se till att fixa något innan man åker..

foto: Beatrice Jakobsson (jag)
modell: min (lillebror) & moa lindqvist

om man kanske skulle gå och äta frukost som man inte gjort ännu. och väcka sin bror, och se om man ska cykla till jobbet eller om han kan köra mig. det märker vi senare, och datan följer med mig till jobbet så tråkigt jag har där. igen sol ännu, men den kommer nog. eller den är typ framme men det är för mycket moln ute, bättre det än att det ska regna.

bilden är tagen med moas kamera, när vi klädde vagnen för någon månad sen. kom just på hur mycket jag saknar moas bruna hår. när sommaren är över blir hon brunett, eller jag hoppas hon blir det. hon passa bäst i blont på sommaren men brunett annars.

ni kan ännu svara på dagens fråga i inlägget under

Kommentarer

Aww, jag måste ju göra det!

Har velat åka dit asalänge xD



Får spara pengar till nästa sommar helt enkelt ;)

sv: kanske borde åka upp dit nån gång :D

sv: haha nej:P

Yes = P

nej vad söt lillebror :D

hehe :D

Vad händer idag? :D

söt bild (:

vad har du för dig?

ja:) hur känns det att skolan börjar snart då?:)

Hej söt!

Tipsa mig om svarta tights/leggings? :D

hihi :D

mää skoja ju :(

sv; så bra:D <3

okej :)

Jaha okej. för jag hatar nämligen filmer med dåliga slut. Det förstör hela filmen för mig :/ Erkänn att någon dör! :(

Gullig bild :)



Sv; jaha okej :P

Jag har kollat lite på dina bilder och du är verkligen duktig på att fota!

sv. hhii <3

sötisar där :)

kolla gärna min blogg & kommentera mina bilder! :)

kram!

vadå snygg? va snackade vi om? :)

haha♥

söt bild!

vad gör du då? :)

Heej! Det skulle vara kul om du ville svara på följande frågor! :)

1. Vad tycker du är intressant att läsa om i bloggar?

2. Vad får dig att vilja kolla in en gång extra i en speciell blogg för att se om den har uppdaterat?

3. Vad får du att stanna kvar och fortsätta läsa en blogg?



Klicka in på länken för att komma till inlägget och svara!:

http://mooollys.blogg.se/2010/july/vad-vill-ni-lasa-i-bloggen.html#comment



KRAAAAAM!!!!

hehe :D

Gör du då ? :D

SVar: haha. :)



Läget idag då? :D

sv: okej vad får du göra på det jobbet ? :)

jo detär bara bra med mig, med dig då? :D

härlig bild

Nu är det dags att gissa kändisen igen! Så, kom in och gissa!

morning morning:D

sv. ja precis :)



Vad söt din lillebror är då! :)

Vad jobabr du med?

vad gör du idag?(:

hejhej, har frågestund på min blogg, skulle va as kul om du kanske ville slänga in någon fråga som du undrar om mig? kram :D:D

Hur länge har du fotat? :D

VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT

Fin header! :') Håller också på med fotografering. Vad har du för kamera?























Follow my on Bloglovin







Trackback