regn regn regn mer regn


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

godmorgon, har ni sovit gott? det har jag fler timmar än vad jag gjort på några dagar. men vaknar av dom här äckliga flugorna. jag har minst sju styck på mitt rum, lite drygt. inatt har det regnat och det blir nog inte fint väder idag, men det är bra med regn, det behöver vi för annars blir naturen förstörd.

idag hade jag tänkt följa med moa till visby, och kolla lite saker. men vi får se när hon svarar på mina sms, och säger hur vi ska göra. jag har vart inne i visby nästan en hel vecka, eller varje dag. men men, vi får se hur det blir sen.

vad ska ni göra dag, har ni fint väder?


Kommentarer

fina bilder!

Här är det mulet,hur är det hos dig?:)

- okej inte mycket:)

solen skiner i alla fall här men det blåser kallt som fan! :O

sv; vassegoo. :D

hehe jo...men det är nästan att man hellre har dåligt väder för då lockas man inte ut...när man går ut nu är det bara att gå in igen.

tack :D allt bra?

varsågod :)

sv: niiice ;) kontrollerar du att han gör allt rätt? ;p

vad gr du? :)

jodå det rullar på :)

själv då?

Vet inte.

samma här :)

sv: Okej vad mysigt :)

Nej en kompis kommer hit så får väl se vad vi ska göra :D

Nu sitter jag och mumsar i mig hallon. Jag brukar bara äta jordgubbar men dethär var supergott :D

vsg:)

okej

skönt att höra <3

hur mår du då? :)

Härligt :) Yes det är fint med mig. Vad gör du idag? :D

okej, samma :)

hur e läget med dej? :)

bra :D

okej vad bra!

jooo de är suveränt :)

händer i helgen då? :)

okej :D jag ska åka till landet imorn.

Japp:)

det går upp och ner som vanligt, han förstår mig aldrig när jag säger vad jag känner... jag har typ blivit deprimerad men han kan inte förstå att jag bara kan ta mig upp själv och att jag inte klarar av att känna att jag inte räcker till längre. men men får se hur det går till slut..

själv då ? <3

hehe ja...xD

nej nu ska jag gå och öva sång tror jag nog! :)

Göra idag då?:)

ja, det är helt underbart! :D loggar nog in på bloggen på syrrans dator så att jag kan sitta vid den samtidigt som jag övar..xD

sv: yes :)

sv ah verkligen! :)

nu sitter jag där! :D visst är jag smart ibland? ^^

hej, sjukt fin blogg!

följa varandra med bloglovin? :')



kram ksenia! http://kseniajernbom.blogg.se

ja ;9

mysigt me regn..

Vilka fina bilder :) Som alltid.

Hoppas du får en allderles underbar dag tjejen!

jasså gör du ? :)

vad glad jag blir hehe.

Det är bara en tillfällig header hehe för att den passade in bättre än den förra. Väntar på en ny design :)

100:ade och 50:onde kommentaren får en länkningen! så gå in och kommentera!

hoppas jag :D

jag har faktiskt ingen aning, men jag hoppas att det inte dröjer länge till ! :D

Tänkte jag skulle gå in på mejlen och se om jag har fått ngt svar :D

fina bilder =)

sv: hehe :

haha :D

va med i bloggen på foto tävlingen vett ja D:

sv: aw tack! du är också jätte söt!

de lär regna här me snart

hej hej, ville bara säga att svaren på frågestunden ligger ute nu :D

vad ska du göra idag då? :)

nu funkar det :)

jodå!

följa varandra? :)

SV; Så lite så :D <3

Japp:)

sv: allt bra? :)

sv: yes ;d

godmorgon:)



Sovit gott med dig?:)

ja vi är tillsammans fortfarande... jag hoppas på att jag klarar det själv. nicholas tycker att jag ska gå och prata med nån för jag kan inte ens prata med han... men det tänker jag inte göra.



aha men vad skönt gumman! det vore ju enklast om du försökte släppa han liksom och sen ta in han som vän liksom när tiden är med er eller vad man säger..

<3

vad gör du? :D

härlig blogg tjejen!=)

följa vrann på bloglovin?

allt bra med dig sötnos?=)

sv: ah :)

hehe..xD skönt att sjunga lite i alla fall! :D

jag lägger till dig nuy då, säg till när du lagt till mig :)

okje :)

Sv: okej, jag ligger ute och solar :)

ajdå : inte mycket.

Sv: okej, jag ligger ute och solar :)

Sv: okej, jag ligger ute och solar :)

sv: haha ;pp

nu fick vi främmande så jag ska ner och hälsa.. :P

sv: jo det är bara bra.

undebara bilder tycker jag ! :)

Heejsan :D

Jag har precis fixat ny header och bakgrund till min blogg, SÅ KIKA IN OCH KOMMENTERA VAD NI TYCKER :D <3



http://rinaaa.blogg.se

http://rinaaa.blogg.se

http://rinaaa.blogg.se

http://rinaaa.blogg.se

http://rinaaa.blogg.se

http://rinaaa.blogg.se

http://rinaaa.blogg.se



<3

Japp:)

allt bra med dig?



ps. tävling i min blogg om du är intresserad.. örhängen i form av vingar :)

Jo, det blir trevligt;)

yes :

sv: det var absolut otroligt igår ! :')

bara bra med mig :) görs idag då?

fotar du varje dag? :)

aha segt, här skulle vi me behöva lite regn!

Jadå:)

här är det finfiint väder :D



jättesööt blogg :)

jo det är grmy med mig, förutom att killen stack till turkiet idag men annars överlever jag ;)

Jadå:)

ofta då? :D

sv: hahah,vad har du för dig? : )

Jodå:)

haha nu har jag ont i armen också...hållt i en bäbis och jag är vekrligen INTE van vid det..^^

Jo, och med dig?:)

SV: riktigt skönt! Men dock är det bara +15 ute... :P

- ja:)

härligt, jo det är rätt bra=)<3

jodå, vad gör du;D?

Ajdå...:(

ska kolla på det här nu http://www.youtube.com/watch?v=TjfA7IpQN1Q ASBRA!

sv: jo det är lite surt faktiskt :(

menmen

händer ikväll då?=)

Okej = P

vad skönt:)

igår var ja o hälsade på en kompis:)

- ellerhur,tycker jag med:)

:DD

sv' allt bra med dig idag? :D

Jodå:)

typ inte mke alls :(

deppar över att jag har tappat alla läsare och försöker fundera ut sätt att få tbx några^^

Okej,gör du?:)

fina foton!(:

ÄLSKAR RENT! :D

jo jag håller på, försöker även få folk att länka mig, funkar inte så jätte bra xD haha

Vsg sötis!:D



Hos mig är det sol:D

jo jag vte, haha alla säger så ;) haha xD

nej nu ska jag ner och vara social...höres senare!:D

hahaha vad fail xD

jag blir inte sur tror mig xD

Underbart söt blogg!



KRAM <3

Okej,slappar! :D

oh yeah! :)

Så fina bilder du tar! Jag startar en talangtävling på måndag på min blogg. Du borde anmäla dig :)

Fina bilder :). Ja herregud vad det öser ner :/























Follow my on Bloglovin







Trackback