inget jobb, idag för det regnar


foto: Beatrice Jakobsson (jag)
kamera: Canon EOS 500D

vad gör jag hemma nu? ska inte jag jobba? nej det blev inte så efter som det regnar, slipper jag jobba. och jag jobbar på en minigolf, det är nog inte så många som vill spela då. sen finns det person ifall någon skulle vilja spela. skönt att få vara ledig idag, men jag får ju inga pengar genom att sitta hemma. men en hel dag/kväll med johannes och kristina. får se vad vi hittar på knäpper på en film senare eller något sånt mysigt.

sen vill jag säga tack till alla kommentarer jag får. dom är hur gulliga som helst, det värmer mig och gör min dag. sen vet ni säker vem FRIDA HJÄRTA KEVIN är? hon ligger etta på listan, och jag blev dagens blogg igår hos hennes. det var riktigt roligt, och sen kollade jag igenom alla kommentarer. det värmer med efter som några skrev hennes blogg är bra hon tar bra bilder.

tack, till er alla det betyder mycket!



Kommentarer

nej jag förstår det^^

njaa, ska typ hyra film:D

Jo, såklart ;)

När jag har fått 100 prenumeranter så kommer jag starta upp en tävling på bloggen, gå in på min blogg www.amaandaa.webblogg.se och kikar runt lite, om du gillar bloggen gå då in på bloglovin och lägg till mig ;), jag kan lägga till dig om du lägger till mig. Ha det bra!



SVAR: tack så jättemycket, med mig är det kanonens, :)

Åh, regnar det hos dig, vad tråkigt. ):

Här är det sol & varmt, ska till och med kanske gå ner och ta ett dopp senare.



sv; jadå. :D

jo verkligen:)!

vad ska du göra ikv?

sv; hihi okej :D

inte alls mycket!

hur mår du? :)

haha okej ^^

trevligt:)!

ska hyra film;D

ha en underbar kväll!!

sv: här är dt också bra! :D lite trött men jaja :)

SVAR; när börjar du? :o

Hallå sötis, vad gör du? :D

sv; Ja, verkligen. :)



förresten, Grattis till att du blev dagens blogg!

Jag tittar på tv men ska snart träna..

sv: höh :)

sv: haha tack! ;D <3



Skönt med en jobbfri dag, du får hitta på annat kul istället :)

här i falkenberg har de varit sol hela dagen och hel blå himmel så jag har bara badat ! ;)

du tar så himla fina bilder! :)

hemma igen! :D

skönt att slippa jobba när det regnar :)

svar; bra där (y) , jo jag mår bra :D

skönt att slippa jobba idag`?

sv: jodå, det är bara bra :D haft en bra dag? :)

SV: Aha, köpte du nåt kul då? :)

Inte så mycket, svarar på kommentarer (:

sv: okej, jag svarar på kommentarer :P

planer för helgen? :)

Jarå:D



Det är ju sant, du tar galet fina bilder:)

ska sova lite tror jag :)

ingenting att tacka för :)

Allt möjligt :d bor på landet (A)

göres?

Hej! Allt bra?

sv; :D



du, i mitt senaste inlägg skrev jag också om dendär outfit sidan, jag hoppas det var okej. länkade även din blogg i samma inlägg. :)

Hej! besök mig och lämna ngt gulligt efter dig! ;**

ahh ok! :) typ inget...försöker förbereda ett nytt inlägg.. :P

Skönt att slippa jobba ju :)

Vad gör du annars idag? ;)



Följa varandra på bloglovin? :)

sv: yäääs :D

HejHej!

Skulle vara jättetrevligt om du ville kika in i min blogg och se om den är något för dig, antingen är den det eller inte, hihi :)

kramis!



www.thestoryofsofia.blogg.se

sv: den andra är orginalet

SV:

är sjuk så de är inte precis jättebra. Hur är det med dig då?

sv: yes allt bra , med dig? :)



/Shoppaholly

hehe :) <3

sV: äter saltapinnar ^^

snygg blogg!

mm.. viktigt att äta:D hehe..^^

ja :P

jo, det är nice :)

jasså? inte vi:)

gör det ;)

sv: hah, jag är väl den enda som har tid eller något(A) Eller brist på saker att göra snarare... Men vad jobbigt egentligen, det finns miljoner med olika kläder att välja på ju. Lär sitta ett tag;D

Fin blogg!

sv: jag har köpt en spegel till mitt rum (a)

händer det något speciellt ikväll då?



kraam :)

Vad har du för objektiv till din 500d? :)

SVAR: Det är bra :D

Ibland kan det vara skönt att slippa jobba :) vilken tur att det började regna då :)

fin bild!

Skönt att slippa jobbet när det regnar:)

din blogg är bäst,jag älskar den ! :D

kolla gärna in min :)

så fin bild :D

Åh, vad smidigt att slippa jobba ibland =)

Riktigt fina bilder och blogg!

Allt bra? :D



KRAM

Göra imorgon?:)

Vilken otroligt fin blogg, och supersnygga bilder! Du är duktig!

Förlåt för den förra kommentaren, jag är bara inte mig själv just nu...























Follow my on Bloglovin







Trackback