hem gjord mat är good!


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon 500D

vi började med att göra pirog, haha som ni ser på den andra bilden ser några inte ut som alla andra. det är jag som har gjort dom. fick brödet aldrig runt, så det blev svårt för mig. men det blev super gott, och nu är jag mätt och klarar mig ett tag. det var faktist första gången jag har gjort pirog annars har jag bara köpt, men hem gjorda är mycket godar än vad  dom man köper är. har ni gjort pirog hemma någon gång?

och sen kom moa förbi en stund, men vi gjorde inte så mycket mer än att prata. nu finns det inte så mycket mer än att gå och sova, och sen gå upp imorgon för att jobba. och sen ska jag fixa så jag kommer hem efter spelningen på fiket imorgon.

godnatt, hoppas ni haft en bra dag!

Kommentarer

vadå? :o

sv: jag har varit i ikea och träffat en vän :D

vad händer imorgon då? kramar =)

Hej! Har precis varit på en natt/kvälls-prommenad. Allt bra ? :D

Åh, gott det såg ut!:o

svar: japp japp. de kommer de bli :)



planer för rästen av sommaren? :))

det är bara bra! :)



åh det ser gott ut!!

Jo dt är gött med kvällsprommenad :D man nästan äger hela vägen eftersomatt det är så tomt. :D

U just said it!

Ooo Det där såg gott ut :D

gott me piroger :D

ja okej :) jo minigolf spelar man ju inte när de regnar ^^

vad har du gjort mer idag än & lagat got mat? :D <3

kul?? :)

å :D

kan du lägga ut receptet på piroger ? :)

sV: å. får googla runt lite då :D!

ska också sova tänkte jag.. :P

sv: Det där såg riktigt gott ut :)

svar; awesome :D

godnatt:D

det var samma hund på alla bildeR; p

Gott det där såg ut!



Hur äre annars då?:D

haha ja, asasöta:D

Det ser grymt gott ut!

SVAR; hihi :)

gott det ser ut

det såg gott ut:)

Gott

varit med älskling :D

haha jaha^^

Fy vad gott detdär ser ut att vara! :)



Svar: hehe okej.. ^^

du ja!(:



hembakat är bäst:D

sv;tack:)



hemmagjorda piroger är faktiskt sjukt gott:D

sv: nice :D

nu vart jag hungrid! haha



vad hittar du på idag?

/Shoppaholly

fin blogg :)

fin blogg du har! :D

frågestund på bloggen, ta en titt och släng dit en fråga eller två? kram :)

gud va gott!

Det är ett Tomas Sabo armband, om du har hört talas om de någon gång? Alltså man köper kedjan för sig och sen kan man köpa olika berlocker till oså :)

Jag tyckte faktiskt att dom såg goda ut :)

jaha okej ;) Hoppas du sovit gott :)

mums vad gott det ser ut! :)

ja allt är bra, ser gott ut

Jo jag förstår men med vad jobbar du med?

okej :)

Mumma.. :P Mamma gjorde mkt piroger när vi var små, men har inte hemmagjorda på länge, kanske be mor baka :)

sv: hehe :P

sv: okej vad jobbar du med då? :P

Det där såg gott ut!!



SvaR:Varsegod :)<3

Jag brukar göra lettisk pirog eller rättare sagt hjälpt min mamma att göra såna:) asgot!

De här såg också goda ut.

sv: älskar också gamla bilder:D blev verkligen glad när jag hittade dessa för jag trodde att jag hade råkat radera dem.

jag ska flytta närmare Linköping:) men säger inte var här på internet.

Så bra att du gillade!

Läckert :)



Allt bra idag?

sv; hihi, de ser gott ut :)

Det var länge sen, kanske skulle slänga ihop såna någon dag =)

fina bilder :)

Sv: Haha, tack ;) Jag tycker själv att jag inte alls passar i den.

ser gött ut ...mums...nu vart man ju hungrig...



dax för frukost =)

sv: okej, hittade det nu ;)



det där såg mycket smaskens ut :D

hur mår du stumpan? :D

Rösta gärna på min skodesign på nelly =)länken finns på min blogg =)

Hej!

Idag åker jag till Växjö men jag kommer hem nån gång ikväll.

Ha det bra så hörs vi!:)

///

Emma

jaa , äntligen:D<3

Ååå va gott det såg ut, det ska jag göra någon dag =) tack för inspirationen =)

:D

sv: har lagt till dig nu :D

Mums :)

gött:D

kommer fler senare:D

Åh vad gott det ser ut!

mmm ser gott ut =)

hej, fin blogg! <3 allt bra ?

shiet va gotttt :D

sv. hehe ja får göra de























Follow my on Bloglovin







Trackback