emma och jag fixar det


jag gillar tröjan, sjukt mycket ♥!


just nu pratar jag med emma i telefonen, och vi sitter och planerar lite saker. men om det ska regna ska vi inte till fide, och jag gill till fide på lördag. bara för det ska regna måste jag planera om hela min helg, och vad ska man göra då? kanske, åka till visby och vara med emma, och innan måste jag träffa linda fast det regnar det är ett måste. så något blir det nog på lördagen, det fixar vi imorgon när vi ser vädret. imorgon. nu kan vi inte göra något.

moa kommer nog en sväng sen, och vi får se vad vi ska göra. kanske åka bada i regnet, har nog inte lust med det. men vi får se, kanske en dag med datan. fick just post just, och nu har jag fått in min lön. det blev inte så mycket just denna gång, men jag har inte jobbat så mycket ännu.

vad ska ni göra senare mot dagen?

Kommentarer

Snygg outfit!

okey det ska jag göra! :)

jo vet :P men kan inte ha tajta kläder :P

Följer du mig via bloglovin?:)

hihi:)

hihi:)

hihi^^ va göru?=)

Dom som ska komma kommer om 10 minuter ungefär, så jag bara väntar på dom:)

Och själv?:)

typ kommenterar massor med låtar och lyssnar på justin bieber^^ haha

ja faktiskt :)

jooo det ör jag med! :D <32

Jo:)

Okej!

jaa absolut! :D

Dom är 8 och två är 6år, så det blir väll och leka med dom;)

Okej!(:

SNYGG tröjja:D

Japp!:)

allt bra med dig?

Tack så snäll du är! :D

Härligt. nä inte så mke, är sur för jag har tappat bort min plattång....

Japp:)

jo tack med mig är det bara bra :D

jaa den var ruskigt fin*:D

gör du?:)

Sv: jo absolut! :)

Skitfin tröja! ♥

Jätte snygg tröja! Fin och bra blogg också^^

snygg tröja! :o vart kan man hitta den? (;

jättefin blogg:)

skulle du kunna rösta på min sko?:D

Sjukt söt tröja!

Snygg outfit!! :)



ställ gärna en fråga till mig i min frågestund på bloggen :)<3333

Fin :)

Sjukt snygg tröja!

det måste vara toppen att vara på topplistan!:o ? :D

Nice.

gud vad söt tröja !:o

Jättefin tröja!

Jag hade en klänning som gick i ungefär samma mönster en gång, jättesött :)

åh va fin tröja vart är den köpt ?























Follow my on Bloglovin







Trackback