE

HTTP://SSNNYYGG.BLOGG.SE

HTTP://SSNNYYGG.BLOGG.SE

HTTP://SSNNYYGG.BLOGG.SE

HTTP://SSNNYYGG.BLOGG.SE



JAG ÄR SNYGGAST!!! SÄGER DU EMOT ÄR DU BARA AVUNDSJUK!

Jag målar porträtt och söker kunder.

Kolla in min blogg vettja :)

fin blogg :D klicka gärna in min blogg <3

Hej! Hur är det idag? :)

Hur är det med dig idag då?:)

ha så kul!

tak :) jag med faktiskt, de va både fina, roliga och bra haha :)

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



LÄNK : http://thepriceoflove.blogg.se/2010/july/tavling-till-och-med-26-juli.html



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

ha det fint :)

Fin bild =)

jahaokej, vad nice :D

Rösta jätte gärna på min grymt snygga sko i nelly tävligen här ;) :



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=bGpUk54Jwq45U61t9mVAsPng5O6M5w1V3dpaYghIKZCfU4OQdhOJ#shoeGallery

lungt! :D

sv: Tack! :)

sv: okej, jag ska snart äta middag :P

hur mår du då? :)

jadå:)

Allt bra idag? :)

tack så jätte mcyket :D

am i pretty?

(boy)NO

(girl)do u want to b with me forever?

(boy)NO...

(girl)would u cry if i walked away?

......(boy)NO

she heard enough and waz hurt, she walked away a tear ran down her face.

The boy grabbed her arm:

(boy) your not pretty............, your beautiful

(boy) i dont want to b with u forever, i NEE...D to b with u forever

(boy) and i wouldnt cry if u walked away, i would DIE!!!

(boy whispers) plzzzzz stay with me

(girl whispers) i will...

Tonight at midnight ur true love will realize they love u. Something good will happen to you between 1-4 p.m. tomorrow it could b anywhere. Get ready for the biggest shock of your life!! If you dont post this to 5 other pages... you will have relationship problems for the nxt 10 years

ska göra idag då?

Hejsan! :)

Nu är jag hemma igen efter en varm och underbar vecka i Spanien. Jag ska försöka komma tillbaka så gott det går, men nu är det mycket som händer med jobb & lite diverse saker. Men jag ska försöka lägga upp lite bilder nu på onsdag/torsdag från resan om du är intresserad. :)



Är allt bra med dig tjejen? :)

sv:okj :(

fiiiiiiiin blogg :D

allt bra?=)

Fin blogg :D

fin blogg :)

sv: hej tjejen och tack för din(a) fråga(or)!

se resultatet imon!

allt är fint här, har du gjort idag?

kram

SV; Visst är hon :D

svar;

ahhw, hopppas att du har haft det underbart!:)

Inte mkt, just nu sitter jag i vardagsrummet o mumsar i mig lite jordgubbar med smält choklad!:D

Hoppas du har det bra!!

hejsan !

jag har målat en teckning och skulle gärna vilja få lite "dömning" för min målning :)

jag tål kritik..

kram

Vad händer just nu? :)

ha det så bra! kram

fin blogg! kika gärna in på min! bloggar om livet som unga föräldrar till en alldeles underbar liten son!

hej...igen ;)är jag dum i huvudet eller tycker ni att det är rättvist att någon av storbloggarna är värda att vinna nelly tävlingen? det tycker INTE jag, visst. dom är precis som vi, dom äger en blogg och utnyttjar den för att få fler röster. men jag blir så jävla taggad till att komma ikapp dom och ta över första platsen, kommer nog inte att hända. men come on, med lite hjälp så kan ni hjälpa mig (och andra brudar) att gå om dom. KOM IGEN OCH RÖSTA :D



http://www.nelly.com/designyourshoe/?obj=baIRq0ork7omv6Ag8EfnJb9TlTNlKTgksozYneFOYsyInxoi2JJ9#shoeGallery



tack på förhand!

SVAR Okej=)



Nu har jag, som många andra, designat skor i Nelly-tävlingen som du säkert känner till vid det här laget. Om du får tid över får du gärna lägga någon röst på en/två av mina skor, länkar här:



Sko 1:

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=R7iiDhNTuV1YTZQbSvhLInJg7icOssO8pxgqUr0DCzbVOrweaRpg#shoeGallery



Sko 2:

http://nelly.com/designyourshoe/?obj=Ps9mgZnyo9E2kDCJWTKPsJOYvR3un484j7dDVG28C6yn8zwTI6g1#shoeGallery



Tack på förhand :) Du kan rösta varje dag.

Du tar verkligen JÄTTEFINA kort :D:D:D

:)

Haft en bra dag ? :DD

Fin blogg förresten ! <33

Inga problem :*

Sööt du är<3

SVAR: Ja, jag har redan röda tygskor annars skulle jag gärna vilja ha röda converse med:)

hör våra sånger och kolla bloggen (L)



hur är det med dig då .D?

Vsg. :D

jo, det var skoj! gjort idag? :D

btw, tjejen! vad använder du får tema på din blogg? :)

sv: Härligt gumman:D

Synd att man måste så ofta vara borta. Jag menar jg ska ju också snart vara dålig med bloggning och att läsa andras bloggar. För ska flytta. Men det är kul med ett liv utanför bloggen:D ser att du också ha rmycket på gång nu, igen.

kramar

åh så härligt ! ha så kul på Gotland då! :D

Okejs, jag svarar på kommentarer :P

Sv: Jo:)

hihi jamen precis:D

http://nelly.com/designyourshoe/Default.asp?obj=IFRmI4f5ChBp5Tqh0amLD8Ijztm1ugh3jyerp8lqekVW5B52ZgAb



Vore jätte gulligt om du kunde rösta på min design,alla som röstar,kmr jag länka i bloggen när tävlingen är avslutad :)

såg att du hade en liten bloggpaus också..^^

Hm, ja filmat med din kamera?

tack ! :)

Hoppas du har det bra =)

hihi vad ska du göra i resten av veckan då?=D

sv: göttans :D jofan, det är finfint med mig.

hehe ja söt:D

Hej, fin blogg :)

besök min blogg, och passa på att göra reklam för din blogg och stil genom att följa instruktionerna och lägga upp en bild på din outfit i min blogg!

hörs =) <3

- hehe, :)

händer idag då?

Hej sötis!



Det är veckans blogg hos http://claudiias.blogg.se/2010/july/deltagarna-rosta-pa-din-favorit.html och jag har kommit vidare! :)

och nu skulle jag bli 110% glad om du skulle kunna slänga in en röst på lilla mig, ganska liten chans att jag vinner men ändå är det kul med en liten röst iaf :'d



kram!

sv; Ja men vi får ta det nästa sommar då!! :D <3























Follow my on Bloglovin







Trackback